Loading...
nl

Esther, Ben benieuwd....

Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Esther....in 1 zinnetje heb jij al de bovenstaande woorden samengevat! *thumbs up*! laugh
Acceptatie indeed...met andere woorden: 'neutraal' zijn, en daarmee jouw eigen ding (waarheid) volgen en doen en niet meer afhankelijk zijn (van de 'aardse' dingen).
Gewoon, PUUR.
Esther
Esther jul 12 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Hey wink,

misschien een afbeelding/voorstelling/plaatje erbij om het wat te verduidelijken (btw ik ga ff kort door de bocht... allerlei details en nog verdere beschouwingen er buiten latend... gewoon ff basic smile)

http://www.resimland.com/data/media/11/www-resimland-com-Yin-Yang_Symbol.jpg

ff aan de hand van dit plaatje ( is verder niet van mijzelf...btw ).

ying yan zelf = zwart wit tegenstellingen... oftewel van iets dat grote indruk maakt of veel bij je los maakt/oproept... wordt dan door je geplaatst in; slecht of goed, leuk of totaal niet leuk, interresant - oninterresant, haat-liefde...

echter is er in het yin yang teken al een extra stapje gemaakt... een witte stip in het zwarte vlak en een zwarte stip in het witte vlak... oftewel er is al enige nuance...

ok, dit cirkeltje ben jij(als mensje op dit aardbolletje wink), al die tegenstellingen (of in iederreval zaken/emoties die als tegenstellingen door jouw zo worden ervaren...)

dan de rest van het plaatje... zodra je dus buiten die cirkel komt... begeef je je opeens in een weidser/ruimer "landschap"/"gebied"... je kan boven(of eronder wink) de dingen gaan staan... je ziet je circeltje van yin yang nog wel, maar je kan er dus omheen, overheen er omheen dansen of het eens van een afstandje bekijken/bestuderen...

je denk en belevings/gevoelswereld is dus opeens veel groter... vanuit daar kan je ook zien dat wat je als goed of slecht bestempeld ook omgedraait of geheel anders bekeken kan worden, je kan nu zien dat het gewoon een bal/circel vormt, je ikje (evt. voortvloeiend uit ego).

Hm, als me later nog wat te binnen schiet zal ik het er nog bijtypen (of anders verwoorden...).

Grtz,
1stMoonofMars


Beste 1stMoonofMars

Mooi omschreven.....
Wel jammer dat ik dit pas allemaal ben gaan beseffen toen ik ziek ben geworden... van te voren was ik er ook wel al mee bezig.... maar t voelt gewoon heel anders nou... Ik voel mezelf ook veel puurder.

Het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag (heel mooi)... was een beschermend gevoel tussen de woeste golven.....

Bedankt!!!!

Liefs Esther
Esther
Esther jul 12 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Esther....in 1 zinnetje heb jij al de bovenstaande woorden samengevat! *thumbs up*! laugh
Acceptatie indeed...met andere woorden: 'neutraal' zijn, en daarmee jouw eigen ding (waarheid) volgen en doen en niet meer afhankelijk zijn (van de 'aardse' dingen).
Gewoon, PUUR.




Hoi Marenbium...

Bedankt ook voor je uitleg.. weet je dit doet me allemaal echt heel goed hoor.....echt waar....

Wel sterk... dat we alletwee het woordt PUUR gebruiken...
ik zie het nou net ook bij jou staan...

Grtz Esther
Esther
Esther jul 12 '10
Oeps.. ben een U vergeten in je naam... wat betekent het...
zou makkelijker zijn als er gewoon Mia of Trudy zou staan... haha!
Marenubium
Marenubium jul 12 '10
Thnx meis smile
Dat doet mij ook goed!

Zie het zonnetje stralen, voel haar kracht en geef een lach terug, welke tot in het Universum rijkt.
Geven en nemen zeggen ze, maar jij hebt genoeg gegeven. Voor mij persoonlijk en in mijn opinie mag jij nu gaan ontvangen.
Omdat je het verdiend hebt smile
Esther
Esther aug 13 '10
Lieve allemaal...
Ik wil jullie even laten weten dat ik deze lezingen steeds weer terug lees...... Doet me dan weer goed....
Kus Esther
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki