Loading...
nl

ingrid1966: wil er iemand een foto lezing over mij en mindy doen aub

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Hoi Ingrid,

Ik zal eens kijken wat ik uit je foto haal. Ook deze is onder voorbehoud. Ik hoor graag wat je ervan vind.

Ik zie dat je heel eerlijk bent. Toch vind je het wel moeilijk om dit ook te tonen. Je bent al snel bang dat je iemand voor het hoofd stoot door zomaar iets te zeggen.

Je bent heel bescheiden, en je zal niet snel klagen.

Dit is niet direct slecht, maar je bent heel "soft". Daarmee bedoel ik, dat je een zachtaardig karakter hebt maar die wel over zich heen laat lopen.

Ik heb het idee dat jij mediamieke gaves hebt (met geesten kan praten of ze kan zien). Ik weet niet of je dit ook gebruikt, of dat je er wat van merkt. Het zit iig in je.

Je bent heel geordend, en opgeruimd. Jij kan niet tegen een ongeregeld zooitje.

Ik vind je een heel gezellig persoon die veel warmte uitstraalt.

Goed dit was het. Ik ben benieuwd of het een beetje klopt.
ingrid1966
ingrid1966 jan 24 '07
hoi nims
ik ben heel eerlijk dat klopt meestal zeg ik ook wel wat ik denk en heel af en toe zeg ik het niet om inderdaad iemand geen pijn te doen
ik heb een zacht aardig karakter dat klopt ook ik laat soms over me heen lopen maar heel vaak ook niet
ik kan niet met geesten praten wou dat het waar was ik merk wel als ze er zijn vooral in mijn oude huis in dit huis niet en dat terwijl ik het gaag wil leren om ook te kunnen communiceren
het klopt dat ik erg opgeruimd en geordend ben
ik hou van gezelligheid en straal dat ook uit
dus in grote lijnen klopt je lezing dank je wel als je nog meer ziet vertel het me dan aub en met name over mijn hondje mindy
groetjes ingrid
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '07
Helaas lees ik geen dieren dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Ik hoop dat je toch iets aan de lezing hebt gehad.

Groeten Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420