Loading...
nl

Marenubium: Fotolezen

admin
admin jul 15 '10
Hello Mare,

Mooie foto's van jou.. Het Keltische kruis valt me ook op bij jou. Een vrije geest, zoekend naar idealen en idealisme. Een soort van Jeanne D'arc in je wereld die weet wat er in de wereld te koop is. Herkent de strijd van de vrouw tegenover de muur van logica en macht en weet hierin meer dan haar mannetje te staan. Jou zullen ze niet snel aan de kant duwen. Kracht zit er in je. Mensen kunnen bij jou terecht en vinden hier een sterke fundering waarop ze hun problemen kunnen leggen. Je kunt met mensen omgaan, en je gaat ook voor mensen, je bent fanatiek. De valkuil hierbij kan zijn dat jij je teveel persoonlijk in gaat zetten waardoor het je niet los laat en het aan je kan gaan vreten, dan neem je dingen mee naar huis. Het raakt je dan net te diep in je eigen energie. Maar dit herken je wel en komt hierdoor ineens scherp uit de hoek, dit is jouw manier van omgaan met dat gevoelige blanke pitje van je. Want dit is de andere kant. Tralies en hekken, maar als die poort eenmaal open gaat, dan komt die andere kant van jou en die is mooi. Natuurlijk, open en een ladenkast aan ervaringen komt er naar voren waaruit je kan putten. Het is niet echt dat je verstandelijk bent, maar je kunt je verstand juist heel goed gebruiken. Je categoriseert echt in jouw ervaringen, positief en negatief. Misschien laat je je gevoel niet altijd meespelen, toch nog wat bang om geraakt te worden. Daardoor kun je bepaalde zaken, waarvan je weet dat ze binnenin je spelen van je af duwen. Omdat het blijft knagen en terugkomen, kan het ineens een heftige ervaring worden die tijd en energie van je vraagt. Hierdoor trek je je terug, want je hebt toch ook veel tijd voor jezelf nodig. Je bent niet gelijk iemand heel erg op de kleine dingen let, maar toch op het grotere geheel, wat echt van belang is voor meerdere mensen, waar je mee verder kunt, een handvat om zaken uit te voeren. Je wilt iets betekenen, veranderingen doorvoeren, een rebel !!

De schil die je om je heen had, het "harde" omdat je waarschijnlijk een voorbeeld had in het verleden hiervoor of je dacht dat dit de goede manier was, begint langzaam aan zacht te worden. Je bent echt bezig met je vrouwelijke energieën en je voelt je hier goed bij. Heb je soms het idee/gevoel dat er dingen in je zijn die uit vorige levens naar voren komen? Het is een diepe inhoud in jezelf wat tastbaar voor je is/wordt. Je houdt van en hebt veelvuldig contact met andere mensen omdat je echt wat te vertellen hebt. Het terugtrekken in jezelf en daarop kijken van een afstand maakt dat je goed kan overzien en je wijsheid kunt gebruiken. Schrijf je veel op. Of maak je hier juist verhalen van met een symbolische boodschap, zoals het verhaal met de paarden? Praten, ook in een relatie om zaken op een lijn te krijgen, harmonie, samenzijn, dat is jouw streven. Die "andere" wereld wil je meer manifesteren in het dagelijkse leven. Dat betekent dat je goed bezig bent op jouw weg. Zo voelt het ook voor jou, want je "weet" het. Je bent druk met hetgeen te organiseren qua werkzaamheden/dagbesteding wat je graag wilt gaan uitvoeren en het zal niet zo lang meer duren eer dat je hiermee klaar bent en hebt gevonden wat je wil. Mooi !

Ik zie jou op een of andere manier huppelen in groene velden, bezaaid met bloemen .. rennend en lachend, zwaaiend met je armen, genietend van de natuur en het moois om je heen. Deed je dit vroeger vaker als kind? Zou het weer gaan doen als ik jou was smile

Groetjes,
Bart
admin
admin jul 15 '10
Hoi Marenubium, oftewel lieve Eva.

De foto-lezer in mij is al een tijdje met vakantie.. laughtoch
schrijf ik graag op wat er zoals bij me binnenkomt.

Sirius, kind van Sirius.
Zoekt haar weg, in haarzelf de kracht en het vermogen om over, door, op, onder, tussen, naast, en boven alles te gaan staan en haar weg te vervolgen, zoals zij van plan was te doen van bij haar geboorte.

maw, als je ergens over wil.. ga je er over,
als je ergens door wil.. wring jij je een weg er doorheen,
ergens onder.. das een moeilijke, dat vind je lastig, dat gaat met wild zwaaien van figuurlijke armen en benen, want het voelt benauwd.
Ergens tussen, ja.. als de anderen zich wat opzij zetten, en jij wat meer ruimte 'voelt', dan is dat even best ok.
Je kan ook ergens tussen zitten, vanuit de optiek, dat dit de beste manier om je daarna weer ergens 'over ' te zetten.. of naast je te zetten.

Dus, die woordjes, die betekenissen, die letterlijkheid daarvan en de figuurlijkheid eveneens, zijn van belang voor jouw bewegelijkheid.
Want naar mijn gevoel, als ik je foto zie, is stilstaan, en niet gewaarworden met iets bezig te zijn, te leeg voor jou.
Ik zie, met respekt en niet om te stoken maar heel gemeend, de engelmens in jou.
Je bent kritisch, eigengereid, individueel.. speels, doorzettend, en doortastend.
Wie ik zie is Eva, niet Marenubium.
Je kan in de Chaos leven, maar niet als chaoticus, .. ook niet als ordebrenger, of vredestichter, maar als de persoon die graag inzicht geeft in de chaos. Zodat mensen, hun eigen chaos als een uniek onderdeel van hun weg kunnen gaan beschouwen, dus in die zin breng je soulaas, breng je rust voor hen, breng je inzichten, en mogelijkheden.
veel liefs aan jou
en keep up your spirit, dear.

liefs
Tinne
Marenubium
Marenubium jul 15 '10
Origineel bericht van: Bea
Hi Marenubium,

Ik snap dat je op de manier van kijken met het schuiven van de geboorte tijd hij terugloopt in huis zeven.
Dit heeft te maken met de opkomst van de zon en het opschuiven van de ascendant en tegelijkertijd alle huizen.
Wat ik bedoelde was de loop van de planeet zelf die is de faktor waardoor je hem ook in huis 8 mag lezen, daar heb je efemeride tabellen voor nodig om te zien of hij direct(is vooruit) of retrograde (is achteruit) loopt.

eekGod zeg, ook dat nog erbij? Heb de tabellen gevonden, en die zijn beheurlijk ingewikkeld! *gaat eens boekje kopen*.
Eens kijken wat er op internet allemaal te vinden is smile
Maar is dit een vaststaand gegeven, dat pluto direct is? Of is dat alleen in mijn horoscoop zo? En hoe wordt dat aangegeven in de tabellen?
Dankjou!


