Hihi thanks allemaal! Ik kan me helemaal in je mening "we mogen nu gewoon ZIJN met elkaar" vinden, want dat is voor mij precies zoals het nu is. Had een tijd geleden besloten een grote reis in mijn eentje te maken, en door de wet van aantrekkingskracht trek ik reizen en reizigers op ieder niveau aan, dus in feite kan iedereen wat ik ook heb meegemaakt. (ga dus op reis als je zin hebt, kan ook in je eigen dorp, begin bv met een intuitieve wandeling)
Ik ben echt een groot fan van de matrix, het idee dat het leven op aarde een blauwdruk is van de "werkelijkheid" spreekt me erg aan. (de rest van de films ben ik ook heel nieuwsgierig naar, maar ik ben op vakantie ;)). Heb vandaag resident evil gezien met mn zweedse vriend. Heftige film voor mensen met een zwakke maag, maar wel super interessant en vol methaforen (vond ik)
@ first moon: dit herken ik maar al te goed.. het is verslavend en vermoeiend tegelijk maar het wil niet stoppen, alsof alle info met kracht op de aarde wil landen... herken je deze stap:
- inzichten van alle niveaus vanuit verschillende perspectieven (jump jump ;))plus illusies die verwarring brengen plus vervuiling en een tijdsversnelling die zorgt dat alle inzichten en informatie in en uit je spuiten als het ware (door dat tijdsverschil kunnen mensen je minder goed volgen denk ik)

(;)
Ik weet dat ik nogal raadselachtig ben, maar laat die info maar over en door je heen komen... blijf dicht bij jezelf want waar jij inzit is een soort test periode volgens mij.
Liefs themoon