Loading...
nl

schilderij lezen..

Olijf
Olijf jul 19 '10

Hoi Lin..
Zou je voor mij dit schilderij willen lezen? Ik heb het zelf gemaakt.
Liefs van Olijf.
Delen:
Anke
Anke jul 19 '10
Als je alleen reactie wil van Lin, dan kun je beter een pb of mailtje sturen. Voor je het weet geeft iemand anders, zoals ik, een reactie wink
Olijf
Olijf jul 19 '10
ja hoi, ik zie dat ik dit bericht verkeerd geplaatst heb.. ik wilde bij het onderwerp voorwerpen lezen van lin plaatsen..
excuus..
maar uh andere mogen er ook op reageren.
groetjes
Lin
Lin jul 19 '10
Ik heb je toppic gevonden ...
Overigens een prachtig schilderij..veel zeggend

Waarom weet ik niet maar heb het gevoel alsof de schilderij al een tijdje geleden is gemaakt. Omdat de emoties waarmee je hebt geschildert er dieper in zijn gaan zitten en wat vager voelen.
Al pik ik ze wel op maar met een bepaalde mistige laag...
Anderzijds kan het gevoel ook verklaren dat je emoties op dat moment veel overschaduwt werden door negatieve gedachtes/ladingen.

Het lijkt ook net of je via je dromen communiceert met overleden dierbaren. En dat je daarbij ook met regelmaat uittredingen ervaart...

Ik krijg elke keer het gevoel alsof ik heel moeilijk slikken kan
daarbij heb het gevoel dat het uiten van emoties, gevoelens je heel zwaar valt en je het liefst op een kamertje met 1 vertrouwens persoon je ziel deelt.

Je voelt heel krachtig aan, heel kalm, soms te...waardoor er gevoelens ook te snel worden weggedrukt...
en dat geeft ook onrust voor je huid..

Wil het hier eerste even bij laten en wachten op je reactie

Liefs Lin
Olijf
Olijf jul 20 '10
Wauw..
dank Lin,
Ik heb het schilderij inderdaad een tijd geleden geschilderd.
Regelmatig heb ik nog negatieve gedachtes en ladingen.. in die tijd echter meer dan nu.
Ik droom elke nacht zeer intensief.. heb meerdere bewuste ervaringen met uittreden, maar volgens mij ook onbewust.. Ik communiceer makkelijker in mijn dromen met mijn dierbaren dan in mijn gewone leven.
Ik ben graag alleen, omdat ik vaak te veel lading ervaar durf ik mij niet te uiten en houd me in. Dit maakt dat ik heel rustig over kom en krachtig.. omdat ik me enorm 'beheers'.
Mijn huid is inderdaad heel onrustig.

Nogmaals dank voor deze lezing..
groet en liefs,
Olijf
Lin
Lin jul 20 '10
Graag gedaan !

Liefs Lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina