Loading...
nl

Magnetiseren

Lin
Lin jul 12 '10
Al een jaar of 5 weet ik dat ik kan magnetiseren.
Nou wil ik hier graag in verder, maar weet dat een opleiding hiervoor heel duur kan zijn.
Nou vraag ik mij af of er iemand is mss een paar tips voor mij heeft of ervaringen wil delen.

Wrom ik dit vraag omdat ik er inmiddels achter ben dat niet alles zomaar behandelt mag worden omdat dit ernstige gevolgen kan hebben. (nou heb ik tot nu toe ook alleen maar lichte lichamelijke problemen behandelt,bij te zwaar of niet toegankelijke problemen voel ik eigenlijk wel aan)
Maar met een opleiding kan dit beter ondersteunt worden.

Ben benieuwd naar de reacties

Liefs Lin
Delen:
admin
admin jul 13 '10
Ik zou gewoon rondvragen en zoeken naar een goede magnetiseur.
Lijkt me beter dan op de bonnefooi hier om tips te vragen, zeker als je een opleiding wil gaan doen.
Leg wat opleidingen naast elkaar en vergelijk gewoon, kijk of je ervaringsverhalen kan vinden.

Succes! ik hoop voor je dat je gauw wat vind.
admin
admin jul 13 '10
Hoi Lin,

Magnetiseren kun je ook gewoon doen en dan ontwikkelen door te doen.
Volg je intuitie en je zult merken dat je het dan aan voelt wat je moet doen.
Ik weet zeker dat jij er helemaal geen dure opleiding voor nodig hebt.
De kracht van magnetisme komt uit je hart, dat kun je nergens leren, hoe meer liefde en zuivere intentie,s in je hart dest te groter je healend vermogen zich ontwikkeld.
En het is een vorm die je eraan geeft zoals het voor jou prettig is.
Ik weet zeker dat het je lukt...

liefs van Bea
Lin
Lin jul 13 '10
Bedankt alvast voor jullie reacties.

Liefs Lin
Natalie1986
Natalie1986 jul 17 '10
ik heb een paar jaar geleden cursus gevolgd ik denk dat je gewoon op je gevoel moet afgaan.
Cursusen stellen niet zoveel voor en zeker niet als je het al kan!!
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 17 '10
hehe, dat is wel iets wat uit mijn mond zou kunnen vallen... letterlijke cursussen/opleidingen/papiertjes... ja soms nodig...misschien...

maar wat voor mij echt altijd veel meer telt is wat eruit meeneemt (zelfs als bv een opleiding o.i.d. niet is afgerond...)

Ik vind namelijk dit, en heb dit over het algemeen ook altijd gevonden; kijk wie wil je nu aan je bed hebben een arts die zijn opleiding niet heeft afgerond maar je wel geneest..of.. een arts die zijn papieren wel heeft maar je toch niet kan helpen...( ow btw ik zeg nu ff arts... kan natuurlijk vanalles zijn... ikzelf leer-en-bellef eigenlijk zoveel mogelijk overal(uit eigen gedachten/wensen/dromen en alles wat ik tegenkom... ..).....en idd, heel veel dingen kan je eigenlijk al op je eigen wijze(in zo'n geval heeft een cursus of een stukje opleiding mij wel een stukkie extra gebracht...maar af en toe zorgt het er juist voor dat je je eigen ik verliest/sloopt/er onder door gaat......vandaar (en dat is persoonlijk natuurlijk) dat ik vaak al genoeg opgestoken had na een gedeelte of een stukje van een 'opleiding of cursus' ... .. opleiding en cursus kan je eigenlijk overal in zien in elk persoon kan je wel een stukje zien, waarbij je denkt/voelt; "hey daar kan ik verder weer wat mee " /implenteren in mijn persoontje of in iederreval meenemen... ). En daarbij; jij doet dit dus ook zelf naar anderen toe, zei zien/voelen/ervaren bij jou ook dingen...die ze dan weer bewust of onbewust meenemen op eigen wijze... ..

Grtz,

1stMoonofMars
admin
admin jul 18 '10
Ja daar kom ik weer...

natuurlijk hoef je echt niet altijd een cursus te volgen, vele cursussen heb je geen fluit aan das waar.
Toch zijn er wel dingen die wel belangrijk zijn.
Je moet je goed kunnen afschermen en beschermen, ook is het handig te weten wat je moet doen als de klachten van de patiënt zich in jouw lijf manifesteren.

Er draait meer om magnetiseren als magnetiseren alleen, en de zin baadt het niet schaad het niet gaat hier echt niet op.
Weet waar je mee bezig bent en begin er anders niet aan smile

Dit is opbouwend bedoelt!
admin
admin jul 18 '10
Origineel bericht van: Karin
Weet waar je mee bezig bent en begin er anders niet aan smile

Dit is opbouwend bedoelt!

Ja, lieve Karin.. maar ik ga die stelling weerleggen! grin
Zonder er aan te beginnen, kan je nooit niet weten waarmee je bezig bent.
wink
maw, begin er aan en je zult weten waarmee je bezig bent! En als je weet waar je mee bezig bent, is dat omdat je eraan was begonnen! winkgrin
admin
admin jul 18 '10
Hmm...lijkt me toch wel handig om je van te voren te informeren...
Je gaat toch ook niet bungee jumpen zonder iets te weten?
Met magnetiseren werk je wel met mensen en je zal toch ook vragen moeten beantwoorden...
Wat zeg je dan als mensen vragen hebben en je weet het antwoord niet?
Wat doe je als je iemand magnetiseert en alle klachten manifesteren zich in jouw lijf?
Toch wel handig als je weet wat je dan moet doen...

Maar goed, ik zal mijn mond houden smile
Ik zal het wel niet snappen confused
Marenubium
Marenubium jul 18 '10
Lol...Karin, je snapt het heul goei wink
Een beetje voorzichtigheid is wel geboden, je begint er idd niet zomaar 'klakkeloos' aan. Lin heeft hierin naar mijn mening heus de goeie instelling en zal dan ook niet in 7 sloten tegelijk lopen hehe wink

Wat kan helpen Lin, is gewoon OEFENEN. En dan met, via en op mensen die zich hier beschikbaar voor willen stellen. Noot: je naasten zijn hier niet geschikt voor, omdat ze te dichtbij je staan. Dat zal voor jou alleen maar verwarrend werken.
Maar door te DOEN, doe je vanzelf ervaring op. Dat is wat Tinne bedoelt, denk ik smile

Probeer het ook eens met dieren; deze lopen vanzelf weg als het genoeg is, of wanneer het niet prettig voelt (lekker makkelijk ;))

En inderdaad, probeer bij jou in de buurt een paranormaal therapeut te vinden die er voor open staat anderen een beetje op weg te helpen. Zo'n klankbord is heel erg fijn, en iets waar je soms op terug kunt vallen.

Opleidingen e.d. worden gegeven vanuit de persoon zelf, met hun ervaring en manier en volgens hun 'weg', en hoeft niet persé jouw weggetje en manier te zijn.
Die mag je zelf vinden!
En die cursussen (ik heb het idee dat je o.a. Reiki bedoelt..) hoeven echt niet duur te zijn!!! (Waarom betalen voor iets wat je al bezit :|)
Een workshop past wellicht wat beter. Het gaat erom dat je her en der wat tips en handigheidjes aangereikt krijgt, en daar heb JIJ geen dure opleiding voor nodig...;)

Wat miss. een idee is, en wat ik zelf gedaan heb; een aantal therapeuten in de buurt aanschrijven om te bekijken wat hun behandelwijze en praktijkervaring is. Ook met het oog op de toekomst en het kunnen doorverwijzen van clienten onderling. Niet elke therapeut kan namelijk iedereen helpen in zijn/haar praktijk, dan is het prettig als je je clienten toch kunt doorverwijzen. Want daar gaat het immers om: mensen helpen.

De antwoorden zullen heel verschillend zijn, waardoor je voor jezelf ook weer het kaf van het koren kunt scheiden (wie wil echt mensen helpen met de juiste intentie, en wie kijkt alleen maar naar zijn eigen portemonnee enzo). Wie weet komen er leuke en fijne contacten uit smile

Heel veel succes Lin!!
Lin
Lin jul 19 '10
Fijne reacties en zeker bruikbare tips...

Magnetiseren is het punt niet...
maar de regels die eraan vast kleven..hoe regels ?? nou er zijn belangerijke punten waar zeker rekening gehouden mee moet worden.
Bijv.. het behandelen van abcessen kan heel gevaarlijk zijn..je kan namelijk het process versnellen en dan is het knappen van zo'n abces niet zonder risico's. Dit is vanuit een ervaring van iemand die ik goed ken.
Wat doet een ziekte zoals kanker met het magnetiseren ? als iemand pijn heeft en me vraagt het wat makkelijker te maken ..wat voor risico's . Want ik ben degene die dan moet uit kunnen leggen aan degene wat wel en niet kan.
En het ene moment zal je negatieve enrgie weghalen en het andere moment een pijnlijke plek wat vergemakkelijken...enz enz...

Ik kan idd nog es kijken of in mijn buurt deze therapeuten zitten.En mss eventueel mee kunnen lopen in hun praktijk.

Liefs Lin
Marenubium
Marenubium jul 19 '10
Lin,

Leren Magnetiseren
Neem dat maar eens door.
Ook zijn er diverse verenigingen voor paranormaal therapeuten/alternatieve geneeswijzen, die hanteren ook bepaalde 'regeltjes'. Die zijn volgens mij overal wel op te vragen.

De zaken waar jij het nu over hebt, zijn zaken voor de reguliere geneeskunst. Wees er altijd van overtuigd dat je clienten al contact hebben gehad met arts/ziekenhuis of al onder behandeling staan! Neem anders zo'n client niet aan!

Ziekte is niks anders dan het lichaam wat uit balans is. Deze 'verstoring' kan verholpen worden, maar dat is niet alleen door magnetiseren. Onthoudt ook dat, ok? Magnetiseren is een hulpmiddel, en in de meeste gevallen om de mensen zich iets prettiger te laten voelen (verlichting), en ervoor te zorgen dat de energie weer goed op gang komt. Tevens ook, om de negatieve effecten van bijv. chemotherapie te verzachten, zodat het lichaam zich op andere zaken kan richten.

Maar die energieblokkade komt ergens vandaan.
Het enige wat jij kunt doen, is het lichaam/mens in balans proberen te brengen.
De energie leidt zich overigens ook vanzelf wel, maar na veel oefenen ga jij het zelf ook voelen wanneer het genoeg is (wanneer je moet stoppen), of welke gebieden je gewoon niet kunt behandelen, en wat de risico's zijn. Vraag inderdaad ook vantevoren aan 'boven' of je de client uberhaupt mag behandelen, en waar deze de meeste hulp nodig heeft. Het kan namelijk en zelfs zo zijn, dat de 'verstoorde' plek geen behandeling behoeft, maar juist een andere plek.

Dat kun je doen door te beginnen met je handen op het hoofd te leggen van de client. 'Tast' voor jezelf dan de aura af en 'voel' de te behandelen plekken, en laat dit door vraag en antwoord bevestigen. Dit is leuk om te oefenen met een vriend(in) smile
Laat de client ook zoveel mogelijk zeggen wat deze voelt, als je eenmaal met de behandeling begint. Feedback wink

Andere tip: een intakegesprek met intake formulier. Ook hieruit kun je van tevoren al veel informatie halen, en voor jezelf bepalen of je de client wel of niet kunt behandelen.

Ik zal eens letten op wat tips en truucs op die wereldwijde internetsssss en de linkjes hier plaatsen smile

Lin
Lin jul 19 '10
Thanks voor jou feedback Marenbium

Even terug te komen op de voorbeeld van de abcessen;
Niet iedereen weet vanzichzelf dat ze onderhuids ook een eventuele abces kunnen hebben, zelfs na behandeling van een arts..snappie waar ik naar toe wil...Veel dingen verneem ik wel , soms zie ik het ook maar ook ik ben geen arts en krijg dan hulp van "boven".

Ik ga je link even door spitten en van de week even de ruimte maken voor het zoeken naar een magnetiseur waar ik mee kan linken.

Je tip om boven op het hoofd te beginnen is er idd 1 om te onthouden. Ik heb zelf de ervaring dat ik tijdens een gesprek al plekken kan noemen waar de blokkade zit. En dan bij het "verkennen" krijg ik de plekken ook te voelen, net of de pijn/blokkade door mijn lichaam word nagebootst.

Ik wilde nog even kwijt dat ik het enorm waardeer hoe iedereen met elkaar meedenkt !! En dat zie je niet overal

Liefs lin
admin
admin jul 20 '10
Wat het meest belangrijk is is vertrouwen in je eigen kunnen... smile
Anke
Anke jul 20 '10
En daarnaast respect voor je client en het nemen van verantwoording voor wat je doet.
Lin
Lin jul 20 '10
@ Karin en @ Anke dat zijn wel de 2 belangerijkste ingredienten.

Tnks

Liefs lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske