Ja, dat begreep ik al...alleen wilde ik ook ff op de in dit geval 'reclame' inhaken...gewoon omdat die persoon lekker bezig is geweest met zelf naar de dingen kijken/vanuit eigen persoon dingen aanpakken, op een eigen/audentieke manier dus... en hoeverre ik nog handel kwa oude opvattingen, over het algemeen niet tot zo weinig mogelijk, het vervelende is alleen dat dat af en toe stroef gaat/soms niet te doen is/voor superveel miscommunicatie zorgt/alles alleen moeten doen(geen hulp bijna...omdat je het juist met je eigen unieke insteek aan wilt pakken/ziet...)
dus af en toe is het een beetje om het systeem heen dansen...er af en toe hard doorheen moeten... het maar ff als "theater" zien... en veel proberen je eigen zienswijze/voelwijze er in te krijgen/te verwoorden/ uit te leven -of- uit te stralen... (er zijn ook best dingen/zaken die best ok zijn...of alleen maar een gedeeltelijk nieuw jasje nodig hebben in mijn view... en dan krijg je ook nog dat eigenlijk heel veel context gebonden is, eigenlijk heb je dan geen "constante view" over bepaalde zaken(wat het helemaal lastig maakt)).
Vooropgelegde kaders zijn creativiteit-killers (probleem kan dus af en toe zijn; waar houd je je dan aan vast...af en toe is ergens houvast nodig...vaste grond onder de beentjes... ->oplossing; geheel op eigen compas af gaan... nuja lap txt om te zeggen dat het af en toe lastig is of hard zelfs... )
Grtz,
1stMoonofMars
*edit2; wat ook af en toe lekker kan werken is om te zeggen; er is geen systeem, ben je minder daarmee bezig(er tegen aan te hikken of energie te verspillen eraan...), kan af en toe een rustmoment geven voor jezelf... en op dat moment ben je misschien juist beter in staat om dus bezig te zijn/uit te dragen wat je altijd al wilde... (alleen loop je hier en daar dan toch tegen muurtjes van idd "bepaalde"algemene" overtuigingen"...toch werkt het wel voor een stukje )
*edit1...ow... dit was een een antwoord op deze post;
Quote/ :
LOL @ eerstemaantje
Gaat niet om de site enzo. Ook niet specifiek om reklames. Meer om hoe het machtsnet 'ons' in zijn/haar macht heeft. En hoe zaken in de loop van de tijd klakkeloos aangenomen dan wel overgenomen worden vanwege oude opgelegde/aangeleerde zaken. Het gaat zoals het alom bekende apenverhaal; verkorte en meer verhelderende uitleg: 1 groep testapen krijgt een stroomstoot wanneer ze een bepaalde vrucht pakken. Een nieuwe aap wordt na een tijdje erbij gezet, deze wil de vrucht pakken, maar wordt afgestraft door de 'oude' apen. Na verloop van tijd worden er jongen geboren, en 3 generaties later pakt geen enkele aap de vrucht meer op, zonder te beseffen waarom. Want die stroomstoten zijn 3 generaties geleden al opgehouden.
Het WAAROM in deze, daar gaat het om En inderdaad, de radar die nu harder dan ooit werkt. Ergo: volg je gevoel, en denk na in hoeverre jij (in het algemeen bedoeld), nog handelt volgens oude(rwetse), opgelegde opvattingen (slash waarden en normen).