Loading...
nl

wil iemand mijn foto lezen aub?

charythepooh
charythepooh jul 12 '10
ik ben nieuw hier, en heel benieuwd naar wat jullie kunnen lezen in mijn foto!

Delen:
admin
admin jul 12 '10
Hallo Charythepooh,

Ik zal proberen je foto te lezen,

Ik zie de kleur geel voor me en denk dat deze kleur belangrijk voor je is, het is een zachte kleur geel, symbolisch kan dit betekenen dat je een type bent die vooral de dingen luchtig houd en communicatief ingesteld bent.
Je bent een zachtaardig persoon en probeerd veel te verzachten in je omgeving.
Ik voel dat je alles in harmonie probeerd te houden en in evenwicht dit is heel belangrijk voor je.
De harde wereld die zich aan je voordoet is er eentje waar je absoluut niet tegen bestand bent en je trekt je daar dan ook uit terug.
Je vertoeft innerlijk in een heel andere wereld, en je afstemming is niet van de wereld hier.
Je bent een mens die ook de herhinnering in het gevoel kent van andere werelden.
Dit voel je diep van binnen en je wilt dit ook in je leven creeren.
Ik zie dat je een rustig persoon bent en soms om dit dus te bereiken bewust halt houd en niets doet om maar de verbinding met die diepe laag in jezelf aan te boren.

Mijn handen worden heel warm en ik voel een energie stroom er door heen gaan.

Dit duid erop dat je genezende en harmoniserende energieen doorlaat.

Het lijkt me dat je in vorige levens geleefd hebt met fijne energieen en schoonheid stond er in centraal.
Voornamelijk vrede en harmonie zie ik sterk bij je naar voren komen.
Er ligt een mooie glans over je foto, en ik krijg verder geen moeilijke dingen voor je erbij alleen dus het vrede en harmonie gevoel.
Wel zie ik dat dit puur en alleen voor jezelf is en je het niet vind in kontakten met anderen, en dan bedoel ik volwassenen.
Je bent er nog niet iemand in tegengekomen die dit ook bezit.
Als ik jou was zou ik ervoor gaan vragen want het lijkt me voor jou heerlijk om zo samen met iemand anders deze balans te vinden en elkaar daarin te versterken.

Als ik vraag wat ik je nog meer mag mee geven dan zeggen ze niet meer alleen deze mooie liefdevolle energie en het harmonieuze gevoel.

Het is een kadotje voor je vanuit andere sferen en ze laten je weten je te omringen met deze energie.

liefs van Bea
charythepooh
charythepooh jul 14 '10
bedankt bea voor het vlotte antwoord, een deel klopt er zeker van, en dat is dat ik inderdaad bewust halt houd voor iets anders te laten doorkomen.
ik heb ook het gevoel dat ik in de tijd van sissy geleefd heb ;-) klinkt mss dom....

ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een miskraam gehad, en heb nog steeds geen kindjes, en dat is mijn diepste wens, ik zou alles opgeven hiervoor...

ik heb wel een pracht van een man, die alles voor me zou doen, en ik voor hem, ik begrijp wel niet wat je bedoeld met dat het puur voor mezelf is en niet voor contact met anderen? dit begrijp ik niet frown

de kleur geel zie ik graag, maar ik heb nu niet precies iets speciaals met die kleur, dus dit begrijp ik ook niet echt...

xxxx
chari
admin
admin jul 14 '10
Sorry charythe pooh, ik druk me soms niet helemaal goed uit heb ik gezien, maar ik bedoel eigenlijk dat je nog geen mensen bent tegen gekomen die jouw afstemming bezitten op geestelijk gebied.
Dit komt nog wel hoor, je kan zomaar iemand ontmoeten waarvan je denkt goh het is alsof ik die persoon al jaren ken, zo vertrouwd...

En de kleur geel was ook voor mij om de lezing te starten, meestal gaat de rest vanzelf het is een soort van insteek die de boel op gang brengt in mezelf en meestal heeft het ook symbolisch een betekenis voor de persoon zelf.

Maar het kan van alles zijn, dus vandaar.

Houd de kleur licht geel maar in je gedachte je komt hem vanzelf een keertje tegen en dan herhinner je je deze lezing.
het kan in een boek of mischien kom je bij iemand die de kamer zo heeft het maakt niet uit, er komt een moment dat je de kleur tegen komt in verband met een situatie.

groetjes en een warme groet van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420