He Bea,
wat een mooie reading zeg! Heel mooi om te lezen met de gekleurde vlinders en dat ze zo blij zijn en de vrijheid hebben...
wat jij verteld over die boosheid klopt precies, ik ben heel boos geweest de afgelopen tijd zowel op mijn relatie als op mijn werk.
Vandaar ook die stekende bijen denk ik... dat steekt me enorm...
Een bezig bijtje ben ik daarbij ook zeer zeker, kan moeilijk stil zitten
Over dat geblokte en stilstand, ik zat meteen te denken aan 2 dingen, of mijn relatie op het moment of mijn werk...
Ik ben momenteel bezig met een andere baan en hoop die zo snel mogelijk te vinden.. Dan is dat probleem opgelost.. ik kan niet omgaan met mijn leidinggevende die luisterd niet naar me, en is heel gemeen... ik kom niet verder met mijn leerproces wordt hierin belemmerd etc...
Maar het kan ook op mijn relatie slaan waar ik op het moment in vast loop... want mijn vriend heb ik het idee luisterd niet naar wat ik wil maar is meer met zichzelf bezig
Dus dat is lastig aan wat ik dit moet koppelen, maar dat kado zie je dat ''ze '' dat aannemen, gaat dit dan over meerdere personen?
En die vrolijkheid en spontaniteit ja dat hoop ik dadelijk weer terug te vinden in mezelf met o.a. die andere baan en wie weet wat er nog meer op me pad komt
En ja ik ben een echte kletskous
Bedankt voor de mooie reading echt WOW om te lezen!