Ik heb eergister iets bijzonders geleerd. Geen idee of anderen van jullie hier ook ervaring mee hebben maar wilde het graag delen.
Mn zweedse vriend had een verrassing voor me zei hij. Ik had net een lange reis achter de rug en veel meegemaakt (dit kan je ook methaforisch interpreteren

Hij zei; om middernacht ga je iets meemaken ¤what will blow your mind¤. Een beetje bang maar nieuwsgierig werd ik rond die tijd naar zn tuin geleid (is een gewoon grasveld, niets bijzonders). Het was donker en op een paar miaauwende katten na en dronken zweden stil.
Hij zei het volgende:
Sta hier stil.
Voel je voeten.
Sluit je ogen.
Richt je hoofd licht naar de hemel (op 30 graden, dus niet helemaal!)
Adem in door je neus, hou je adem in je buik, zo lang mogelijk, en adem uit door je neus.
Hij vroeg me of ik de bomen kon horen praten!!! ¤ik schoot bijna in de lach, want ik ken deze vriend al een jaar en heb nooit beseft dat hij ook dit soort dingen kon, het was maar een simpele gast dacht ik hihi¤
Ik hoorde alleen schreeuwende katten, zei ik.
Hij vroeg me vervolgens hoe ik me voelde.
Ik voelde me zo rustig, ik had me in geen tijden zo gevoeld. Alle spirituele zaken en gedachten die de afgelopen weken door mijn hoofd hadden gezoemd, waren echter verdwenen!
Hij zei dat het jammer was van de katten, maar dat het nog steeds werkte. Hij wees naar een paar hoge dennen - die overgins een paar honderd meter verderop boven een paar huizen uitrezen - en zei dat die bomen me rustig hadden gemaakt.
Dit doe ik elke nacht voordat ik ga slapen, zei hij.
Ik weet niet hoe het met het lawaai in jullie buurt zit ¤hoe minder geluid hoe beter, vandaar dat snachts de beste tijd is in veel buurten¤, maar volgens mij kan je dit in principe in ieder bos of stil park /tuin uitproberen. Heb zelf ervaren dat elke boom anders voelt, dus misschien een leuk experimentje als jullie zin hebben. Jorine heeft me laatst gewezen op dat ik beter moet aarden en het wordt me prompt geleerd door iemand uit zweden

Liefs, the moon
ps: sorry voor het onoverzichtelijke verhaal, maar ik kan de aanhalingstekens op dit toetsenbord niet vinden