Loading...
nl

charythepooh, read my pic please

charythepooh
charythepooh jul 2 '10
hello,

ik heb al wat meegemaakt het laatste jaar, en hoopte dat iemand me kon helpen met mijn toekomst, maw, wil iemand eens mijn foto lezen???

alvast bedankt!
chari

Delen:
charythepooh
charythepooh jul 9 '10
is er niemand die voor mij eens mijn foto'tje wil lezen????

ik ben nieuw hier en ken er allemaal niet veel van, kunnen jullie mij mss eens helpen?
admin
admin jul 9 '10

Ik begrijp dat je een moeilijke periode achter de rug hebt, en - in de veronderstelling dat je de vrouw bent op de foto - straal je een teleurstelling uit.
En een gevoel van " ik probeer te krijgen wat ik wil/wens.. en het lukt niet ".

Het beste is een foto van jezelf, waar puur alleen jij op staat.
dat leest makkelijk..
Je partner mag zich ook aanmelden, en voor hemzelf een foto plaatsen, indien hij dat wenst.

Dingen die dan gezegd worden van jullie beiden apart, zullen heel zeker een soort overeenkomst hebben, omdat jullie in relatie staan.

Veel liefs van mij.
Tinne
charythepooh
charythepooh jul 9 '10
deze is de meest recentste foto van mij alleen! alvast bedankt voor het proberen van de vorige foto.
charythepooh
charythepooh jul 9 '10
charythepooh
charythepooh jul 26 '10
Origineel bericht van: Tinne

Ik begrijp dat je een moeilijke periode achter de rug hebt, en - in de veronderstelling dat je de vrouw bent op de foto - straal je een teleurstelling uit.
En een gevoel van " ik probeer te krijgen wat ik wil/wens.. en het lukt niet ".

Het beste is een foto van jezelf, waar puur alleen jij op staat.
dat leest makkelijk..
Je partner mag zich ook aanmelden, en voor hemzelf een foto plaatsen, indien hij dat wenst.

Dingen die dan gezegd worden van jullie beiden apart, zullen heel zeker een soort overeenkomst hebben, omdat jullie in relatie staan.

Veel liefs van mij.
Tinne


hey tinne, ik zie pas dat ik vergeten te reageren heb.

Ik wil je zeker en vast allereerst bedanken, want je leest veel juist in mijn foto.

Ik heb een zeer zwaar jaar achter de rug en heb veel teleurstelling moeten verwerken.
Zo heb ik in juni 09' een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, ben ik in januari 10' terug zwanger geworden, en is dit uitgedraaid op een miskraam, ik heb mijn laatste dag op mijn job gedaan de dag van mijn miskraam. ik ben daarna gestart op een andere job, waar ze mij beloofden na max. 2 maanden een vast contract te krijgen, en na 6 maanden had ik er nog steeds geen, ik heb dan ook mijn contract daar verbroken, en nu ga ik terug een opleiding volgen. dit is iets wat ik al jaren wilde doen, en nu voel ik me er wel goed bij dat ik het eindelijk doe.

dus "ik probeer te krijgen wat ik wens, en het lukt niet is zeker juist!!! want dit is een babytje, en tot op heden is er nog steeds geen ook geen zwangerschap!

zie je voor mij een zwangerschap in de toekomst? eentje die voldragen zal worden met een gelukkige uitkomst?

Bedankt in elk geval!

ik ben jaloers op jullie hoe jullie dat kunnen zo foto lezen! ik wou da ik da ook kon wink
admin
admin jul 26 '10
Origineel bericht van: charythepooh
Origineel bericht van: Tinne

Ik begrijp dat je een moeilijke periode achter de rug hebt, en - in de veronderstelling dat je de vrouw bent op de foto - straal je een teleurstelling uit.
En een gevoel van " ik probeer te krijgen wat ik wil/wens.. en het lukt niet ".

Het beste is een foto van jezelf, waar puur alleen jij op staat.
dat leest makkelijk..
Je partner mag zich ook aanmelden, en voor hemzelf een foto plaatsen, indien hij dat wenst.

Dingen die dan gezegd worden van jullie beiden apart, zullen heel zeker een soort overeenkomst hebben, omdat jullie in relatie staan.

Veel liefs van mij.
Tinne


hey tinne, ik zie pas dat ik vergeten te reageren heb.

Ik wil je zeker en vast allereerst bedanken, want je leest veel juist in mijn foto.

Ik heb een zeer zwaar jaar achter de rug en heb veel teleurstelling moeten verwerken.
Zo heb ik in juni 09' een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, ben ik in januari 10' terug zwanger geworden, en is dit uitgedraaid op een miskraam, ik heb mijn laatste dag op mijn job gedaan de dag van mijn miskraam. ik ben daarna gestart op een andere job, waar ze mij beloofden na max. 2 maanden een vast contract te krijgen, en na 6 maanden had ik er nog steeds geen, ik heb dan ook mijn contract daar verbroken, en nu ga ik terug een opleiding volgen. dit is iets wat ik al jaren wilde doen, en nu voel ik me er wel goed bij dat ik het eindelijk doe.

dus "ik probeer te krijgen wat ik wens, en het lukt niet is zeker juist!!! want dit is een babytje, en tot op heden is er nog steeds geen ook geen zwangerschap!

zie je voor mij een zwangerschap in de toekomst? eentje die voldragen zal worden met een gelukkige uitkomst?

Bedankt in elk geval!

ik ben jaloers op jullie hoe jullie dat kunnen zo foto lezen! ik wou da ik da ook kon wink

Wat ik voel, en zie, is dat jullie energie niet sterk genoeg is om een zwangerschap te volbrengen.
jullie hebben een zachte, tedere, en ook heel ontvankelijke energie bij jullie, en ik voel jullie wens en verlangen zo sterk,
toch voel jullie heel broos en kwetsbaar aan,en breekbaar ik mis een krachtige fundamentele uitstraling.
De sterke basis voor het ontvangen en voldragen van een kind in je buik, alsook de steun van de vader is naar mijn gevoel, iets dat je kan aan werken. Door heel bewust grondingsoefeningen te doen, en een krachtige basis te ontwikkelen. Assertiever te zijn in jullie leven, en er te "staan" in het leven...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki