Loading...
nl

Verschil van de Menselijke Engel en de Engelmens

1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 27 '10
Ah nice... kzit alleen nog een beetje met dit; wanneer ist nou een menselijke engel en wanneer ist nou een engelmens... (ja ik heb het al wat doorgelezen... en zie het schema ook duidelijk, daar niet van...) ,

is het zoiets; bij de een zit het er al wat meer in vanaf toen je geboren werdt... en bij de ander moet het nog wat meer groeien?

Grts smile

1stMoonofMars
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '10
--Even een nieuw topic van gemaakt--

Het verschil is eigenlijk als volgt. Als we het plaatje er nog even bijhalen:


http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...20engelmens.htm

Dan is het grote verschil dus, dat een menselijke engel, nog geen engel is geweest in het hiernamaals, maar wel zijn chakra's volledig heeft spinnen, terwijl de engelmens al wel een engel is geweest.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 27 '10
hmmm, ... vraagt zich af waar die zich onder moet scharen confusedwink... nuja, maakt niet zo heel veel uit verder, zolang ik maar doe wat ik wil en vindt dat ik moet doen...

Grtsz,

1stMoonofMars
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 27 '10
Ik was net ff de beentjes aant strekken...maar toen bedacht mij nog iets(waar ik wel vaker mee bezig ben geweest een tijdje terug alweer).... niet om het nog lastiger te maken... maar kzat ook ff met het volgende;

de term "engelen" dat is wel echt meer een westerlijke kijk ( ? misschien uit christelijk oogpunt...) ... kzat bv ook van; bhoeddisme of bv. griekse of egyptische goden... ok, tis maar net hoe het allemaal wordt vormgegeven natuurlijk... je komt daarbij altijd wel dezelfde soort goden/engelen etc tegen (soms wat verschuivingen in de eigenschappen uiteraard...)....

kzat zelfs nog ff verder te bekijken..... tegenwoordig veel alienachtige films/voostellingen en andere fantasie-verhalen en dingen... maar ook hier kom je min of meer dezelfde 'archetypes' tegen..... waar ik nu precies naartoe wil met dit verhaal...

uhm, kneem aan dit; hoe past dit dan in het schema? (of is het dan; het is meer een "term" je zou net zo goed 'halfgod' o.i.d. kunnen zeggen ?? )

Lena
Lena jul 27 '10
wat geef je een naam...
of welke betekenis heeft het voor jou...?
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 27 '10
Nou ik heb mezelf zoveel mogelijk proberen op te bouwen uit allerlei verschillende dingen;

Stuk bhoeddisme (oftewel eigenontwikkeling...voor grote gedeelten uit het eigen), stuk fylosofie (ook vooral eigen kijk daarop), stuk psycholgie... verschillende stukken uit verschillende godsdiensten... en eigenlijk alles waar ik mee in aanraking kom en waar iets mee kan, waar iets in zit wat ik in mijn persoon meeneem...

ik ga dur vanuit dat iedereen 'special rare' is ... 'iedereen is een klein godje in de notendop' 'stars are in me...stars are in you' etcetc...

vandaar dat ik dus met die vraag kwam; verschil engelmens en mensenengel...
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 27 '10
Wil eigenlijk nog wel wat aantoevoegen; hoewel ik het nu opdeelde in verschillende godsdiensten/levenskijken/psygologie/fylosofy en ook geschiedenis/toekomstvisies/aardrijkskunde/technology/wetenschap/natuur...

dat zijn dan weer opdelingen... eigenlijk stroomt voor mij alles door elkaar heen... en alleen als je een specifiek onderwerp wilt takkellen deel je het ff tijdelijk op...

(*uitstapje...vandaar dat ik ook een dingetje heb met 'het schoolsysteem'... ze scheiden alles, bakenen het weer af...terwijl de overlappingen, raakvlakking en doorelkaarheenlopende dingen en zaken het toch veel meer een gheel zouden maken...als je het mij vraagt...)

terug ontopic;
vanwaar het preciese onderscheid tussen engelmens en mensenengel.... heeft het te maken met 'het geheel overzien' ?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Ik was net ff de beentjes aant strekken...maar toen bedacht mij nog iets(waar ik wel vaker mee bezig ben geweest een tijdje terug alweer).... niet om het nog lastiger te maken... maar kzat ook ff met het volgende;

de term "engelen" dat is wel echt meer een westerlijke kijk ( ? misschien uit christelijk oogpunt...) ... kzat bv ook van; bhoeddisme of bv. griekse of egyptische goden... ok, tis maar net hoe het allemaal wordt vormgegeven natuurlijk... je komt daarbij altijd wel dezelfde soort goden/engelen etc tegen (soms wat verschuivingen in de eigenschappen uiteraard...)....

kzat zelfs nog ff verder te bekijken..... tegenwoordig veel alienachtige films/voostellingen en andere fantasie-verhalen en dingen... maar ook hier kom je min of meer dezelfde 'archetypes' tegen..... waar ik nu precies naartoe wil met dit verhaal...

uhm, kneem aan dit; hoe past dit dan in het schema? (of is het dan; het is meer een "term" je zou net zo goed 'halfgod' o.i.d. kunnen zeggen ?? )


Je hebt gelijk dat een engel niets anders is dan een naam en een verschijningsvorm. Ik heb ooit eens tijdens een regressie, contact gemaakt met mijn tijd toen ik als Engel was. Op een moment ging ik ook terug naar de echte vorm van de engel, en ervaarde ik de ware vorm, en die was niets anders dan een energie-bol. De vorm als mens met vleugels, was niets anders dan het voor mij begrijpelijk te maken.

Je kunt dus veel termen gebruiken, maar de meest accurate is voor mij eigenlijk nog gewoon: "Entiteit".
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars

terug ontopic;
vanwaar het preciese onderscheid tussen engelmens en mensenengel.... heeft het te maken met 'het geheel overzien' ?

Nee het heeft eigenlijk enkel te maken met oorsprong, en wat je al doorleeft hebt, en wat niet. Het heeft niets te maken met "meer" of "minder", want daar gaat het niet om. Ze hebben elkaar namelijk even hard nodig.

Het enige dat een engelmens in zijn / haar zoektocht vaak wil weten is: "Waar kom ik vandaan?". En hiermee probeer ik die vraag te beantwoorden.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 28 '10
ok smilethx merci wink

dan weet ik ik genoeg, en het antwoord was duidelijk... en ook wat ik hoopte te horen smile

Ciao, Namaste, et au revoir smile

Grts,

1stMoonOfMars
admin
admin jul 28 '10
@NiMS, geloof ik moet je engelmens zijn om jouw afbeelding te snappen ofzo. Ik zelf zie de logica er namelijk niet van en ook het nut niet, maar zie mezelf dus ook niet als engelmens.
Met woorden zoals: "Afscheid van het aardse" om vervolgens als engelmens terug te komen? Dan neem je geen afscheid toch?

Wat 1stMoonofMars al eens aangaf, het is een westerse term vind ik bij engelen over het algemeen erg toepasselijk. Vooral omdat ik zelf erg met het boeddhisme bezig ben, iets waar je streeft voor innerlijke stilte om te groeien. Daar zie je helemaal niks terug van engelen ofzo. Waarom komt het in niet westerlijke landen dan niet terug?

Nou mijn verklaring ervoor is dat het gedachte kracht is. Als ergens genoeg energie in gestoken word kan je het realiseren. Iemand die genoeg bezig is met engelen energie kan een astrale engelen vorm aannemen en daarin enorm groeien (neem bv bekende engelen, je hoeft er dan niet eens mens voor te zijn).

Zelf heb ik dit ook wel mogen ervaren en gezien bij andere. Het vormen van vleugels en vaak lange jurken in de kleur geel enzo.

Wat engelen energie voor mij dan vrij uniek maakt is dat het een van de weinige licht energieën is die ik ken waarin je zo enorm kan groeien over meerdere levens en er zelfs bewuste uittredens mee kan maken. Je kan dus letterlijk een engel worden.

Maar om dan verschil in engelmens en menselijke engel te maken... Gaat voor mij dan weer richting idealisering.


Mijn eigen interesse voor engelen energie komt uit het feit dat ik wil leren over alle menselijke energie vormen, om te weten hoe ze aanvoelen, wat ze doen en waarom ze ontstaan. Daarom lees ik nu al een goed 1,5-2 jaar forums zoals deze, omdat engelen energie nogal diep gaat (er zijn heel veel mooie engel(se) forums hierover te vinden).


Zo, dat zijn dus de gedachtes van iemand die zich zelf niet een engel beschouwd en ook de energieën ervan niet beoefend. laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '10
Origineel bericht van: Core
@NiMS, geloof ik moet je engelmens zijn om jouw afbeelding te snappen ofzo. Ik zelf zie de logica er namelijk niet van en ook het nut niet, maar zie mezelf dus ook niet als engelmens.
Met woorden zoals: "Afscheid van het aardse" om vervolgens als engelmens terug te komen? Dan neem je geen afscheid toch?


Je hoeft zeker geen engelmens te zijn om de afbeelding te snappen. Wel is het zo dat de afbeelding nu een beetje uit zijn context is gehaald. Als je alles wilt weten over de menselijke engel, dan raad ik je aan om de channelings van Michael door te lezen:
http://www.merudi.net/nl/michael/michael_nl.pdf

En daarna die van de engelmens:
http://www.merudi.net/nl/engelmens/engelmens_nl.pdf

Waarschijnlijk ga je er dan wel meer van snappen.

Origineel bericht van: Core

Wat 1stMoonofMars al eens aangaf, het is een westerse term vind ik bij engelen over het algemeen erg toepasselijk. Vooral omdat ik zelf erg met het boeddhisme bezig ben, iets waar je streeft voor innerlijke stilte om te groeien. Daar zie je helemaal niks terug van engelen ofzo. Waarom komt het in niet westerlijke landen dan niet terug?

Volgens mij komt het in oosterse landen ook terug hoor, alleen geven ze deze andere namen zoals een sheva, djin of natuurwezen.
Origineel bericht van: Core

Nou mijn verklaring ervoor is dat het gedachte kracht is. Als ergens genoeg energie in gestoken word kan je het realiseren. Iemand die genoeg bezig is met engelen energie kan een astrale engelen vorm aannemen en daarin enorm groeien (neem bv bekende engelen, je hoeft er dan niet eens mens voor te zijn).

Ik geloof er niet in dat engelen vanuit gedachtenkracht zijn ontstaan, maar als ik jouw redenatie volg, en ik kan uit gedachtenkracht een engel realiseren die jij weer kan waarnemen, dan bestaan engelen dan toch juist wel? Tenslotte hebben we ze gerealiseerd en waarheid gemaakt.

Origineel bericht van: Core

Zelf heb ik dit ook wel mogen ervaren en gezien bij andere. Het vormen van vleugels en vaak lange jurken in de kleur geel enzo.

Hoe verklaar je dit dan? Als jij ze kan waarnemen, dan zijn ze er toch?
Origineel bericht van: Core

Wat engelen energie voor mij dan vrij uniek maakt is dat het een van de weinige licht energieën is die ik ken waarin je zo enorm kan groeien over meerdere levens en er zelfs bewuste uittredens mee kan maken. Je kan dus letterlijk een engel worden.

Maar om dan verschil in engelmens en menselijke engel te maken... Gaat voor mij dan weer richting idealisering.

Mag ik je dan vragen wie het hier idealiseert? Ik heb zelf hierboven gezet dat het één niet meer of minder is dan het ander, maar dat ze enkel anders zijn. Voor mij is dat geen idealiseren. Wat betekend voor jou dan idealisering?
Origineel bericht van: Core

Mijn eigen interesse voor engelen energie komt uit het feit dat ik wil leren over alle menselijke energie vormen, om te weten hoe ze aanvoelen, wat ze doen en waarom ze ontstaan. Daarom lees ik nu al een goed 1,5-2 jaar forums zoals deze, omdat engelen energie nogal diep gaat (er zijn heel veel mooie engel(se) forums hierover te vinden).


Zo, dat zijn dus de gedachtes van iemand die zich zelf niet een engel beschouwd en ook de energieën ervan niet beoefend. laugh

Waarom dan jouw grote interesse hierin? Wordt het geen tijd dat je hier dan misschien toch iets mee gaat doen?
admin
admin jul 28 '10
Leuk, had het wel van je verwacht dat je er op deze manier op in zou gaan. laugh

Mijn reacties zet ik er in het groen tussen.

Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Core
@NiMS, geloof ik moet je engelmens zijn om jouw afbeelding te snappen ofzo. Ik zelf zie de logica er namelijk niet van en ook het nut niet, maar zie mezelf dus ook niet als engelmens.
Met woorden zoals: "Afscheid van het aardse" om vervolgens als engelmens terug te komen? Dan neem je geen afscheid toch?


Je hoeft zeker geen engelmens te zijn om de afbeelding te snappen. Wel is het zo dat de afbeelding nu een beetje uit zijn context is gehaald. Als je alles wilt weten over de menselijke engel, dan raad ik je aan om de channelings van Michael door te lezen:
http://www.merudi.net/nl/michael/michael_nl.pdf

En daarna die van de engelmens:
http://www.merudi.net/nl/engelmens/engelmens_nl.pdf

Waarschijnlijk ga je er dan wel meer van snappen.

Het verwijzen naar andere linkjes, is dat niet het verwijzen naar een andere bron omdat jezelf niet in staat bent om een mooie verklaring te geven? Ik zie het je namelijk wel vaker doen en vind het veel leuker om met NiMS zelf te praten laugh.

Origineel bericht van: Core

Wat 1stMoonofMars al eens aangaf, het is een westerse term vind ik bij engelen over het algemeen erg toepasselijk. Vooral omdat ik zelf erg met het boeddhisme bezig ben, iets waar je streeft voor innerlijke stilte om te groeien. Daar zie je helemaal niks terug van engelen ofzo. Waarom komt het in niet westerlijke landen dan niet terug?

Volgens mij komt het in oosterse landen ook terug hoor, alleen geven ze deze andere namen zoals een sheva, djin of natuurwezen.
Zulke wezens heb ik me in het verleden in verdiept, maar die hebben een hele andere essentie dan die van engelen. Naast dat ken ik een boeddhist in Thailand die het woord Angel niet eens kende. Ook toen ik uitlegde wat het was werd het niet gesnapt. Net zoals dat ze in Thailand niet weten waar je het over hebt als je het over licht energie enzo hebt. Nou heb ik het over mijn ervaringen in Thailand, maar dit gaat op veel vele andere landen en culturen. Dus waarop baseer jij dan dat het hetzelfde zou zijn. Heb jij er ervaringen mee of ga je ervan uit?
Origineel bericht van: Core

Nou mijn verklaring ervoor is dat het gedachte kracht is. Als ergens genoeg energie in gestoken word kan je het realiseren. Iemand die genoeg bezig is met engelen energie kan een astrale engelen vorm aannemen en daarin enorm groeien (neem bv bekende engelen, je hoeft er dan niet eens mens voor te zijn).

Ik geloof er niet in dat engelen vanuit gedachtenkracht zijn ontstaan, maar als ik jouw redenatie volg, en ik kan uit gedachtenkracht een engel realiseren die jij weer kan waarnemen, dan bestaan engelen dan toch juist wel? Tenslotte hebben we ze gerealiseerd en waarheid gemaakt.
Maar is dat niet zo met alles? Zelf zie ik heel aarde als een reflectie van het licht en energie.
Origineel bericht van: Core

Zelf heb ik dit ook wel mogen ervaren en gezien bij andere. Het vormen van vleugels en vaak lange jurken in de kleur geel enzo.

Hoe verklaar je dit dan? Als jij ze kan waarnemen, dan zijn ze er toch?
Dat is de menselijke gedachte erachter ja. Maar het gaat om het gevoel en/of ervaring (innerlijk weten). Zo van, hoe voel of ervaar je het en wat kan je je daarbij indenken? Als je drugs gebruikt kan je alles in andere kleuren en vormen zien. Dus dan zou alles ook bestaan in andere kleuren en vormen wink? Het menselijke kan veel bedenken om zichzelf ergens goed bij te laten voelen. Zoals over het hiernamaals, je zou het geloven kunnen noemen. Maar je geloof is zo sterk als je fantasie arm is.
Origineel bericht van: Core

Wat engelen energie voor mij dan vrij uniek maakt is dat het een van de weinige licht energieën is die ik ken waarin je zo enorm kan groeien over meerdere levens en er zelfs bewuste uittredens mee kan maken. Je kan dus letterlijk een engel worden.

Maar om dan verschil in engelmens en menselijke engel te maken... Gaat voor mij dan weer richting idealisering.

Mag ik je dan vragen wie het hier idealiseert? Ik heb zelf hierboven gezet dat het één niet meer of minder is dan het ander, maar dat ze enkel anders zijn. Voor mij is dat geen idealiseren. Wat betekend voor jou dan idealisering?
Het gaat niet om wat het voor mij betekent maar om waarom ik het woord gebruik naar jouw. Idealiseren noemde ik het omdat je in mijn ogen filosofeert over de realiteit waarin je wilt geloven. Je idealiseert die realiteit dus. Maar, zie het wel als mening over hoe het voor mij over komt.
Origineel bericht van: Core

Mijn eigen interesse voor engelen energie komt uit het feit dat ik wil leren over alle menselijke energie vormen, om te weten hoe ze aanvoelen, wat ze doen en waarom ze ontstaan. Daarom lees ik nu al een goed 1,5-2 jaar forums zoals deze, omdat engelen energie nogal diep gaat (er zijn heel veel mooie engel(se) forums hierover te vinden).


Zo, dat zijn dus de gedachtes van iemand die zich zelf niet een engel beschouwd en ook de energieën ervan niet beoefend. laugh

Waarom dan jouw grote interesse hierin? Wordt het geen tijd dat je hier dan misschien toch iets mee gaat doen? Maar, ik doe er toch ook iets mee? Ik verken het al ervaar het. Wat is er nog meer om ermee te doen? Het als levenswijze hanteren dan misschien. Maar zoals je in mijn verhaal op kan maken is dit niet waar ik dit leven voor leef. Mijn levenswijze draait om innerlijke stilte waar je je wijsheid en groei uit kan halen. Engelen energie gebruikers of gewaar worden engelen, geven en delen energie om er wijsheid en groei uit te halen. Het verschil laugh


NiMS, hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze? En dan bedoel ik, wat is jouw groei en wijsheid en/of streven hierin? (je hoeft niet te antwoorden hoor, het is vrij persoonlijk)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '10
Origineel bericht van: Core
Leuk, had het wel van je verwacht dat je er op deze manier op in zou gaan. laugh

Mijn reacties zet ik er in het groen tussen.


Ik zal weer gewoon quoten wink.
Origineel bericht van: Core

Origineel bericht van: NiMS
Als je alles wilt weten over de menselijke engel, dan raad ik je aan om de channelings van Michael door te lezen:
http://www.merudi.net/nl/michael/michael_nl.pdf

En daarna die van de engelmens:
http://www.merudi.net/nl/engelmens/engelmens_nl.pdf
Het verwijzen naar andere linkjes, is dat niet het verwijzen naar een andere bron omdat jezelf niet in staat bent om een mooie verklaring te geven? Ik zie het je namelijk wel vaker doen en vind het veel leuker om met NiMS zelf te praten laugh.

Toevallig zijn dat mijn eigen channelings en komt dat ook van Merudi af. Dus het is niet een andere bron, maar enkel neergezet om jou meer inzicht te geven in jouw eigen vraag.
Origineel bericht van: Core

Zulke wezens heb ik me in het verleden in verdiept, maar die hebben een hele andere essentie dan die van engelen. Naast dat ken ik een boeddhist in Thailand die het woord Angel niet eens kende. Ook toen ik uitlegde wat het was werd het niet gesnapt. Net zoals dat ze in Thailand niet weten waar je het over hebt als je het over licht energie enzo hebt. Nou heb ik het over mijn ervaringen in Thailand, maar dit gaat op veel vele andere landen en culturen. Dus waarop baseer jij dan dat het hetzelfde zou zijn. Heb jij er ervaringen mee of ga je ervan uit?

Ik ken de andere culturen niet en ga ervanuit, omdat ik weet dat engelen over de hele wereld in vele verschijningsvormen voorkomen.
Origineel bericht van: Core


Origineel bericht van: nims

Ik geloof er niet in dat engelen vanuit gedachtenkracht zijn ontstaan, maar als ik jouw redenatie volg, en ik kan uit gedachtenkracht een engel realiseren die jij weer kan waarnemen, dan bestaan engelen dan toch juist wel? Tenslotte hebben we ze gerealiseerd en waarheid gemaakt.


Maar is dat niet zo met alles? Zelf zie ik heel aarde als een reflectie van het licht en energie.

Ja voor mij is dat inderdaad met alles zo. Daarmee zijn wij dus wel degelijk in staat om te scheppen.
Origineel bericht van: Core


Origineel bericht van: nims

Hoe verklaar je dit dan? Als jij ze kan waarnemen, dan zijn ze er toch?

Dat is de menselijke gedachte erachter ja. Maar het gaat om het gevoel en/of ervaring (innerlijk weten). Zo van, hoe voel of ervaar je het en wat kan je je daarbij indenken? Als je drugs gebruikt kan je alles in andere kleuren en vormen zien. Dus dan zou alles ook bestaan in andere kleuren en vormen wink? Het menselijke kan veel bedenken om zichzelf ergens goed bij te laten voelen. Zoals over het hiernamaals, je zou het geloven kunnen noemen. Maar je geloof is zo sterk als je fantasie arm is.

Ja dat is zo, maar hoe zit het dan met een collectieve waarneming en een collectief geloof? Bestaat het wel als meerdere mensen het kunnen waarnemen, of is het dan nog steeds fantasie?
Origineel bericht van: Core


Origineel bericht van: nims

Mag ik je dan vragen wie het hier idealiseert? Ik heb zelf hierboven gezet dat het één niet meer of minder is dan het ander, maar dat ze enkel anders zijn. Voor mij is dat geen idealiseren. Wat betekend voor jou dan idealisering?

Het gaat niet om wat het voor mij betekent maar om waarom ik het woord gebruik naar jouw. Idealiseren noemde ik het omdat je in mijn ogen filosofeert over de realiteit waarin je wilt geloven. Je idealiseert die realiteit dus. Maar, zie het wel als mening over hoe het voor mij over komt.

Dat is prima, maar dan wil ik je dus teruggeven dat ik het helemaal niet idealiseer. Het is voor mij niets anders dan iemands afkomst. Zo ben je gewoon geboren, en dat is het.

Origineel bericht van: Core

NiMS, hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze? En dan bedoel ik, wat is jouw groei en wijsheid en/of streven hierin? (je hoeft niet te antwoorden hoor, het is vrij persoonlijk)

Dat komt overeen met wat hier staat (en ja weer een verwijzing, maar scheelt mij een hoop tiepen of copy en pasten wink)

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/4_waarom%20zijn%20ze%20hier.htm

Dat is ook de belangrijkste reden dat ik Merudi ben begonnen en het is uitgegroeid tot wat het nu is.
admin
admin jul 28 '10
@NiMS, je documentatie is mooi en gaat ver in op wat de meeste hier ervaren. Nu snap ik beter waar je steeds heen wilt met je verhalen/reacties. laugh

Je moet alleen begrijpen dat het over komt als een masker wat je gebruikt als je veel linkjes plaatst. Zelf heb ik ook al aardig wat getypt, maar ga niet steeds linkjes geven van hoe of wat. Dat raakt de kern van een gesprek niet.

Zo ook mijn laatste vraag "hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze?", daar zie ik nu wel een antwoord van terug met wat het is en hoe je het ziet. Maar het is niet echt een antwoord over jou. Meer een reflectie zelfs ...

Maar ik moet zeggen dat je het mooi gedaan hebt, merudi maken en het op deze manier uit te laten groeien. smile
Lena
Lena jul 28 '10
Origineel bericht van: Core




Zo ook mijn laatste vraag "hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze?", daar zie ik nu wel een antwoord van terug met wat het is en hoe je het ziet. Maar het is niet echt een antwoord over jou. Meer een reflectie zelfs ...



Zo ook mijn laatste vraag "hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze?"

Core ik denk ook dat je hier diep in de kern komt althans nu spreek ik voor mezelf dan,waar merudi om draait...overdragen van kennis....
maar hoe is het dan herkenbaar...? in je leven en bestaan...
wat doe je ermee...wat kun je ermee?
ook al lees ik het verhaal van merudi..
ik zou niet weten hoe ik anders had kunnen zijn zoals ik nu ben..
groeit ieder mens niet?
is een ieder mens niet uniek?
ontmoet je niet hele fijne mensen die jou weer laten groeien of die jou iets meegeven...op jouw pad?

als er engelen hierboven zijn...en ons helpen,dan zullen er ook veel mensen zijn die hier beneden heel veel te geven en te bieden hebben aan anderen is dat dan niet genoeg?

en zijn de levenslessen in ons leven niet wake-up calls om het goede te doen of te zijn?
Lena
Lena jul 30 '10
?

hoe zie jij dan jouw eigen engelen bestaan en levenswijze?"

core misschien een nieuw topic?
vindt deze vraag wel leuk...het maakt me wel nieuwsgierig hoe een ieder die zich engelmens voelt en of is in zijn beleving....daar nu werkelijk zich in of met begeven met die wetenschap dan...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki