Loading...
nl

Aankomende solareclipse wordt turbulent

admin
admin jul 25 '10
En ook ik herken me er in..the en 1st Moon grin
Zeker het loslaten van mensen die ik liefhad en de bijhorende situatie, alsook het tijdsreizen.
Marenubium
Marenubium jul 25 '10
ahahah 1stmoon: pirate way laugherm...denk aan Brein ff eh tonguedus nix uppen enzo...LOL
Maar die films mogen er echt wel zijn inderdaad. Wat denken jullie van Avatar overigens!
En ook weer The Matrix, die nu weer herhaald wordt op den beeldbuis??

Enneum...1stmaantje...panisch worden is nergens veur nodig ey wink

@moon: Wow...mooie ervaringen...aye het gaat nu idd om loslaten...en voor ieder persoon komen er weer 2 terug. Nu mogen we transformaties geheel bewust ervaren. Bewust dus. Heel erg mooi om te zien hoe je troost hierin hebt gekregen...keicool!
En idd...zijn wij allen niet gewoon 'tijdreizigers' en 'medereizigers' smile
'lotgenoten' kan ik niet echt goed plaatsen, maar ik snap wat je ermee bedoelt.

We mogen nu gewoon ZIJN met elkaar.
Cool.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 25 '10
Ja, Avatar is great...Matrix ook btw...

ja, kijk dat panische komt ook omdat mijn (3d) lichaampje nog niet ok is... oftewel alles komt er vol in... en kan dus af en toe niet meer verwerkt worden...

dat...en ik wil ondertussen nog vlugger sneller en harder verdergaand winksmile
New Moon
New Moon jul 26 '10
Hihi thanks allemaal! Ik kan me helemaal in je mening "we mogen nu gewoon ZIJN met elkaar" vinden, want dat is voor mij precies zoals het nu is. Had een tijd geleden besloten een grote reis in mijn eentje te maken, en door de wet van aantrekkingskracht trek ik reizen en reizigers op ieder niveau aan, dus in feite kan iedereen wat ik ook heb meegemaakt. (ga dus op reis als je zin hebt, kan ook in je eigen dorp, begin bv met een intuitieve wandeling)

Ik ben echt een groot fan van de matrix, het idee dat het leven op aarde een blauwdruk is van de "werkelijkheid" spreekt me erg aan. (de rest van de films ben ik ook heel nieuwsgierig naar, maar ik ben op vakantie ;)). Heb vandaag resident evil gezien met mn zweedse vriend. Heftige film voor mensen met een zwakke maag, maar wel super interessant en vol methaforen (vond ik)

@ first moon: dit herken ik maar al te goed.. het is verslavend en vermoeiend tegelijk maar het wil niet stoppen, alsof alle info met kracht op de aarde wil landen... herken je deze stap:


- inzichten van alle niveaus vanuit verschillende perspectieven (jump jump ;))plus illusies die verwarring brengen plus vervuiling en een tijdsversnelling die zorgt dat alle inzichten en informatie in en uit je spuiten als het ware (door dat tijdsverschil kunnen mensen je minder goed volgen denk ik) tongue(;)


Ik weet dat ik nogal raadselachtig ben, maar laat die info maar over en door je heen komen... blijf dicht bij jezelf want waar jij inzit is een soort test periode volgens mij.

Liefs themoon
Anke
Anke jul 26 '10
Even tussendoor:
Quote:
dat...en ik wil ondertussen nog vlugger sneller en harder verdergaand


Je groeit het hardst, wanneer je accepteert dat je hier en nu bent waar je bent en niet waar je wilt zijn.
(Misschien heb ik het al eerder gezegd? *twijfelt* Naja, ben zelf erg fan van deze uitspraak, want op mij is het zeker van toepassing.)

@themoon, ik denk dat je hier wel gelijk in hebt, mbt firstmoon

Quote:
- inzichten van alle niveaus vanuit verschillende perspectieven (jump jump ;))plus illusies die verwarring brengen plus vervuiling en een tijdsversnelling die zorgt dat alle inzichten en informatie in en uit je spuiten als het ware (door dat tijdsverschil kunnen mensen je minder goed volgen denk ik) (;)
New Moon
New Moon jul 26 '10
GAAF!

Anke, die zin heb ik heel diep op me in laten werken toen ik het vandaag weer eens las in een boek. Dat is een mooie om nu af te sluiten en naar bed te gaan zodat ik wat stiller van binnen wordt smile

Liefs themoon
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 26 '10
Origineel bericht van: themoon


@ first moon: dit herken ik maar al te goed.. het is verslavend en vermoeiend tegelijk maar het wil niet stoppen, alsof alle info met kracht op de aarde wil landen... herken je deze stap:


- inzichten van alle niveaus vanuit verschillende perspectieven (jump jump ;))plus illusies die verwarring brengen plus vervuiling en een tijdsversnelling die zorgt dat alle inzichten en informatie in en uit je spuiten als het ware (door dat tijdsverschil kunnen mensen je minder goed volgen denk ik) tongue(;)


Ik weet dat ik nogal raadselachtig ben, maar laat die info maar over en door je heen komen... blijf dicht bij jezelf want waar jij inzit is een soort test periode volgens mij.

Liefs themoon


Whehe, nee hoor totaal niet raadselachtig...prima te volgen... maaruh idd dit was/is weer zo'n soort test ding... er zit alleen nog een gedachte bij, nml; 'i've been here before'
half jaar geleden en zo'n 2 jaar geleden... alleen is nu de tijsversnelling heftiger dan die vorige keren...

probleem was vooral dat ik zoveel dingen/plannen etc bij elkaar gedacht had...veel dromen... eigenlijk alles wat ik ging doen had ik wel aardige aanleg voor, en toen kwam natuurlijk het probleem; 'alles tegelijkertijd proberen te doen' ... en dan ist nu dus; crap nou is dur nog vrij weinig van gerealisssert (ok, niet helemaal waar natuurlijk... heb ook weer heel veel meegemaakt en hier en daar wat gedaan (2x verhuist ook weer)...nog meer/diepere zelfkennis..... en sommige van die plannen zijn ondertussen in mun koppie uitgegroeid en daarbij ook een stuk versimpeld, omdat de aanpak zich nu lijkt aan te dienen...)

Ennuh idd Anke die zin is inderdaad erg prettig om er weer eens in te gooien smileTHX

Grts,

1stMoonofMars
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki