Wil dit even met jullie delen
Gisteravond een bijzondere ervaring gehad, ik lag net in bed en er verscheen een man met een witte tulband op zijn hoofd met een schitterende blauwe steen erop. De steen fonkelde energie uit en schittering, Ik voelde me aangetrokken tot de steen en meteen daarna voelde ik me lichter worden en werd meegenomen naar een stad met hele heldere kleuren, vooral veel tinten violet en lila paars met een zweem van groen erdoor het was prachtig, heel levendig en met een enome energie ik zag een mengeling van blauw paars groen wit en lila, maar zo sprankelend vibrerend, iets wat ik nog nooit heb gezien en gevoeld. De man was heel vriendelijk met een hele rustige zachte energie maar wel sterk. Hij was niet zo groot en had dus een witte tulband op zijn hoofd met witte kleding, een baard had hij ook lichte baard, en een gebruinde huid. Hij nam me mee naar een hele mooie stad en liet me zien waar ik woonde, hij nam me mee naar huis, en liet me zien waar ik vandaan kwam en weer naar toe zou gaan wat mijn thuis is... Mijn gevoel was innerlijk heel rustig en kalm ik voelde me veilig en thuis. Ook de verschijning van de man was zo eigen en bekend, en ik liet me meevoeren tot ik weer terug gebracht werd, het gekke was dat ik me zeer bewust was van de omgeving waar ik was, ik keek in twee werelden gelijk....mijn bewustzijn was op twee plaatsen gelijk...
liefs van Bea