Loading...
nl

helende handen

harmon
harmon jul 22 '10
hallo mensen

ik heb een vraagje

ik heb een speciaal iets wie kan mij daar meer over vertellen en wat kan ik er mee.

ik kan mensen van pijn afhelpen met mijn handen heb nu 2 mensen van pijn geholpen als ik dat doe voelen mensen dat de plek waar ze pijn hebben warm word en dat hun spieren met mijn handen meegaan en als ik mijn handen weg haal voelt het of hun spieren mee uit hun arm of de plek waar ze pijn hebben kan er iemand mij vertellen wat ik daar mee kan zou graag mensen helpen met vriendelijke groet harmon
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 22 '10
Hm, soort massage saloon openen ? ideetje?
massage/fysio-combo... zoiets?
Lin
Lin jul 23 '10
Hoi Harmon,
met andere woorden; jij kan magnetiseren.
Ik geloof dat hier op het forum meerdere toppics over geschreven staan.
Ieder die kan magnetiseren heeft of vind zijn eigen manier om mensen te behandelen. Belangerijkste is dat je vanuit je intuitie en instinct handelt. Vanuit daar hoor je/voelje/ruikje/proefje waar het bij de ander niet goed zit/pijn doet. Maar ook blokkades van verdriet/emoties.

Want naast pijn weghalen kan je ook blokkades "meehelpen"op te ruimen. Bijv ; De buikzone is bij veel mensen een probleem gebied en is alles op de hobbel. Het beinvloed de dagelijkse bezigheden. Iemand die emoties op de buik vastzet en je zou met je hand erover heen gaan,kan het gebeuren dat je vingers krom gaan en een soort bal vasthouden. Negatieve energie van diegene. Je kant die bal begleiden naar de blaas, en kan als afvalstof verwerkt worden en het lichaam op die manier verlaten.
Daarna op de plek waar het negatieve is weggehaald, heel je met positieve energie die uit jou handen komen maar laat stromen vanuit het GZ (generzijde).

Vergeet ook vooral niet om goed aftekloppen met je handen en na het behandelen je handen wassen met stromend water.

Ik hoop dat je er wat aan hebt

Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki