Loading...
nl

wat zou dit kunnen betekenen

stamperke
stamperke jul 2 '10
hallo,

efkes uitleggen.
dees jaar zal het 9 jaar zijn dat mijn nonkel een auto ongeluk heeft gehad.nu kort na zijn overlijden kwam ik wakker en zag mijn nonkel in mijn deurgat staan,moet wel zeggen dat dit best freaky was brr...nu de dag erna voelde ik iets achter mij en ik draaide mij om in mijn bed en zag dat mijn nonkel nu naast mijn bed stond :s,vond dit toch maar vies zunne.en dan heb ik dan nog 1 keer gedroomd van mijn nonkel en in die droom zat hij gans de tijd iets te zeggen maar ik hoorde hem nie babbelen en hoe meer ik precies vroeg wat hij zei hoe verder dat hij ging terwijl hij aan het babbelen was.dat alles had ik in het begin dat mijn nonkel gestorven is.
kan er mij iemand helpen,zoek al heel lang naar een uitleg daarvoor.

groetjes

stamperke
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 2 '10
Het feit dat je hem niet kunt horen, doet mij denken aan verhaal van mijn vriendin: die droomde over haar overleden vader die ook tegen haar aan het praten was terwijl zij hem niet kon verstaan. Onze interpretatie was: dat hij is overging naar een nieuwe dimensie, en dat hij het aardse heeft losgelaten, waardoor jij hem niet meer kunt horen, maar wel kunt voelen in zijn aanwezigheid!
stamperke
stamperke jul 2 '10
dat deed wel raar,en moet wel zeggen klinkt mss raar maar ben content dak da maar een keertje heb meegemaakt.voelde mij ergens wel op mijn gemak dat ik m'n nonkel nog een keer had gezien,maar langs de andere kant vond ik het maar raar.

groetjes
gast
gast jul 2 '10
Waarom vond je het "vies" dat hij naast je bed stond?
Misschien moet je verbale communicatie wat meer los laten en je meer gaan richten op lichaamstaal en intuitieve communicatie. Zou een reden kunnen zijn dat je hem niet "verstond". Haha, je had natuurlijk ook kunnen proberen te lip lezen wink
stamperke
stamperke jul 2 '10
kweet nie deed gewoon raar,da was het laatste waar ik mij echt had aan verwacht,haha met liplezen ging ik even ver gekomen zijn denk ik.

groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki