Loading...
nl

zwanger of niet?

charythepooh
charythepooh jul 22 '10


kan er iemand hieruit aflezen of ik zwanger zou kunnen zijn of zwanger zou raken binnenkort???

alvast bedankt
chari
Delen:
Marenubium
Marenubium jul 22 '10
Erm...clearblue, wellicht?
En nee, hier wordt niet zozeer een toekomst gelezen...
bloempje
bloempje jul 22 '10
Hoi chari,
het enige advies dat ik kan geven is laat het je overkomen en laat het rusten. het komt pas wanneer er rust in je hart is en geen must meer is. pas wanneer je er 100% aan toe bent en volledig uitgerust kan een kindje in jou leven komen.
wanneer je zelf nog onafgemaakte zaken hebt moet je die eerst afmaken en dan zal het vanzelf komen hoe moeilijk het ook klinkt.
want echt hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het zal duren.
en ik spreek hier uit ervaring.
ik had inmiddels de moed opgegeven toen ik zwanger bleek. ging helaas fout maar toch......
nu weer verder en we zien wel wanneer het komt.zijn nu 2,5 jaar bezig, maar inmiddels maakt het niet meer uit wanneer het komt.

Liefs Bloempje
bloempje
bloempje jul 22 '10
ik voel overigens dat je veel zorgen hebt, en eigenlijk ook wel verdriet. ben je toevallig al in een zwangerschap een kindje kwijtgeraakt? je bent moe iig en ook wel verdrietig. probeer het verleden een plekje te geven en kijk naar de toekomst. denk positief en je leven zal een stuk positiever worden.
en een vraagje betrefd het zwanger worden, heb je een regelmatige cyclus, je hormoonhuishouding voelt wat verstoord namelijk.
mocht je geen regelmatige cyclus hebben probeer dan eens teunisbloemolie te slikken( etos) eerste helft van de cyclus en dan 14 dagen niet en dan weer 14 dagen wel...en zo verder tot een eventuele zwangerschap.
enne je mag er zijn hoor meis dus ga er voor want het komt echt allemaal wel goed.

ik ben nieuwsgierig of het een beetje klopt. dit zijn puur dingen die in mij opkomen bij jou foto dus ik hoor graag of je je er in kan vinden.

Liefs Bloempje
charythepooh
charythepooh jul 23 '10
hey bloempje, grotendeels klopt, ik ben 2 kindjes kwijt geraakt, het eerste was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap het tweede was een miskraam; we zijn ondertussen 2 jaar bezig ervoor. ik kan inderdaad zo onrustig zijn en me druk maken in het feit dat het me niet lukt.... elke maand opnieuw stel ik me voor dat ik het ga laten rusten, maar tegen dat de spannende moment van mijn regels daar is, heb ik weer zoveel hoop, en wil ik gewoon positief testen!
onafgemaakte zaken heb ik gedaan vorige maand, ik wou al lang mijn werk opgeven, en terug naar school gaan, en ik heb nu eindelijk die stap gezet, en ben al 2 weken bezig met mijn opleiding. dit geeft me toch wat rust.....

ik heb alles behalve een regelmatige cyclus. ik heb dit een klein beetje onder controle door behandelingen met clomid en pregnyl. zo heb ik meestal een cyclus onder de 40 dagen, wat vroeger boven de 50 dagen was...

veel zorgen zijn er zeker, ik ben op en top ten einde mijn krachten en kan niks meer verdragen de laatste weken, zit op mijn man te vitten bij het minste, ik voel me erg schuldig tegen over hem omdat ik hem geen kindje kan geven.....

anderzijds, heb ik nog geen enkele maand opgegeven en blijf ik doorgaan met proberen, want de wens zit dieper dan je maar kunt denken...
ik heb in het verleden al heel veel problemen gezien en meegemaakt in het ouderlijk gezin, en dit weegt tot op vandaag nog zo hard op me.....

dus lieve bloempje, je hebt heel veel goed gelezen in mijn foto!!!

Dikke merci daarvoor wink

xxx chari

PS die teneusbloemolie waar kan ik die vinden??
bloempje
bloempje jul 23 '10
Hoi chari,
ik ben blij dat ik het goed gelezen heb, het is een verdrietige tijd die je gehad hebt, en het is zeker moeilijk om het te laten rusten. maar juist de zorgen zorgen ook voor een onregelmatige cyclus. probeer een beetje rust te vinden, zorg dat je je regelmaatig even aardt en ik denk dat je je dan al een stukje beter gaat voelen. schuldgevoelens hoef je niet te hebben, je kunt er niks aan doen dat je je man nog geen kleintje kan geven want met een onregelmatige cyclus heb je soms ook geen eisprong en dan kan er ook geen kindje komen.
de teunisbloemolie zijn capsules die je bij de etos kan kopen bij de vitamines in een grijs met roze pot. bij mij werken ze erg goed en ik was ook zwanger 1 maand terug en dat was ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dus zeer herkenbaar. en ook erg verdrietig. maar ik was wel blij dat het al vroeg weer weggehaald is toen omdat ik het vervelender had gevonden als het dod was gegaan op een later tijdstip in de zwangerschap.
Het vitten kan ook komen door de verstoorde hormoon huishouding. dan gaan je gedachten vreeeeeemde dingen met je doen is mijn ervaring.
bij mij is de wens voor een kindje ook heeeeeel groot hoor, maar ik ben mezelf gaan laten inzien dat ik ook gewoon mijn dingen moet kunnen doen zonder en wij hebben al 1 kindje dus ja voorlopig ga ik daar lekker gelukkig mee zijn tot de tijd dat we er nog een krijgen.
dus ik snap zeker hoe diep de wens zit.... die gaat ook nooit weg zolang het niet lukt, maar het wordt wel makkelijker smile
en dan zul je zien dat het lukt.
Lieve chari probeer de rust in je hoofd te vinden en probeer de teunisbloemolie is, eerste dag van je menstruatie steeds beginnen gedurende 14 dagen en dan weer 14 dagen niet. werkt bij mij erg goed want ik heb ook zo'n zelfde cyclus gehad als jij met zelfs cyclussen van 16 dagen ertussen frown

heel veel sterkte en succes en ik stuur je liefde.

Liefs Bloempje
charythepooh
charythepooh aug 15 '10
hoi bloempje;

ik heb de teneusbloemolie pillen in bezit...

dus de dagen tot aan de eisprong zou ik dagelijks 2 pillen moeten innemen daarvan volgens het doosje?

is dit juist?

laat ons aub hopen dat dit lukt.... wink
bloempje
bloempje aug 15 '10
ja en bij mij was het gelijk raak, helaas wel buitenbaarmoederlijk, maar dat komt niet door de teunisbloemolie:) succes en ga ervoor!!

Liefs Bloempje
charythepooh
charythepooh aug 22 '10
hey bloempje,

naar schijnt moet je de 14 dagen voor de eisprong teunisblooemolie in te nemen, en de dagen daarna tarwekie....

al van gehoord?
bloempje
bloempje aug 22 '10
nee nog niet, zal het eens proberen:)
bedankt!

Liefs Bloempje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki