Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen ( michellerv)

Mies
Mies jul 7 '10
Niemand? frown

Moet ik een andere foto plaatsen?
susie14
susie14 jul 7 '10
Vaak is een kleurenfoto waarop de ogen goed zichtbaar zijn het meest prettige.
groetjes Sieske
Mies
Mies jul 7 '10
Oh ja stom dat ik daar niet aan gedacht heb, doe er eentje van mij en mijn zoontje dan in kleur bij.

Hoe kan ik dat snel doen?
New Moon
New Moon jul 7 '10
Hey Mies,

Ik zie dat je jarig bent, gefeliciteerd!
Ik raad je aan om een foto te doen zonder je zoontje erbij, aangezien die ook een energie uitstraalt kan dat foto-lezers in de war brengen als ze jou zuiver willen "lezen".
Het is geen schoonheidswedstrijd, zelfs een webcamfoto kan genoeg zijn, als je die hebt, als je recht in de camera kijkt en je hele gezicht staat erop is dat perfect.
Neem je tijd smile

liefs, themoon
Mies
Mies jul 7 '10
ja zal er eentje van mij alleen doen en ook 1 van mijn zoontje dan. hahah ik effe trots zijn op mijn nieuw foto hahah

Maar je hebt gelijk!

Iemand een manier om sneller te uploaden?
Mies
Mies jul 7 '10
die is te klein he confused
probeer he tnog eens
Beschermengel
Beschermengel jul 7 '10
Ik heb het even zo gedaan, maar er zijn nu een hoop mensen op vakantie dus het kan eventjes duren. smile
Lin
Lin jul 8 '10
Hoi Mies

Ik zou graag een poging willen doen

Eerst word ik heel duizelig als ik je foto voel (je bovenste zwartwit foto)Heb het gevoel dat het iets met medicijnen te maken heeft of iets dat je hebt gehad waar je heel duizelig van bent geworden. Heb het gevoel dat het met een uitgaansincident te maken heeft gehad, iets in je drinken wat erin is gestopt.

Daarna krijg ik heel duidelijk benen te zien die rennen door het hoge gras, heb jij paarden ?

Mss heel verwarrend wat ik allemaal opschrijf hoop dat je er wijs uit kan worden ..en anders vraag je maar..

Heb het gevoel dat je iemand bent met 2 gezichten,
Iemand die zich aanpast aan de wensen van anderen,
en jijzelf die het liefst terugtrekt van al de drukte.
Een hele hoop verwachtingen waaraan je lijkt te willen voldoen
maar daar de energie niet meer voor hebt waardoor er meer onrust in je lijkt te zijn omdat het niet meer vol te houden is.

In afwachting van je reactie
admin
admin jul 8 '10
Hallo Mies,

Ik zal proberen je foto te lezen, wil er wel bij vertellen dat ik het nog aan het leren ben.

Hier komt de lezing,Ik word getrokken naar mijn linkerkant van mijn hoofd ter hoogte van mijn wenkbrauwen en begin van mijn neus, het heeft een tintelend gevoel daar, meteen daarna een behoorlijke nies, ben je gevoelig voor bepaalde stoffen?
Zoals pollen krijg hele waterige ogen ook dus ik kan me vergissen maar denk dat je een bepaalde gevoeligheid hebt, verder kreeg ik een beeld van een poes die om je schouders gekruld ligt.
heb je wel eens een mode show gelopen, of ben je geintreseerd in de oude tijd van stola,s en andere dingen zo van zo rond de jaren 30 en 40 ik krijg een heel oud beeld te zien van jurken met van de sliertjes eraan ik weet zo even niet hoe het heet.
En daar werd veel in gedanst, o ja de charlston of zoiets.
Het was in de tijd dat de eerste auto,s de Bedfordjes verschenen.

Ik zie een beeld van veel feestjes en plezier, de betere klasse van die tijd, misschien heeft dit te maken met je voorouders of een vorig leven.

Ik zie dat je geneigd bent je zo te gedragen zoals het toen was een beetje hoor de term Art Deco, krijg nu een beeld van de film van die schilder het was een mini serie o ja de dochter van Mistral ken je deze serie?
Het liedje werd volgens mij door Nanna gezongen (Only Love)

Als ik vraag waarom ik die film te zien krijg dan word er gezegd dat je overeenkomsten hebt met de persoon in die film, en dan bedoel ik de blonde dame die de schilderijen verkoopt van de schilder in die film, ze trouwt later ook met hem.
Ze was een vasthoudende dame en behoorlijk inteligent ook.
Met een zwak voor een bepaalde meneer, en ze ging heel ver in haar liefde voor hem, maar ook was het een huwelijk vanuit het verstand...op de een of andere manier waren ze totaal verschillend, herken je daar iets in van je eigen leven?
Een bepaalde aantrekking naar een man in je leven die je eigenlijk niet zou verwachten, iemand die ongrijpbaar is voor je maar toch ben je aan hem verslingerd?
Tegelijker tijd weet je dat je ondanks dit er beter door word als mens, er zit een voordeel aan deze relatie...maar een ander zou je dit totaal afraden.
Ik zie ook dat hij niet zo van jou houd als jij van hem, dit kan hij ook niet.
Hij is een mens van vrijheid en heeft de natuur van een kunstenaar, gepasioneerd tot en met diepe emoties en vol vuur en instincten liggen aan de oppevlakte.
Een raadsel voor zichzelf en anderen.

Ik zie een jongetje van een jaar of zeven acht een kind wat echt bij je past hij heeft een goede band met je, en is ongecompliceerd, is goed opgevoed en heeft geen complexen het kind is gezond en heeft een makkelijk leven gekozen, hij krijgt dit ook door zijn evenwichtigheid.
Hij heeft op jou ook een goede invloed, is dit een kind van je op dit moment of is het mogelijk dat je dit kind nog krijgt of gaat krijgen?
Het heeft ook weer met die oude tijd te maken, ik zie hem vanuit die oude tijd...

Ik krijg nu allemaal schilderijen te zien en krijg het gevoel dat je weleens poseerd hiervoor of mogelijk zelf schilderd.
Of schilderijen beoordeeld... ik kan het niet helemaal helder krijgen hoe het zit.

En ik word getrokken naar Frankrijk, ga je daar heen of ben je daar geweest?

Er komt nu weer dat beeld van die Bedford en zie je daar mee reizen, wat heb je daar toch mee?
Is er iemand in je familie geweest die daar iets mee had?
Iemand probeert je iets duidelijk te maken maar ik kan niet helemaal mijn vinger erop krijgen wat het is.
Ik zie een grote fabriek, hebben je voorouders deze auto,s gemaakt verkocht of eraan gewerkt misschien?
Of ben je erin geintreseerd?
Als ik vraag naar het nu dan komt er geen informatie, blijkbaar ligt de rode draad in het verleden, en is dit op dit moment belangrijk om dit te weten.
Waarschijnlijk geven de anderen wel meer over het nu in hun lezingen.
Lieve Mies ik zie nu weer een riante badkamer uit de oude stijl voor me, het houd niet op er is een hele luxe daar en geld geen gebrek.
Heb je al eens je voorouder lijn bekeken, het zou me niet verbazen dat je uit een afstamming bent van gegoede mensen.
Ik krijg ook het hof van Lodewijk door, en zie de tuinen van versailles voor me.

Je zult dit wel een rare lezing vinden, vind ik zelf ook wel maar ja ik kan alleen maar opschrijven wat ik doorkrijg.

Waarschijnlijk is dit ook een test voor mezelf om erop te vertrouwen wat de gidsen me laten zien.
En het dan ook te durven brengen hoe onzinnig het ook klinkt.

De vorige lezing ging ook al zo wonderlijk dus ik merk vanzelf wel de reacties.

Of er is iemand nu boven enorm aan het lachen door de onzin die hier nu staat, nou ja daar kan ik zelf ook wel de humor van zien dus lach ik er stilletjes ook al een beetje om.

Lieverd ik stuur hem toch op in dit forum en wacht in spanning je reactie af...

lieve groeten van Bea

Mies
Mies jul 8 '10
Hoi Lin,

Bedankt dat je de tijd hebt willen nemen om mijn foto te lezen!

Het duizelige denk ik zelf te kunnen herleiden aan hyperventilatie waar ik sinds vorig jaar juni mee gelopen heb en inmiddels sinds een maandje niet meer heb gehad ( na een healing) ben erg lang heel duizelig daarbij geweest dus dat klopt!

Benen, denk dat deze te maken zullen hebben met het feit dat ik in 1999 een ernstig ongeluk heb gehad waarbij ik mijn rechter onderbeen zodanig heb gebroken dat he tnogn net niet was verbrijzeld. Ben er 4 keer aan geopereerd en heb er artrose aan over gehouden...( heeft 5 jaar geduurd) zou ermee t emaken kunnen hebben maar wellicht zoek ik het in een verkeerde hoek.

Vind het helemaal niet verwarrend, dit is wat jij ervaart. Ik waardeer het wink

Heb mij mijn hele leven wel aangepast aan anderen, maar niet in die mate dat ik als onzeker over kom of niet durf maar meer om ander een trappetje aan te geven. Omdat ik al wist dat men zich in dit leven niet aan mij zou gaan aanpassen. Ervaar dit al sinds kind en was me er toen al heel erg van bewust.

Ben inderdaad graag op mezelf ( geworden) kan intens genieten van de rust om mij heen, vind het best leuk soms eens iets met iemand af te spreken maar gebeurt he tniet is dat ook prima.
De drukte/massa geeft mij soms veel te veel prikkels en ik pik ieders energieveld op.
Klopt inderdaad dat ik graag ook aan de verwachtingen wil voldoen, maar merk steeds meer dat ik daarin aan het veranderen ben.

Het laatste klopt ook, dit heeft te maken gehad met mijn relatie en daar heb ik inmiddels mijn maatregelen voor genomen. Inmiddels gaat het een stuk beter, ten tijde van de foto had ik inderdaad nog een hoop onrust. ( foto is van een paar weken geleden)

Nogmaals dank en bij verdere ingevingen laat je gaan!!
Mies
Mies jul 8 '10
Lieve Bea,

Ben erg onder de indruk van je lezing als je het goed vind wil ik mij eerst eens in de vrouw die je omschrijft verdiepen daarna ga ik reageren.

Ook jij erg bedankt da tje hier de tijd voor hebt willen nemen

liefs michelle
(reactie volgst zsm)
Mies
Mies jul 8 '10
Lieve Bea,

Nogmaals dank voor je onverwachtte maar interessante lezing.

Wat betreft de overgevoeligheid voor stoffen, het zou best kunnen. Moet zeggen dat ik dergelijken kwaaltjes vast af en toe ook ervaar maar deze mij niet storen. Ben nooit op ellergien of dergelijken getest maar zal vast ergens een intolerantie voor hebben. ( waterige ogen heb ik wel een plotseling, ook bij vel zonlicht bedenk ik me)

Het beeld van de poes om mijn schouders zal te maken hebben met het feit dat ik inderdaad wel iets heb met die tijd, het trekt me aan. Zowel de aankleding als de manier waarop men in die tijd met elkaar om ging. Galant, respectvol en de hele poespas eromheen maakt het beeld voor mij tot een zeer blijde, theatrale,vrolijke tijd.
Dansen en theater zijn ook een rode draad in mijn leven, vanaf de basisschool was ik altijd al druk daarmee in de weer zodra we weer een "stukje: mochten opvoeren. keek daar naar uit en heb zelfs toen der tijd wel de rolverdeling van de kinderen in mijn klas mogen bedenken en regiseren. ( voor zover je dat dan zo kan noemen op die leeftijd hahaha) Ballet vanaf een jaartje of 6 een paar jaar, mocht toen naar het Scapino ballet maar wilden mijn vriendinnetjes van de balletklas nie tmissen dus ging terug, daarna stijldansen ook tot hoog niveau gedaan, verschillende andere soorten dans er nog tussendoor en amateur toneel. Op mijn 20e auditie gedaan voor kleinkunst academie- theaterschool Amsterdam. Van 900 auditanten alle rondes doorgekomen tot de laatste 40 waarvan er helaas maar 20 werden aangenomen en ik daar net niet bij zat. ( de ervaring alleen al vond ik prachtig) Had me mocht ik verder gegaan zijn op he ttheater willen richten.

Kom uit een zeer kunstzinnige familie. Wanneer ik de tijd heb wil ik zelf nog wel eens een kwast pakken. Beiden opa's schilderden en 1 van de 2 kon ook prachtig beeldhouwen. Mijn oma schildert nu nog steeds. Opa's beiden ook met theater e.e.a. te doen en mijn ouders ook allebei. Mijn oom heeft een gallerij met schilderijen en kunst. Mijn zusje heeft een opleiding tot regiseur nog net niet afgerond. Dus het is rondom in mijn familie wel iets waar ik mee grootgebracht ben.

De serie waar je het over hebt heb ik net een paar Episodes van gekeken en ik lijk inderdaad best een hoop overeenkomsten te hebben met de blonde damen. Denk dat ik zelf een tikkeltje bescheidener over kom maar het komt echt heel dicht in de buurt.
De aantrekking in de man waar je het eigleijk niet van zou verwachten herken ik ook. Alle swat je omschrijft overigens smile

Het jongentje van 7 zou een van mijn twee zoontjes kunnen zijn, Ik heb 2 kinderen waarvan de oudste nu 3,5 jaar is en de jongste 1,5 jaar. Met mijn oudste heb ik nu ook al een bijzondere woordenloze communicatie. Hij is ook absoluut een indigokind net als zijn moeder en ik vermoed mijn jongste ook.

Frankrijk kom ik mijn hele leven al, ik vind het een heerlijk land om naartoe te gaan en het is dan ook het enige land waar ik een soort thuisgevoel ervaar als ik erheen ga, vertrouwd. Misshcien omdat ik er van jongs af aan al jaarlijks kom maar wellicht gaat dit dus verder ;)( ga over 2 weken trouwens naar Frankrijk)

De bedford kom ik niet helemaal uit zelf, het reizen ermee lijkt me wel iets heerlijks overigens en dan zie ik mezelf in die echte eerste varianten. Die rust, de sfeer.....
( heb zelfs net subtiel navraag gedaan bij mijn vader of onze voorouders daar iets mee hadden maar hij kan het zioch niet heirnneren)

Weet dat mijn vader zich ooit wel met de stamboom bezig heeft gehouden en dat wij een familie wapen hebben. Ik zal me er eens in verdiepen.

Die tuinen.... ik heb een enorme voorliefde voor bloemen en planten/kruiden ( koken). Vroeger was dit omdat ik het gewoon mooi vond maar tegenwoordig kan ik echt genieten van bijvoorbeeld mijn prachtig Indigo kleurige Vlinderstruik in de tuin. Heb een stukje kruidentuin en verse groente geplant.

Om die luxe nog even terug te halen, ik weet wel dat ik mij er prettig en thuis in voel. Maar ik verzet mij net zo makkelijk naar een back to basic situatie en vind daar absoluut ook mijn draai in. Luxe is ook een ruim begrip.

Voor nu moet ik helaas stoppen met typen er wacht iemand op me,

graag zie ik je reactie tegemoed smile

Liefs Michelle
admin
admin jul 8 '10
Wat leuk Mies , dat het toch een kern van waarheid is, wel is het voor mij o zo moeilijk om er een juist verhaal in te zien maar ondanks dat is er toch veel wat klopt, alleen die Bedford is nog onbekend, ja dat kan ook zo zijn dat er zijdelings een connectie mee is maar wie weet komt dit ooit nog eens aan het licht hoe het echt zit.

En ik zag dat er nog iemand op de foto stond misschien hebben sommige dingen wel met haar te maken dit is ook mogelijk.

Ik wil je heel hartelijk bedanken voor je snelle reactie, is altijd leuk als mensen dat doen.

Wens je een hele fijne tijd in Frankrijk en veel liefs van Bea
Mies
Mies jul 8 '10
Ja ontzettend leuk voor ons beiden zo he !!

Ja op de foto is deels mijn oma te zien, zou natuurlijk ook kunnen ja.

Graag gedaan, jij hebt voor mij die "moeite"genomen dus ik ook voor jou wink

Misschien zou je een foto van mijn kids willen lezen....

liefs Mies
admin
admin jul 8 '10
Hoi Mies,

Ik kan de foto,s van je kinderen niet lezen dit is tegen de regels van Het forum ivm hun privacy.

wens je nog een hele fijne dag verder.

Heb zelf nog even de Bedford opgezocht en zag dat de fabriek in engeland staat is geloof ik daar naar toe verhuist rond de jaren dertig.

Het kan ook een aanwijzing zijn naar die bewuste periode.

Ik laat het verder maar los sommige dingen kom je toch niet uit.

liefs van Bea
Mies
Mies jul 9 '10
Mocht er nog iemand zijn die zich geroepen voelt wink
Wees welkom!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies