Hierbij ook een foto lezing, zoals ik gezegt had. fotolezing van thomas heb ik natuurlijk nog niet gelezen.
Serieus: Je hebt echt iets serieus in je. Je wilt graag weten waarom en hoe iets is, daardoor ga je erg serieus nadenken over bepaalde zaken die je wilt weten. Situaties kun je goed inbeelden, dit helpt je om goed (en serieus) over de situatie na te denken, hier ga je meestal diep op in. Na-denken doe je naar mijn gevoel best veel. (hoe zal het zijn als het zo was....?)
Ook ben je erg serieus bezig met de zaken die door je gedaan moeten worden. Ik zie een erg serieuze kant in je, waar je af en toe tussendoor grapjes kunt maken. Volgensmij weet jij goed hoe je de sfeer erin kunt houden. Naar mijn gevoel denk je ook heel positief, en je wilt natuurlijk overal plezier in hebben.
Jij bent ergggg gevoelig (overgevoelig?). Die gevoeligheid heb je meestal wel in de hand, en dan kun je die beheersen. Maar het lukt je niet altijd.
Een eigen stijl heb je (ik weet niet waarin, ik moet dit gewoon opschrijven). Zoals ik al eerder heb gezegt kun je goed situaties inbeelden. Volgensmij kun je daardoor ook welleens in je eigen fantasie-wereldje zijn. Ik denk trouwens dat die 'eigen stijl' jouw manier van denken en inbeelden is (fantasie).
Met andere personen kun je meestal goed overweg. Je luisterd naar de verhalen van andere (of je er nu wel of geen zin in hebt, je luisterd er toch wel na). Je zorgt ervoor dat die personen met verhalen meer duidelijkheid krijgen, ik denk niet dat je het altijd in de gaten hebt dat je de personen meer duidelijkheid geeft.
ik krijg 'stilte' door? Volgensmij hou jij daar wel van, om over dingen na te denken. Als er stilte is kun je dat beter.
Alsjeblieft lpchip. Dit was volgensmij het belangrijkste wat ik uit de foto kon lezen.
groetjes wendy.