Dit is echt heel bizar....
die verliefdheid zit overigens helemaal goed nu...hij heeft het eindelijk toegegeven...
En idd de walging van mijn ex is zo groot dat ik af en toe ziek ben van woede en als ik terug kijk naar wat er is gedaan misselijk van verdriet..
Het is niet makkelijk geweest (en nog af en toe niet), maar ik kom er wel... Ben nu sterk genoeg om hem aan te kunnen...
bezig groente te verbouwen??
uhm nou ja ik heb een paprikaplantje in mijn tuin staan, een druivenplant en een pruimenboom....misschien dat dat het kan zijn haha....anders heb ik echt totaal geen idee....
Turqoise is niet een kleur die ik heel vaak draag maar heb toevallig gisteren een aantal prullaria gekocht in die kleur omdat ik het zo mooi vind...
En dan Afrika...Dat je daar over begint Echt geweldig..
Mijn vriend zit momenteel voor zijn werk in Zuid-Afrika.. Ik ga binnenkort een weekje daarheen. Om samen te zijn en cultuur te snuiven. Ben al heel lang enorm geïnteresseerd in dat land.
Ook hebben we het er over gehad om misschien ooit te gaan emigreren...Het zou zomaar kunnen dat dat ooit zo uitkomt voor zijn werk..
Mijn reactie was dat ik overal zou kunnen wonen als ik hem en mijn kinderen maar om me heen heb...En heel belangrijk...het een lekker warm land is met veel zon want idd ik kan niet tegen kou....
Zit hier helemaal perplex te zijn...
Heel heel erg bedankt voor je lezing..
Big hug back en gaat helemaal goed komen met mij... (zijn al wat oudere foto's he
) Moet eens kijken of ik niet een hele recente heb haha....