Loading...
nl

Een bijzondere ervaring

admin
admin jul 24 '10
Wil dit even met jullie delen

Gisteravond een bijzondere ervaring gehad, ik lag net in bed en er verscheen een man met een witte tulband op zijn hoofd met een schitterende blauwe steen erop. De steen fonkelde energie uit en schittering, Ik voelde me aangetrokken tot de steen en meteen daarna voelde ik me lichter worden en werd meegenomen naar een stad met hele heldere kleuren, vooral veel tinten violet en lila paars met een zweem van groen erdoor het was prachtig, heel levendig en met een enome energie ik zag een mengeling van blauw paars groen wit en lila, maar zo sprankelend vibrerend, iets wat ik nog nooit heb gezien en gevoeld. De man was heel vriendelijk met een hele rustige zachte energie maar wel sterk. Hij was niet zo groot en had dus een witte tulband op zijn hoofd met witte kleding, een baard had hij ook lichte baard, en een gebruinde huid. Hij nam me mee naar een hele mooie stad en liet me zien waar ik woonde, hij nam me mee naar huis, en liet me zien waar ik vandaan kwam en weer naar toe zou gaan wat mijn thuis is... Mijn gevoel was innerlijk heel rustig en kalm ik voelde me veilig en thuis. Ook de verschijning van de man was zo eigen en bekend, en ik liet me meevoeren tot ik weer terug gebracht werd, het gekke was dat ik me zeer bewust was van de omgeving waar ik was, ik keek in twee werelden gelijk....mijn bewustzijn was op twee plaatsen gelijk...

liefs van Bea
Delen:
Beschermengel
Beschermengel jul 24 '10


Mooi Bea!... smile
admin
admin jul 24 '10
Hele mooie ervaring zeg!
admin
admin aug 18 '10
Gisteravond ben ik door The Moon op het spoor gezet naar El Morya....

En ik begrijp nu mijn ervaring beter, het klopt precies waaar ik me nu bevind ik herken veel in de beschrijving van deze Meester en hoe hij een mogelijk een rol speelt in mijn leven.

Daarom zet ik even deze link erbij.

http://www.morya.org/index.html

Heel bijzonder om zo kennis te maken met een Meester die zijn leven begon als Abraham, de man die deed wat God van hem vroeg.
Zelf ben ik daar ook op zoek naar om de wil van God te doen.
Het is prachtig om te ervaren dat er zoveel hulp voor ons is vanuit hogere geestelijke sferen, en dat we er nooit alleen voor staan.
Dit is daar toch maar een groot bewijs van.
Er word naar een ieder omgezien, of je nu klein groot of wat ook bent er is geen aanziens des persoon, voor God is iedereen waardevol, en hij wil al de mensen een eeuwig leven geven in zijn koninkrijk, Hij wacht nog steeds op ons....


liefs van Bea
admin
admin aug 18 '10
Het valt mij enorm op dat veel van ons zoveel bijzondere dingen meemaken de laatste tijd.
Wat een prachtige ervaring Bea!
Cialara
Cialara aug 18 '10
Oh wat leuk om dit te lezen zeg, ik was al met vakantie toen je dit schreef denk ik...

Jouw ervaring is echt een super mooi gebeuren Bea en wat mooi waar je geweest bent met El Morya. Hij was ook één van de drie wijzen uit het oosten... smile
admin
admin aug 18 '10
schitterend Bea, Meester Morya is ook al jaren een Meester voor me.
Heb misschien wel meer dan 1O boeken van Hem, het zijn allemaal stuk voor stuk juweeltjes,
Heerlijk om eens een stukje uit te lezen, en er dan op te mediteren.
admin
admin aug 18 '10
Heel mooi smileDank je wel voor het delen!

Liefs Marjan
admin
admin aug 21 '10
Ik wil jullie even heel hartelijk bedanken voor de mooie en lieve reacties, ik voelde het heel hartverwarmend...en bijzonder om zoveel (h)erkening te hebben met elkaar.

liefs van Bea
admin
admin aug 24 '10
Hallo Jorine, ik was net op je site geweest van de zielereizen.

En herken er veel in veel weet ik er nog niet veel vanaf, maar deze ervaring lijkt er ook op.
Het gekke is dat ik 25 jaar geleden veel tekende en dan kwam ik in het zelfde bewustzijn terecht en kwam op de mooiste plaatsen terecht, die tekende ik dan tegelijkertijd maar kon er ook gewoon rondlopen, en ontmoete er veel keren anderen.
Ook kwamen er via mijn droomleven vaak andere plaatsen naar voren, soms liep ik ergens en tekende ik een huis wat later toevallig op de tv werd uitgezonden.
Dit was dus gewoon op aarde.
Wonderlijk fenomeen, maar heb ook heel vaak getekend over atlantis en lemurie, ik kon er gewoon rondlopen en zag er ook bekenden van me die daar ook waren in een andere gedaante.
Veel was ik zelf bezig in een soort tuin daar, ik was daar mee bezig kruiden enz.

Zou dit nu het reizen van de ziel zijn zoals jij het beschtrijft?
Ik ben benieuwd hoe ik nu bij de Akasha kronieken kom, ik zal eens vragen aan mijn gids of hij me wil helpen hiermee.

liefs van Bea
admin
admin aug 24 '10
Hoi lieve Tinne,

Het verbaasd me niets we lijken zo op elkaar, dus daar hoort Mr Morya ook bij denk ik, Ik zal eens proberen wat boekjes van hem te achterhalen, ben best wel geintreseerd in meer achtergronden.

liefs van Bea
admin
admin aug 24 '10
Hij is een prachtMeester, en als ie bij je is, dan is het ook om jouw spreken, het overbrengen naar de anderen. Want hij is van de Lichtblauwe energie, Goddelijke communicatie.

als je op de site van M. Morya klikt en dan naar rubriek boeken gaat, kan je al heel wat fragmenten lezen, Bea.
Cialara
Cialara aug 24 '10
Ja ik herken het reizen met de ziel er in. al kun je het elke naam geven die je wilt winkanderen noemen het trancereizen, of mulditimensionaal reizen... er zullen nog wel meer namen voor zijn.

En tekenen is belangrijk geloof ik, mijn gids heeft me er ook toe bewogen om het weer meer te gaan doen, na een tijd lang er niets mee gedaan te hebben. Het brengt je dichter bij de schepper in jezelf, want mensen zijn scheppers, creators winkik denk dat dat voor veel creatieve bezigheden geldt.

Je kunt vast ook wel bewust naar El Morya toe, als je hem roept zul je zijn aanwezigheid voelen. Je kunt inderdaad ook een keer echt "op reis" bij volle bewustzijn, dat is juist zo leuk.

Liefs Jorine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki