hey bloempje, grotendeels klopt, ik ben 2 kindjes kwijt geraakt, het eerste was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap het tweede was een miskraam; we zijn ondertussen 2 jaar bezig ervoor. ik kan inderdaad zo onrustig zijn en me druk maken in het feit dat het me niet lukt.... elke maand opnieuw stel ik me voor dat ik het ga laten rusten, maar tegen dat de spannende moment van mijn regels daar is, heb ik weer zoveel hoop, en wil ik gewoon positief testen!
onafgemaakte zaken heb ik gedaan vorige maand, ik wou al lang mijn werk opgeven, en terug naar school gaan, en ik heb nu eindelijk die stap gezet, en ben al 2 weken bezig met mijn opleiding. dit geeft me toch wat rust.....
ik heb alles behalve een regelmatige cyclus. ik heb dit een klein beetje onder controle door behandelingen met clomid en pregnyl. zo heb ik meestal een cyclus onder de 40 dagen, wat vroeger boven de 50 dagen was...
veel zorgen zijn er zeker, ik ben op en top ten einde mijn krachten en kan niks meer verdragen de laatste weken, zit op mijn man te vitten bij het minste, ik voel me erg schuldig tegen over hem omdat ik hem geen kindje kan geven.....
anderzijds, heb ik nog geen enkele maand opgegeven en blijf ik doorgaan met proberen, want de wens zit dieper dan je maar kunt denken...
ik heb in het verleden al heel veel problemen gezien en meegemaakt in het ouderlijk gezin, en dit weegt tot op vandaag nog zo hard op me.....
dus lieve bloempje, je hebt heel veel goed gelezen in mijn foto!!!
Dikke merci daarvoor
xxx chari
PS die teneusbloemolie waar kan ik die vinden??