Hoi Sabine,
Ik wil jouw foto wel eens lezen. Deze is onder voorbehoud dus veel leesplezier. Ik hoop dat er wat van klopt.
Ik zie dat jij een binnenvetter bent. Je blaft wel, maar de echte problemen houdt je voor je.
Je praat niet graag over het binnenste in je. Wel houdt je ervan om te praten en te kletsen over van alles en nog wat.
Jij maakt snel contact met onbekenden en kan er mee lachen. Je vindt dit ook leuk om te doen dus prima.
Je hebt een klein hartje dat snel ontroert kan raken van hele simpele dingen. Ik denk dat jij wel zo iemand bent die huilt bij het kijken van een film. Bedoel ik verder niets mee hoor
.
Op de foto zie je er erg moe uit, maar ik denk dat dat een moment opname is. Het kan zijn dat je enigzins wat meer rust in je leven zou willen, maar aan de andere kant vind je dat wel snel saai.
Je bent een enorme bezige bij, die moeite heeft met stilzitten. Jij zou eens wat meer kunnen ontspannen. Al is het maar om je gedachten wat meer op orde te krijgen.
Je houdt van gezelligheid en stappen vind je ook leuk om te doen.
Je bent wel een beetje een doem-denker die denkt dat alles mis gaat. Toch is dat nergens voor nodig. Heb wat meer vertrouwen in jezelf, en dan komt het heus wel goed!
Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Groetjes Julien.