ja dat heeft een hele in pack.
j.l. 15 juli ben ik naar UMCG geweest met de TAXI alleen.
voor gesprek met de arts, en daarna de afd waar ik kom te liggen ,24uur-30uur plat. als ik onder narcose de metalen staafjes en bolletjes ingezet heb gekregen.
aan gezien ik COPD heb, en dan plat liggen op de rug, daar huiverig ik een beetje voor, omdat ik niet mag kuchen onder tussen het bestralingsproces, moeilijkheden met ademhalen.
Ik mag niet zitten , noch van die tafel af.BIJV: 15 min bestralen-1uurtje niets(mag ik tekenen-lezen-puzzelen-en telefoontjes ontvangen en bezoek.dan beginnen de 15 min.weer.enz.enz. zo door tot de dag erna misschien 10.00uur het s ochtends. donderdag als alles goed is word ik ontslagen misschien ongeveer 19.00uur,voor naar huis. van te voren krijg ik die metalen onderdelen eruit gehaald. kan iets pijnlijk zijn. DUS komende dinsdag na de chemo thuis,net voor de middag-om 18.00uur met de taxi voor de opname 20.00uur
31 juli is ons dochter jarig, 11 jaar word ze.zij is blij dat ik dan net mee feesten kan..
1 augustus, gaat het zelfde gebeuren. opname 20.00uur,
2 augustus. onder narcose die metalen dingen enz.enz.
3 augustus 0m 12.00uur de scan, misschien een kleine uitslag, van KANKER VRIJ-OF NIET. Of wat het allemaal gedaan heeft.
dan ben ik helemaal klaar.
en heb naar mijn gevoel er alles aan gedaan,
15 augustus, op controle, HET R.I.F. MCL.
zo verder hou ik jullie op de hoogte van dit ,als ik weer thuis ben van de 1ste innerlijke bestraling. OKE.
liefs en groetjes
irm