In je horoscoop loopt hij vooruit, dus is hij onderweg naar het achtste huis.
Dit word aangehouden om hem te lezen vanuit gaande dat je de juiste tijd hebt opgegeven.

zo even deze aanvulling omdat er anders misverstanden kunnen ontstaan.

Wat betreft jouw uitleg hierboven dat begrijp ik en ik denk dat ik ook wel zelf ertussen zit maar, ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen, omdat ik juist dat niet wil ik wil wel leren begrijpen maar er niet tussen te gaan dan stopt de informatie.
Het is een andere manier, zelf heb ik mij volkomen overgegeven aan de hoogste bron mijn hele leven ligt bij deze gids, en hoe het daar verder geregeld word daar heb ik wel een idee over maar heb alle aardse kennis al heel lang geleden weg gewist uit mijn systeem, hoe minder ik weet des te beter, en eigenlijk weet ik ook niets, na ieder weten komt weer een ander weten, enz enz.
Maar dit is een puur persoonlijke benadering en hoeft niet de jouwe te zijn.
Ik verblijf het liefst in de stilte van mijn hart in de vrede en ik kan je niet uitleggen wat voor onrust het geeft om in mijn hoofd te gaan en alles te weten.

Ik begrijp wel wat je hiermee bedoelt. Alleen niet zo goed waarom je 'aardse kennis' erbij betrekt smileDit 'weten' en 'zijn' is toch ni aards?

Op het moment dat ik iets moet weten dan komt het automatisch en daarna laat ik het weer los en kom weer in de stille zee terecht van mijn hart super hoor.

Hihi, dat begrijp ik ook! Zo 'lees' ik ook foto's, en vaak weet ik ook niet meer wat ik allemaal geschreven heb. Wat ik me nu afvraag...laten WIJ het zelf los, of laat de energie ons los? laughHmzz.
Thnx voor de uitleg!


fijne dag nog voor als je gaat werken dan wens ik je daarin veel sucessen....liefs


Dankjouwel smileLiefs terug!
admin
admin jul 15 '10
Ik bedoel dan met aardse kennis eigenlijk de vertaling die er plaats vind in ons hoofd om dingen te benoemen en te begrijpen, inzichten die zich vormen en die in eerste intantie als een energie binnen komen in je hart, in de stilte, wij geven er woorden aan en vaak kun je dan niet verwoorden wat het is alle woorden benoemen niet wat de ervaring is er zijn geen woorden in de stilte er is alleen zijn....

Ik realiseer me dat wanneer ik er woorden aan geef dit de beperking van de aarde is er moet een vorm komen op de aarde in de andere dimensie is geen vorm alles is verbonden met elkaar zonder vorm zonder woorden alles is 1 en vibreert in liefde en harmonie op het level waar alles verbonden is en met dezelfde afstemming.

Los van de afgescheidenheid van de aarde in alles, dan is dit maar een gepriek hoor (oeps zal nu wel tegen heilige huisjes aan schoppen) maar ik bedoel dat wanneer we los zijn van de aarde en los zijn van ons lichaam er zoveel meer is en ontvangen kan worden, alles ademt daar liefde en harmonie heel anders dan hier.
daarom verblijf ik het liefst in de stilte van de zee in mijn hart, ik dobber daar wat rond en er is vrede en harmonie, geen moeten alleen zijn....

Ik denk dat er nu heel wat mensen anders denken en voelen maar dat is oke dit is waar ik me nu bevind in het proces, en voor een andere jij kan het heel anders zijn...

Ik ben wel benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat leiden deze energie en de komende tijd die er aan komt, er is wel een openstaan voor vernieuwing en verandering...in mezelf maar geef me over en doe zelf niets, dit staat haaks op wat er veel geschreven word, tja dat zal dan voor iedereen anders zijn denk ik dan.

o ja wat betreft de tabellen niks kopen alles is op internet te vinden, en ze staan ook in je a vier van de horoscoop tekening die je met de link stuurde.

bij een teruglopen word dat aangegeven met een R van Retrograde en bii vooruit met een D van direkt en je hebt ook nog Stationair dat is stilstaand voor een moment dat hij van achteruit weer naar D gaat en vice versa

Pluto kan ook R zijn en S dus.

Ow wat ik ook nog wil zeggen om het nog even ingewikkelder te maken, dat hij in werkelijkheid niet echt terug loopt maar vanuit de aarde gezien wel.

Dus het is een illusie de werkelijkheid is anders.

Kun je het nog een beetje volgen?


groetjes....
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 15 '10
Hehe, en om er nog een klap op te geven tongue

dan is het ook nog eens zo dat een planeet weer in een bepaald teken staat (bv pluto in schorpioen, of pluto in weegschaal of pluto in leeuw etc etc etc...), dan is het verder zo dat er allemaal onderlinge aspecten worden gemaakt tussen al je planeten/planeetstanden van je geboortetijd...

verder is het zo dat met het verloop van 'tijd' de planeten in andere tekens gaan lopen... ook al is geboortehoroscoop altijd nog van invloed...


*Verder wil ik er nog ff dit bij zeggen... astrologie is uiteindelijk ook gewoon een blauwprintje/programmatje/systeempje voor zelfonderzoek/jezelf te ontleden... (oftwel er staan inderdaad heel veel 'standaard'-txtjes op bv internet... tis wel weer de bedoeling dat je dat dan weer op je iegen mannier invult/op je toelegd.... gewoon ff een goed bedoelde tip...anders zou je er teveel in kunnen blijven hangen wink(ja ervaring...was opzich ok/top...maar moest daarna toch echt weer verder met iets anders)...
**edit2; owja... mijn pluto(in schorpioen) staat namelijk juist in Huis 1(in Weegschaal) ... en mijn Huis 7 is Ram... vandaar dat het mij zo opviel wink

Grtz,

1stMoonofMars
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 15 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Erm...over astrologie was puur een reactie naar 1stmoonofmars wink


mweah tonguetoch maar ff niet... bleef er te veel in hangen smilekijk er af en toe nog wel ff naar...maar niet te intensief meer...
admin
admin jul 15 '10
Voor de liefhebber deze link

http://astrostudie.blogspot.com/
Lin
Lin jul 15 '10
Even offtopic: Tinne wat heb jij een krachtig indrukwekkend fotoreading voor Marenubium geschreven. Moest even gezegd worden hoor smile

@Marenubium : bedankt voor je reactie en ik vond het heel leuk om je foto te lezen. Vooral omdat je lichaam al meer zegt dan dat er gesproken is.
Dankjewel

Liefs Lin
Marenubium
Marenubium jul 18 '10
Origineel bericht van: Bart
Hello Mare,

ola wink

Mooie foto's van jou.. Het Keltische kruis valt me ook op bij jou.

Aye...Kelten nemen een belangrijke plaats in in mijn leven. Net als Indianen overigens...erm, eigenlijk gewoon de natuuraspecten...erm..njah dat dus smile
En zoals mijn goede vriend Theo ooit eens zei: Eigenlijk zou iedereen een kruisje bij zich moeten dragen ter 'bescherming'.


Een vrije geest, zoekend naar idealen en idealisme. Een soort van Jeanne D'arc in je wereld die weet wat er in de wereld te koop is. Herkent de strijd van de vrouw tegenover de muur van logica en macht en weet hierin meer dan haar mannetje te staan.

God zeg, ik zit idd vol idealen en idealismen eekNu nog de praktijk, maar niet alles is mogelijk ey...Dan maar zo goed als mogelijk hier zelluf aan voldoen. Jouw genoemde 'strijd' is me inderdaad ook heel goed bekend. Ik zal niet voor niets de ICT gekozen hebben denk ik. Jeanne D'Arc? Haha zo voel ik me inderdaad wel eens...kan ik het nu benoemen wink

Jou zullen ze niet snel aan de kant duwen.

De laatste jaren niet meer, nee smileMaar dat is heus heel anders geweest...Fijn dat je dit zo ziet, dat motiveert mij weer een bietje wink

Kracht zit er in je. Mensen kunnen bij jou terecht en vinden hier een sterke fundering waarop ze hun problemen kunnen leggen.

True. Dit veroorzaakt ook wel eens ergenis overigens, grinnn.

Je kunt met mensen omgaan, en je gaat ook voor mensen, je bent fanatiek. De valkuil hierbij kan zijn dat jij je teveel persoonlijk in gaat zetten waardoor het je niet los laat en het aan je kan gaan vreten, dan neem je dingen mee naar huis.

Fanatiek in welke zin??
Maar zo waar...hoewel ik me hier even niet meer van bewust ben geweest. *Gaat weer dr eigen grenzen langs*
Danku smile


Het raakt je dan net te diep in je eigen energie. Maar dit herken je wel en komt hierdoor ineens scherp uit de hoek, dit is jouw manier van omgaan met dat gevoelige blanke pitje van je.

Hmzz... zoals jij dit uitlegt, snap ik het! Dat 'scherpe' wordt idd veroorzaakt als ik 3-4 keer anderen over mijn grenzen heb laten gaan. Dan komt het voor die ander wel eens beheurlijk 'out of the blue'. En dan sta ik zelf weer versteld van hun reactie eek
Maar ja, wat ik voel en denk kennen ze ni ruiken ni ey?


Want dit is de andere kant. Tralies en hekken, maar als die poort eenmaal open gaat, dan komt die andere kant van jou en die is mooi. Natuurlijk, open en een ladenkast aan ervaringen komt er naar voren waaruit je kan putten. Het is niet echt dat je verstandelijk bent, maar je kunt je verstand juist heel goed gebruiken. Je categoriseert echt in jouw ervaringen, positief en negatief.

True smile

Misschien laat je je gevoel niet altijd meespelen, toch nog wat bang om geraakt te worden. Daardoor kun je bepaalde zaken, waarvan je weet dat ze binnenin je spelen van je af duwen.

Aye...enerzijds is dat verdedigingsmechaniekje heel welkom, anderzijds vervloek ik 'm wel eens.

Omdat het blijft knagen en terugkomen, kan het ineens een heftige ervaring worden die tijd en energie van je vraagt.

Het algemeen bekende 'opkroppen' wellicht? Het heeft ook te maken met 'eerst voor mezelf op een rijtje zetten' en de ladenkast. Maar dan wordt ook wel weer het hele blik (kast) opengetrokken, en alles weer beschouwd, onderzocht en ervaren tot de nieuwe ervaring ook weer het juiste plekje heeft gevonden...lol...De eeuwige archivaris??? Met mijn geheugen is namelijk niks mis, haha

Hierdoor trek je je terug, want je hebt toch ook veel tijd voor jezelf nodig.

Volmondig AYE!!

Je bent niet gelijk iemand heel erg op de kleine dingen let, maar toch op het grotere geheel, wat echt van belang is voor meerdere mensen, waar je mee verder kunt, een handvat om zaken uit te voeren. Je wilt iets betekenen, veranderingen doorvoeren, een rebel !!

LOL....how true smileEchter kan ik me ook wel eens beheurlijk in de details verliezen en is er echt eens een schopje nodig van buitenaf om me weer te laten concentreren op het grotere geheel.
Maar ach...het is soms heerlijk jezelf eens te verliezen wink


De schil die je om je heen had, het "harde" omdat je waarschijnlijk een voorbeeld had in het verleden hiervoor of je dacht dat dit de goede manier was, begint langzaam aan zacht te worden. Je bent echt bezig met je vrouwelijke energieën en je voelt je hier goed bij.

Awww..thnx... het is inderdaad iets waar ik op het moment heel erg mee bezig ben; het herontdekken van mijn vrouw-zijn. Mijn vader was altijd HET voorbeeld voor mij, en nooit heb ik iets met vrouwen gehad. Ik moest hard, zakelijk en analytisch zijn (mannelijk, want dan werd je 'geaccepteerd').
Van mezelf. Denk ik. Weet ik veel. In ieder geval, sinds vorig jaar zijn er vrouwen in mijn leven gekomen van wie ik heel veel heb mogen leren, en daarmee ook mijn eigen vrouw-zijn heb leren kennen en accepteren...en ja, dat voelt heus heel goed en 'heel'. Ik was me er niet eens zo bewust van, maar nu ik dit zo lees....*knikt heftig*!
Thnx...:)


Heb je soms het idee/gevoel dat er dingen in je zijn die uit vorige levens naar voren komen?

GOD ZEG! Wat wordt er toch veel gerefereerd aan 'vorige levens' tongue
Haha...in ieder geval de overtuiging dat ik nooit 'vrouw' heb 'mogen' zijn, en daarmee nooit op volledige krachten heb mogen werken. Voor de rest neem ik 'vorige levens' voor wat ze zijn (puur informatief), daar heb ik in het verleden al voldoende aandacht aan besteed lol. Nee, dus, ik hou me er nu totaaaaal niet meer mee bezig laugh.


Het is een diepe inhoud in jezelf wat tastbaar voor je is/wordt.

YEP. Mijn spirituele kant. En mijn gevoel. Dat wordt nu steeds tastbaarder, en mag ik eindelijk nu gaan inzetten smile

Je houdt van en hebt veelvuldig contact met andere mensen omdat je echt wat te vertellen hebt.

Erm...in die zin ben ik eigenlijk 'a-sociaal'; ik mijd eerder mensen dan dat ik ze op zoek. Een echte huismus wink
Maar van tijd tot tijd zoek ik ze ook wel weer op ja, of ga ik actief op zoek smile


Het terugtrekken in jezelf en daarop kijken van een afstand maakt dat je goed kan overzien en je wijsheid kunt gebruiken. Schrijf je veel op. Of maak je hier juist verhalen van met een symbolische boodschap, zoals het verhaal met de paarden?

Dat klopt laughEn ja, ik schrijf en dicht veel, en ook columns en verhalen. Symboliek hang ik erg naar. Het heeft geen zin mensen altijd van alles maar voor te kauwen. Laat ze liever zelf nadenken, is mijn opinie. Symboliek zegt en spreekt zoveel meer! Daar komt bij dat veel woorden e.d. nooit echt het gevoel (de ervaring) kunnen omschrijven, symboliek daarentegen des te meer (zo ook kunst, schilderijen, etc). En laat ook meer (denk)ruimte open voor vrije interpretatie van degene die het leest. Als ik mijn eigen woorden gebruik, dan is het gevoel (de ervaring) alweer opgesloten en ingekaderd. Dan bereik je maar een beperkt aantal mensen. Die toch al wel op jouw lijn liggen wink
Njah...deze uitleg is even wat langer geworden dan ik wilde, eheh.


Praten, ook in een relatie om zaken op een lijn te krijgen, harmonie, samenzijn, dat is jouw streven.

AYE. In mijn ogen heul heul belangrijk.

Die "andere" wereld wil je meer manifesteren in het dagelijkse leven. Dat betekent dat je goed bezig bent op jouw weg. Zo voelt het ook voor jou, want je "weet" het. Je bent druk met hetgeen te organiseren qua werkzaamheden/dagbesteding wat je graag wilt gaan uitvoeren en het zal niet zo lang meer duren eer dat je hiermee klaar bent en hebt gevonden wat je wil. Mooi !

laughlaughlaughlaughDaarom nu uitdrukkelijk de keuze gemaakt werkloos te zijn, om mezelf de tijd (eindelijk!!) te gunnen om mijn eigen praktijk op te zetten. Financieel is het butt na een fix salaris in de ICT, maar de rust en de ruimte op dit moment is onbetaalbaar. En alles wat ik er verder nog voor terugkrijg...werkelijkwaar...het is zo mooi smile

Ik zie jou op een of andere manier huppelen in groene velden, bezaaid met bloemen .. rennend en lachend, zwaaiend met je armen, genietend van de natuur en het moois om je heen. Deed je dit vroeger vaker als kind? Zou het weer gaan doen als ik jou was smile

Ahahahahah LOL LOL LOL Dat deed ik als kind, toen de weiden nog groen en bloemig waren! Nu doe ik het in mijn dromen. En als ik weer zo'n weide zie, dan sta ik er bij stil en stel me voor hoe het weer is erdoorheen te rennen, maar nu samen met mijn paardje wink
LOL de volgende keer ga ik er inderdaad weer eens doorheen rennen! hihi....
W00T.
Danku laugh



Groetjes,
Bart


Bart, heel erg bedankt voor je mooie en 'vattende' lezing!!!
smile
Marenubium
Marenubium jul 18 '10
Origineel bericht van: Tinne
Hoi Marenubium, oftewel lieve Eva.

Hai Tinne laugh
Heel erg lief van je dat je mijn foto hebt gelezen, ondanks dat we af en toe elkaar beheurlijk dwars kunnen liggen hier op het forum, hihi. Fijn te zien en te ervaren dat je dit niet persoonlijk opvat.
Dankjouwel in meerdere opzichten smile


De foto-lezer in mij is al een tijdje met vakantie.. laughtoch
schrijf ik graag op wat er zoals bij me binnenkomt.

laugh

Sirius, kind van Sirius.
Zoekt haar weg, in haarzelf de kracht en het vermogen om over, door, op, onder, tussen, naast, en boven alles te gaan staan en haar weg te vervolgen, zoals zij van plan was te doen van bij haar geboorte.

'Kind van Sirius'...ECHT wat je me hier wel niet mee hebt aangedaan...ahahah.. Dit MOEST ik uiteraard weer eens uitzoeken, vandaar dat ik wat laat ben met reageren...*grinn*
Het heeft me heul erg bezig gehouden! Ik ben namelijk niet zo bezig met onze 'afkomst' en onze planeten enzo (die uit de andere wereld/dimensie), maar wat ik er van wist, is dat dit de 'watermensen' planeet is/was, correct? Echter stuitte ik ook op verhalen over de Annunaki, Sirians, Reptilians etc...en de bijbehorende channelings eek
Erm...dat was niet zo heul geweldig allemaal, maar wat heb ik een plezier gehad grinErgo: wat een leuke, tegenstrijdige en verwarrende bronnen allemaal...
Graag hoor ik jouw inzichten over Sirius smile
En inderdaad: wat ik me heb voorgenomen zal ik ook doen, tussen, op, in, onderdoor en what else! Hihi..dit is wel echt de basis van mijn IK smileHier was ik me niet zo van bewust, maar nu je het zo benoemt...AYE.
Thnx smile


maw, als je ergens over wil.. ga je er over,
als je ergens door wil.. wring jij je een weg er doorheen,
ergens onder.. das een moeilijke, dat vind je lastig, dat gaat met wild zwaaien van figuurlijke armen en benen, want het voelt benauwd.

Dit vat ik niet zo heel erg, het 'ergens onder gaan'. Wat bedoel je hier precies mee? De rest vat ik wel heel goed wink

Ergens tussen, ja.. als de anderen zich wat opzij zetten, en jij wat meer ruimte 'voelt', dan is dat even best ok.

Aye, dan ervaar ikzelf ook weer eventjes wat meer 'lucht'...en kan ik m'n dingetje weer doen. M.a.w: dan ervaar ik ruimte, ruimte om mezelf te kunnen zijn. Zo waar!

Je kan ook ergens tussen zitten, vanuit de optiek, dat dit de beste manier om je daarna weer ergens 'over ' te zetten.. of naast je te zetten.

Erm...ik herken hierin, dat ik soms ergens middenin ga zitten, teneinde iets te leren/ervaren. Daarmee dus bewust 'gevarenzones' opzoek, opdat ik hier weer van leer, en zodoende op andere vlakken weer verder kan...Bedoel je dit?

Dus, die woordjes, die betekenissen, die letterlijkheid daarvan en de figuurlijkheid eveneens, zijn van belang voor jouw bewegelijkheid.

Ha! Das ook weer zo waar! Stilstaan is voor mij een ramp, en ook al doe ik fysiek (letterlijk) dus helemaal niets, mijn hersenen maken overuren. Zonder letterlijke en figuurlijke prikkeling sta ik voor mijn gevoel 'stil'. Gut hee, dat je dit zo gezien hebt...bijna niemand 'snapt' dit van me, hoeveel ik het ook verklaar en uit leg winkcoool.

Want naar mijn gevoel, als ik je foto zie, is stilstaan, en niet gewaarworden met iets bezig te zijn, te leeg voor jou.

Yep yep smileDat is voor mij hetzelfde als 'doods' en 'oppervlakkig' zijn. Ik hou van diepgang, en daarin dan ook geprikkeld worden...hmzzz. Net als dat ik geprikkeld werd door Bea ivm Astrologie, en door jou ivm Sirius...ehhe. Ik vergelijk mezelf daarmee wel eens met de robot uit 'Johnny V' (http://www.johnny-five.com/ en voor de bijbehorende clip: http://www.youtube.com/watch?v=6jaWPQ3Z7FE); 'need input'. Wel grappig weer smile

Ik zie, met respekt en niet om te stoken maar heel gemeend, de engelmens in jou.

Ok. Vanuit jouw respect begrijp ik dit. Ik zag laatst echter de uiting van Core in deze (http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/93942/Re_waaraan_herkent_een_engelme.html#Post93942), waar ik me heel goed bij kan aansluiten aangaande: "...Je hoeft niet een engel mens of wat dan ook te zijn om open te kunnen staan voor een ontwaking in engelen energie..."
Het gaat m.i. puur om de 'tenaamstelling' en daarmee het 'afkaderen' van iets, wat ieder individueel en voor zichzelf beleeft. Daar zijn geen woorden voor, en zoiets is niet te categoriseren smileZie ook mijn reactie op de lezing van Bart, aangaande 'woorden' e.d.
Maar neemt niet weg dat ik je in deze bedank, Tinne smile


Je bent kritisch, eigengereid, individueel.. speels, doorzettend, en doortastend.
Wie ik zie is Eva, niet Marenubium.

Ook hierin mijn dank, dat je MIJ ziet smile

Je kan in de Chaos leven, maar niet als chaoticus, .. ook niet als ordebrenger, of vredestichter, maar als de persoon die graag inzicht geeft in de chaos. Zodat mensen, hun eigen chaos als een uniek onderdeel van hun weg kunnen gaan beschouwen, dus in die zin breng je soulaas, breng je rust voor hen, breng je inzichten, en mogelijkheden.

Hmzz. Je weet half niet hoeveel je hier de vinger aan de pols hebt...Het klopt inderdaad 200% en wellicht zelfs wel meer dan dat. Nu je het zo zegt... Het is ook vaak mijn 'struggle' geweest; het grotere plaatje eerder zien dan alles en iedereen om me heen; door de chaos je eigen unieke weg/waarheid zien te creëren/vinden. Dat is de strijd (+ladenkast en 'wijsheid') waar Bart het eerder over had, en jouw benoeming van 'tussen, onder, over, door, op, onder, etc. Voor mijzelf ben ik een expert tussen de (mijn) chaos door de rode draad te zien. Zoals Bea het had over 'het centrum' tussen (weer dat 'tussen' wink) de 4 windrichtingen. Lange tijd heb ik inderdaad gevoeld alsof ik continue in de 'chaos' de weg probeerde te vinden. Heb ik lang mogen oefenen en ervaren. Nu echter is de tijd daar, en vooral nu, in deze speciale tijden, begint de weg helder te worden, en besef ik hoeveel anderen nog zo onbeholpen de weg proberen te vinden... Misschien ligt hier inderdaad mijn taak, de taak waar ik zo lang naar op zoek ben geweest smile
Ook dit heeft me lang doen nadenken Tinne, en hiervoor mijn dank voor dit inzicht.
*Knuffel vanuit het diepst van mijzelf*


veel liefs aan jou
en keep up your spirit, dear.

Dankjouwel TINNE smile


liefs
Tinne


Liefs terug en heel erg bedankt voor jouw lezing,

Eva
admin
admin jul 19 '10
Heel graag gedaan, Eva.
wat Sirius betreft :
Ik heb een hechte band met de lichtwezens van Sirius, en nee ze lijken niet op een reptiel! laugh
En die channelingen.. die heb ik ooit ook gelezen, en had hetzelf de gevoel als jij: " lacheeeee laugh.. en eek eektergelijkertijd"
Wat is er wel echt? Wel, er zijn een aantal mensen die hier op aarde hebben geleefd, die nu op Sirius Leven, en inderdaad in een andere dimensie. Het zijn nu wezens van het licht omdat ze hun ascentie ooit hier op aarde hebben beleefd, en niet meer naar de aarde hoeven terug te keren. Ze zitten in een andere soort ontwikkeling, maar helpen ons eveneens graag.
I
M'n moeder van ooit in een leven, leeft daar.. ze heet nu Lady Mirya. Ze had haar laaste leven in Engeland. Jouw uitstraling en jouw gezicht herkende ik daarin. Ik "voelde" het .. en voelde een bevestiging. Daarom dat ik het opschreef, misschien dat er later, nog wel meer aanwijzingen komen, in je leven in die richting. Zoals je zelf aangeeft, ben je niet echt fel bezig met deze dingen, dus komt het vanzelf wel spontaan weer aan bod.
Ik heb daarnet een tekst gevonden, tot m'n grootste verbazing en ontroerd ook,
Mirya is diegene die mij op astraal niveau ook de kaarten begeleidt en gaves zoals fotoreading en andere therapeutische ontwikkelingen bevordert. Het is een vrouw die je kan aanroepen. Ergens voelt het echt aan dat ik je dit moest schrijven, maar het is geheel aan jou hoor. ( even goeie vrienden, mocht je het naast je neerleggen grinwink)

http://books.google.be/books?id=--CYxR-3...rya&f=false
Marenubium
Marenubium jul 19 '10
Tinne,

Ik heb je gevraagd naar jouw inzichten over Sirius. Jouw uitleg vind ik heus heel erg cool, en mijn dank daarvoor!
Mirya is mooi, in die zin dat zij mij ook aanspreekt. En hartelijk dank voor je link!
Ik word alleen heeel erg boos en gefrustreerd n.a.v. deze reactie.
Waarom? Is mij althans nog steeds een raadsel, maar heb er wel mijn eigen ideeën over smileHeeft niks met jou persoonlijks te maken!

Echter heb ik het idee in deze, dat je teveel vanuit jouzelf nu op mij projecteert. Mirya...is idd onderdeel van me. Maar geldt dat niet voor elke vrouw, die zich 'bewust' wordt?
wink

De channelings en informatie e.d. waar ik nu weer achterheen ben gegaan, zijn zaken waar ik zo ongeveer 10 jaar geleden al mee in aanraking ben geweest. Ik heb ze daarna naast me neergelegd. Zo ook de 'regressietherapieen' van destijds. Ergo: ik neem ze mee ter info. Mijn 'afkomst' echter, is anders dan wat her en der besproken wordt, en wat jij en Jorine, en de andere 'lezers' in dit topic + de internetssss bespreken.
Er zijn nog geen kronieken over bekend. Njah, wellicht voor diegenen die op deze kronieken kunnen 'inloggen'.
Mijn vraag in deze is dan ook hetzelfde als die van jou: Wat is ECHT en wat is ONECHT?
Jouw omschrijving echter, van de 'Sirians' komt heus heel dichtbij mijn wezen winkDan is nu mijn vraag: Vanwaar heb jij de keuze gemaakt voor 'Sirius'?

Ik snap dat je jouw hele 'ik' in deze reactie hebt gelegd, vanwege een herkenningspunt die je hebt ervaren in mijn wezen.
Je hebt uitgelegd het hoe en waarom, op jouw manier. Maar kan het heel misschien en wellicht niet zo zijn, dat het allemaal 'beyond' onze perceptie gaat?

Naast me neerleggen doe ik het dus uiteraard niet! Echter heb ik wel de idee dat jij je beperkt tot een woordkeuze en begrippen, en jouw eigen IK projecteert, waar anderen een bietje van over de rooie kunnen gaan. M.a.w.: door jouw eigen enthousiasme 'zie' je de 'ander' niet meer, en leg je jezelf grenzen op.

Je bent er namelijk heel erg dichtbij! Verlos jezelf eens van die beperkingen en 'betekenissen' die je jezelf hebt 'aangeleerd'...en ga puur uit van je gevoel Tinne smile

Ook hier weer mijn dank meis, omdat je me weer hebt doen laten nadenken en me even weer teruggebracht hebt in mijn 'ZIJN'.

Knuffff
admin
admin jul 19 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Tinne,

Ik heb je gevraagd naar jouw inzichten over Sirius. Jouw uitleg vind ik heus heel erg cool, en mijn dank daarvoor!
Mirya is mooi, in die zin dat zij mij ook aanspreekt. En hartelijk dank voor je link!
Ik word alleen heeel erg boos en gefrustreerd n.a.v. deze reactie.
Waarom? Is mij althans nog steeds een raadsel, maar heb er wel mijn eigen ideeën over smileHeeft niks met jou persoonlijks te maken!


ok.
Cialara
Cialara jul 19 '10
Ik begrijp even niet goed waarom ik hier genoemd wordt... ? En al helemaal niet in deze context...
Marenubium
Marenubium jul 20 '10
Ola smile

Hieronder even de verduidelijking. Het is voor mij lastig er woorden aan te geven zonder mensen voor het hoofd te stoten dan wel te bekritiseren. Dat is dus geenszins mijn bedoeling, laat ik dat voorop stellen.
Mijn post van gister is dan ook wat warrig besef ik. Nu dan geheel vanuit mijzelf geschreven, zonder rekening te houden met anderen. Niet dat dat moet, mijzelf verduidelijken, maar misschien vanwege anderen wel. Erm. hou ik toch weer ergens rekening mee, lol.

Anyways. Ik werd een bietje narrig, omdat ik voor mijn gevoel ergens bij betrokken werd, wat totaal niet mijn belevingswereld is, maar wel die van anderen. Een 'herkenningspunt' werd ingevuld door Tinne en andere lezers in deze, en op hun manier ingevuld wat bij hun belevingswereld past (en ook die van jou Jorine, ik heb jou alleen genoemd als voorbeeld...erm wellicht vanwege de zielsreizen :)) Er is helemaal niks mis met belevingswerelden e.d., maar leg ze anderen niet op. Oftewel: projecteer je eigen emotie/ervaring niet op de ander.

Ik vind persoonlijk, dat je als lezer zo niet de verantwoording neemt voor je woorden en degene die je leest. Maar zoals gezegd, is mijn persoonlijke mening. Het komt op mij over: 'Goed, ik voel en zie dit en dit en dit...erm...ik gooi mijn 'denken' ertussen in plaats van mezelf en de universele energie te laten leiden'. C.q.: het 'contact' wordt geremd als het ware, en de zaken worden daarna ingevuld door de lezer zelf. Het wordt dan als het ware dit: 'Ja eh, niet zeuren hoor, dit komt bij mij door, en als je het niet begrijpt, sja...jouw pakkie an. Maar hee, IK heb dat en dat in je herkend, dus dan is het ook zo (dus join de vreugde en geluksclub, zullen we vriendjes worden???)'.

Terwijl, als je je laat leiden door de energie, je ook beter in staat bent je te richten op de persoon in kwestie en alles in de energie van diegene te kunnen verwoorden.
En dat bedoel ik met 'verantwoording' nemen. Als je je eigen denken er tussen plaatst, dan veroorzaakt dat verwarring, omdat je dan niet op het niveau (hoger of lager, whatever) 'communiceert' van de ander, maar puur in je eigen trilling (blijft)(want dat is namelijk 'veilig').

Ergens denk ik, dat ik me een bietje verontwaardigd voelde. Omdat mijn IK niet gezien werd, maar de IK van een ander de boventoon kreeg.

Njah, ik besef dat mijn lezingen anders zijn, en wellicht heb ik ook 1 en ander lopen vergelijken met elkaar. Maar deze lezing heeft me wel beheurlijk veel inzichten meegegeven voor mijzelf, en daar gaat het om, nietwaar?
Daarom wederom mijn dank, en bedankt dat jullie er allemaal zijn!

Liefs van mij


admin
admin jul 23 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Ola smile

Hieronder even de verduidelijking. Het is voor mij lastig er woorden aan te geven zonder mensen voor het hoofd te stoten dan wel te bekritiseren. Dat is dus geenszins mijn bedoeling, laat ik dat voorop stellen.


jouwe hele pleidooi, - die heel persoonlijk naar iemand gericht is, is verre van charmant en lief, en denkt dat je dit ook zomaar in iemands gezicht kunt slingeren. Dat inzicht heb je nog niet.



Quote:

Anyways. Ik werd een bietje narrig, omdat ik voor mijn gevoel ergens bij betrokken werd, wat totaal niet mijn belevingswereld is, maar wel die van anderen.

Met deze boosheid, of narrigheid of door het rooie gaan zoals je ergens schreef,
is dan weer een ander zijn belevingswereld niet, en daar is dus geen enkele boodschap aan.


Quote:


Een 'herkenningspunt' werd ingevuld door Tinne en andere lezers in deze,
en op hun manier ingevuld wat bij hun belevingswereld past.



een steeds wederkerend issue is het gevoel hebben dat mensen hun belevingswereld opleggen en opdringen en dit staat in contrast met het willen weten, en in vastbijten en uitpluizen van elke issue die wordt aangeboden.(zie uitleggen bij de foto-readings)
Als het dan achteraf niet zo boeiend blijkt te zijn, word dat in het gezicht geslingerd van een ander. Met als zwaai eraan achteraf van " het was geheel uit mezelf geschreven, zonder rekening te houden met anderen "
Daarmee projecteer(de) je nogal vrij fel, je eigen emotie/ervaringen naar die ander.
Hopelijk wordt dit op een dag eens gezien en aan gewerk.


Quote:

Njah, ik besef dat mijn lezingen anders zijn, en wellicht heb ik ook 1 en ander lopen vergelijken met elkaar.


stop met te vergelijken, dan.. en wees een keer jezelf zonder te vergelijken.
intuitief- hoogsensitieven, voelen namelijk vrij snel dat er vergeleken wordt.
Het is aan jou om tevreden te zijn over jezelf, en geen 'zogenaamde' fouten te gaan zoeken bij anderen, om jouzelf in gevoel een ruimte te geven. Zo werkt dit niet.
Je bent een goeie foto-lezer, en ik ben hier op Merudi gekomen, en ben lerende daarin, ik heb ook inderdaad andere kwaliteiten, waarin ik uitblink, net als jij uitblinkt in waar jij goed in bent.
Daar is geen ellebogen werk voor nodig. Je hebt de ruimte hier, en mensen die van je houden.
Wie weet ga je weer door het rooie als je dit leest.. kan, mag.. maar doe iets opbouwends ermee, voor jezelf, en niet in functie van steeds iemand weer neer te halen. Dit is het laatste wat ik er over schrijf.
Tinne.
admin
admin jul 25 '10
Hoi Mare,

Ik heb nog niet op je antwoorden gereageerd, dus bij deze laugh

Origineel bericht van: Marenubium
Origineel bericht van: Bart
Hello Mare,

ola wink

Mooie foto's van jou.. Het Keltische kruis valt me ook op bij jou.

Aye...Kelten nemen een belangrijke plaats in in mijn leven. Net als Indianen overigens...erm, eigenlijk gewoon de natuuraspecten...erm..njah dat dus smile
En zoals mijn goede vriend Theo ooit eens zei: Eigenlijk zou iedereen een kruisje bij zich moeten dragen ter 'bescherming'.


Mooi gezegd smile

Een vrije geest, zoekend naar idealen en idealisme. Een soort van Jeanne D'arc in je wereld die weet wat er in de wereld te koop is. Herkent de strijd van de vrouw tegenover de muur van logica en macht en weet hierin meer dan haar mannetje te staan.

God zeg, ik zit idd vol idealen en idealismen eekNu nog de praktijk, maar niet alles is mogelijk ey...Dan maar zo goed als mogelijk hier zelluf aan voldoen. Jouw genoemde 'strijd' is me inderdaad ook heel goed bekend. Ik zal niet voor niets de ICT gekozen hebben denk ik. Jeanne D'Arc? Haha zo voel ik me inderdaad wel eens...kan ik het nu benoemen wink

Hehehe wink

Jou zullen ze niet snel aan de kant duwen.

De laatste jaren niet meer, nee smileMaar dat is heus heel anders geweest...Fijn dat je dit zo ziet, dat motiveert mij weer een bietje wink

Helemaal goed!

Kracht zit er in je. Mensen kunnen bij jou terecht en vinden hier een sterke fundering waarop ze hun problemen kunnen leggen.

True. Dit veroorzaakt ook wel eens ergenis overigens, grinnn.

Je kunt met mensen omgaan, en je gaat ook voor mensen, je bent fanatiek. De valkuil hierbij kan zijn dat jij je teveel persoonlijk in gaat zetten waardoor het je niet los laat en het aan je kan gaan vreten, dan neem je dingen mee naar huis.

Fanatiek in welke zin??
Maar zo waar...hoewel ik me hier even niet meer van bewust ben geweest. *Gaat weer dr eigen grenzen langs*
Danku smile


Fanatiek slaat dan eigenlijk weer terug op he "Jeanne D'Arc" .

Het raakt je dan net te diep in je eigen energie. Maar dit herken je wel en komt hierdoor ineens scherp uit de hoek, dit is jouw manier van omgaan met dat gevoelige blanke pitje van je.

Hmzz... zoals jij dit uitlegt, snap ik het! Dat 'scherpe' wordt idd veroorzaakt als ik 3-4 keer anderen over mijn grenzen heb laten gaan. Dan komt het voor die ander wel eens beheurlijk 'out of the blue'. En dan sta ik zelf weer versteld van hun reactie eek

Maar ja, wat ik voel en denk kennen ze ni ruiken ni ey?


That's true !

Want dit is de andere kant. Tralies en hekken, maar als die poort eenmaal open gaat, dan komt die andere kant van jou en die is mooi. Natuurlijk, open en een ladenkast aan ervaringen komt er naar voren waaruit je kan putten. Het is niet echt dat je verstandelijk bent, maar je kunt je verstand juist heel goed gebruiken. Je categoriseert echt in jouw ervaringen, positief en negatief.

True smile

Misschien laat je je gevoel niet altijd meespelen, toch nog wat bang om geraakt te worden. Daardoor kun je bepaalde zaken, waarvan je weet dat ze binnenin je spelen van je af duwen.

Aye...enerzijds is dat verdedigingsmechaniekje heel welkom, anderzijds vervloek ik 'm wel eens.

Omdat het blijft knagen en terugkomen, kan het ineens een heftige ervaring worden die tijd en energie van je vraagt.

Het algemeen bekende 'opkroppen' wellicht? [color:#6600CC]Inderdaad! Het heeft ook te maken met 'eerst voor mezelf op een rijtje zetten' en de ladenkast. Maar dan wordt ook wel weer het hele blik (kast) opengetrokken, en alles weer beschouwd, onderzocht en ervaren tot de nieuwe ervaring ook weer het juiste plekje heeft gevonden...lol...De eeuwige archivaris??? Exacto ;-) Met mijn geheugen is namelijk niks mis, haha


Hierdoor trek je je terug, want je hebt toch ook veel tijd voor jezelf nodig.

Volmondig AYE!!

Je bent niet gelijk iemand heel erg op de kleine dingen let, maar toch op het grotere geheel, wat echt van belang is voor meerdere mensen, waar je mee verder kunt, een handvat om zaken uit te voeren. Je wilt iets betekenen, veranderingen doorvoeren, een rebel !!

LOL....how true smileEchter kan ik me ook wel eens beheurlijk in de details verliezen en is er echt eens een schopje nodig van buitenaf om me weer te laten concentreren op het grotere geheel.
Maar ach...het is soms heerlijk jezelf eens te verliezen wink


De schil die je om je heen had, het "harde" omdat je waarschijnlijk een voorbeeld had in het verleden hiervoor of je dacht dat dit de goede manier was, begint langzaam aan zacht te worden. Je bent echt bezig met je vrouwelijke energieën en je voelt je hier goed bij.

Awww..thnx... het is inderdaad iets waar ik op het moment heel erg mee bezig ben; het herontdekken van mijn vrouw-zijn. Mijn vader was altijd HET voorbeeld voor mij, en nooit heb ik iets met vrouwen gehad. Ik moest hard, zakelijk en analytisch zijn (mannelijk, want dan werd je 'geaccepteerd').
Van mezelf. Denk ik. Weet ik veel. In ieder geval, sinds vorig jaar zijn er vrouwen in mijn leven gekomen van wie ik heel veel heb mogen leren, en daarmee ook mijn eigen vrouw-zijn heb leren kennen en accepteren...en ja, dat voelt heus heel goed en 'heel'. Ik was me er niet eens zo bewust van, maar nu ik dit zo lees....*knikt heftig*!
Thnx...:)
Graag gedaan .. klinkt heftiger dan dat het is .. maar een mooie ervaringen voor jou !

Heb je soms het idee/gevoel dat er dingen in je zijn die uit vorige levens naar voren komen?

GOD ZEG! Wat wordt er toch veel gerefereerd aan 'vorige levens' tongueDe uitdrukking: "vorig leven" is inderdaad overbodig hierin en kan anders neergezet worden, maar wat ik bedoel is dat het iets is wat echt diep in jezelf zit, en nauw verbonden is met je karakter (geldt trouwens dan ook voor het woord: verleden"). Clear? smile
Haha...in ieder geval de overtuiging dat ik nooit 'vrouw' heb 'mogen' zijn, en daarmee nooit op volledige krachten heb mogen werken. Voor de rest neem ik 'vorige levens' voor wat ze zijn (puur informatief), daar heb ik in het verleden al voldoende aandacht aan besteed lol. Nee, dus, ik hou me er nu totaaaaal niet meer mee bezig laugh.


Het is een diepe inhoud in jezelf wat tastbaar voor je is/wordt.

YEP. Mijn spirituele kant. En mijn gevoel. Dat wordt nu steeds tastbaarder, en mag ik eindelijk nu gaan inzetten smile

Je houdt van en hebt veelvuldig contact met andere mensen omdat je echt wat te vertellen hebt.

Erm...in die zin ben ik eigenlijk 'a-sociaal'; ik mijd eerder mensen dan dat ik ze op zoek. Een echte huismus wink
Maar van tijd tot tijd zoek ik ze ook wel weer op ja, of ga ik actief op zoek smile


Het terugtrekken in jezelf en daarop kijken van een afstand maakt dat je goed kan overzien en je wijsheid kunt gebruiken. Schrijf je veel op. Of maak je hier juist verhalen van met een symbolische boodschap, zoals het verhaal met de paarden?

Dat klopt laughEn ja, ik schrijf en dicht veel, en ook columns en verhalen. Symboliek hang ik erg naar. Het heeft geen zin mensen altijd van alles maar voor te kauwen. Laat ze liever zelf nadenken, is mijn opinie. Helemaal goed ! Symboliek zegt en spreekt zoveel meer! Helemaal mee eens. Daar komt bij dat veel woorden e.d. (exacto!) nooit echt het gevoel (de ervaring) kunnen omschrijven, symboliek daarentegen des te meer (zo ook kunst, schilderijen, etc). En laat ook meer (denk)ruimte open voor vrije interpretatie van degene die het leest. Als ik mijn eigen woorden gebruik, dan is het gevoel (de ervaring) alweer opgesloten en ingekaderd. Dan bereik je maar een beperkt aantal mensen. Die toch al wel op jouw lijn liggen wink
Njah...deze uitleg is even wat langer geworden dan ik wilde, eheh.


Hehe, maar wel erg duidelijk, dank smile

Praten, ook in een relatie om zaken op een lijn te krijgen, harmonie, samenzijn, dat is jouw streven.

AYE. In mijn ogen heul heul belangrijk. Thumbs up!

Die "andere" wereld wil je meer manifesteren in het dagelijkse leven. Dat betekent dat je goed bezig bent op jouw weg. Zo voelt het ook voor jou, want je "weet" het. Je bent druk met hetgeen te organiseren qua werkzaamheden/dagbesteding wat je graag wilt gaan uitvoeren en het zal niet zo lang meer duren eer dat je hiermee klaar bent en hebt gevonden wat je wil. Mooi !

laughlaughlaughlaughDaarom nu uitdrukkelijk de keuze gemaakt werkloos te zijn, om mezelf de tijd (eindelijk!!) te gunnen om mijn eigen praktijk op te zetten. Financieel is het butt na een fix salaris in de ICT, maar de rust en de ruimte op dit moment is onbetaalbaar. En alles wat ik er verder nog voor terugkrijg...werkelijkwaar...het is zo mooi smile
Geweldig smile

Ik zie jou op een of andere manier huppelen in groene velden, bezaaid met bloemen .. rennend en lachend, zwaaiend met je armen, genietend van de natuur en het moois om je heen. Deed je dit vroeger vaker als kind? Zou het weer gaan doen als ik jou was smile

Ahahahahah LOL LOL LOL Dat deed ik als kind, toen de weiden nog groen en bloemig waren! Nu doe ik het in mijn dromen. En als ik weer zo'n weide zie, dan sta ik er bij stil en stel me voor hoe het weer is erdoorheen te rennen, maar nu samen met mijn paardje wink
LOL de volgende keer ga ik er inderdaad weer eens doorheen rennen! hihi....
W00T.
Danku laugh

Al gerend in de tussentijd? ;-) Hahaha, graag gedaan Mare laugh


Groetjes,
Bart


Bart, heel erg bedankt voor je mooie en 'vattende' lezing!!!
smile

You are very welcome laugh
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki