Loading...
nl

SweetyAngeleyes, Wie wil mij weer eens lezen

admin
admin jul 3 '10
Wie zou mij weer een keer willen lezen?

lieve groetjes van mij
Delen:
Islandlady
Islandlady jul 4 '10
ohh wat heb je een lekker smoeltje om het zo maar even te zeggen. Kan de foto niet goed zien vanwege het computerscherm. Je hebt bij mij groene haren haha.
Maar wat ik zo zie en voel, zit je redelijk goed in je vel en heb je het allemaal onder controle. Meer gaat even niet.

Liefs B
admin
admin jul 8 '10
Hallo Sweety Angeleyes,

Eigenlijk moet ik zeggen Hallo Pretlettertje, je bent een vrolijk persoon, en dat straalt de foto ook uit,

Ik ga eens even verder kijken dan de foto, en ja zie dat je ook erg boos kunt zijn, kort geleden nog was je heel boos om iets, je kunt je emoties prima uiten en bent geen binnenvetter je kan ook reageren op je eigen gevoelens en pot niet veel op.
Je bent het daarna ook weer snel kwijt.

Emoties drijven bij je aan de oppervlakte of dit nu vrolijkheid humor of boosheid is je uit alles op een directe manier, en mensen waarderen dit aan jou.
Ze weten daardoor precies wat ze aan je hebben.
Ik zie dat je behoorlijk echt bent daarin dat is makkelijk om mee om te gaan.
En wanneer het niet makkelijk is dan komt dat omdat de ander dat zelf nog niet kan of er nog niet bij kan.
Ben je ook zo creatief?
Ik hoor je ook flink babbelen en praten gaat als vanzelf bij je.
je bent niet rustig en niet druk maar gezellig aanwezig.

Je stelt wel eisen aan je omgeving.
En wil het goed hebben in het leven, je doet daar zelf ook wel het een en andere voor.
Ik zie een zwerm bijen overvliegen, hmmm wat zou dit kunnen betekenen.
Bezig bijtje of vliegen ze op jou af als op een honingpot?
Beestjes steken ook dus misschien zijn het kleine steekjes die je af en toe krijgt.
Of uitdeelt.

Je kan het zelf wel invullen...

Er is ook iets wat geblokt is iets waar stilstand is, waar geen beweging in is te krijgen.
Ondanks je pogingen zit er iets muurvast...Ik zie dus een zwart iets ruimte voor me, het heeft te maken met een situatie, waarin je vastgelopen bent.
Dit is erg jammer maar niet jouw schuld, ik zie dat de ander daar verantwoordelijk in is en je negeerd, er niets aan doet en niet wil veranderen.
Loslaten is het beste en je realiseren dat het niet meer van jou is....je hebt gedaan wat je kon doen.
Pak die zwarte ruimte maar in en geef het als een kado terug aan de ander... Ik zie dat ze het ook ontvangen als een kado en het aan nemen ze zijn er zelfs blij mee.
Dit klinkt hard maar koppel het los van jezelf.
Neem nu de ruimte die is onstaan in bezit en vul die met je eigen licht...het is een grote vierkante ruimte die ik vul nu met jouw eigen licht ik laat alle vrolijkheid en spontaniteit er in komen en geloof me het sprankeld.
Er vliegen en fladderen allemaal bont gekleurde vlinders door deze ruimt en ze zijn o zo speels, ze dansen en zijn zo blij.
Heerlijk wat een vrijheid hebben ze.... in je persoonlijke ruimte.

Het is er licht en heerlijk geurend, vrolijk en schoon, vol van creativiteit en vol van dynamische energie jouw energie.
Het is er oneindig licht en oneindig groot er is geen grens aan de grootsheid en het bruist vol leven...

Dit ben jij zoals je oorspronkelijk bent... ik zie je nu zoals je bent en krijg helemaal kippevel... heel mooi

Dit lijkt mee een goed einde van deze lezing.

Ik wens je heel veel groei en lieve mooie ervaringen..

liefs van Bea
admin
admin jul 9 '10
He Bea,

wat een mooie reading zeg! Heel mooi om te lezen met de gekleurde vlinders en dat ze zo blij zijn en de vrijheid hebben...

wat jij verteld over die boosheid klopt precies, ik ben heel boos geweest de afgelopen tijd zowel op mijn relatie als op mijn werk.
Vandaar ook die stekende bijen denk ik... dat steekt me enorm...
Een bezig bijtje ben ik daarbij ook zeer zeker, kan moeilijk stil zitten smile

Over dat geblokte en stilstand, ik zat meteen te denken aan 2 dingen, of mijn relatie op het moment of mijn werk...
Ik ben momenteel bezig met een andere baan en hoop die zo snel mogelijk te vinden.. Dan is dat probleem opgelost.. ik kan niet omgaan met mijn leidinggevende die luisterd niet naar me, en is heel gemeen... ik kom niet verder met mijn leerproces wordt hierin belemmerd etc...
Maar het kan ook op mijn relatie slaan waar ik op het moment in vast loop... want mijn vriend heb ik het idee luisterd niet naar wat ik wil maar is meer met zichzelf bezig
Dus dat is lastig aan wat ik dit moet koppelen, maar dat kado zie je dat ''ze '' dat aannemen, gaat dit dan over meerdere personen?

En die vrolijkheid en spontaniteit ja dat hoop ik dadelijk weer terug te vinden in mezelf met o.a. die andere baan en wie weet wat er nog meer op me pad komt smile

En ja ik ben een echte kletskous wink

Bedankt voor de mooie reading echt WOW om te lezen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki