Loading...
nl

Met toestemming van Nims

Mar76
Mar76 jan 22 '07
Ben heel benieuwd wat jullie me kunnen vertellen over mijn meisje. Ik kan jullie hulp Hì‰ì‰L erg goed gebruiken!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RW48KMU6

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ATJIGYWB

http://www.mijnalbum.nl/Foto=U8RXAPSI
Delen:
Wendy's
Wendy's jan 23 '07
Beste Mar76,

Ik zal is voor U kijken..

Ten eerste wat mij gelijk opvalt is dat ze snel in een eigen droomwereldje kan zijn. Er speeld veel in dat kleine meisje om in haar hoofdje. Daarom denk ik ook dat ze vaak een beetje afwezig kan zijn, alsof ze niet zo snel reageerd.
Volgensmij denkt ze erg veel over bepaalde dingen na. En vraagt zich vaak bepaalde dingen af, zoals hoe dingen in elkaar zitten.

Ze kan erg veel plezier hebben met de mensen om haar heen. Ze vergeet dan de dingen waar ze mee zit, het is een afleiding voor haar. Ik voel dat ze veel liefde heeft met de mensen die ze echt goed kent, denk ook dat ze er makkelijk en goed mee om kan gaan. Ze is echt zoon meisje wat niemand kwaad wilt doen. :)

Ze is een beetje afwachtend, en kan daarom een beetje op de achtergrond staan. Ze kan op sommige momenten erg rustig zijn (in haar eigen wereldje leeft ze dan), maar als ze vermaakt heeft dan straalt ze veel plezier uit.. en is het stille meisje helemaal veranderd.

Ik heb het gevoel alsof ze 'iets' heel graag wilt. Alsof ze met iets zit. Ik kan er zo niet opkomen wat het precies is. Lijkt erop alsof ze niet echt goed weet hoe ze het moet bereiken.

Ze is een ondeugend maar toch ook wel een lief meisje. Ze kan naar mijn gevoel af en toe wel ondeugend zijn, alleen dat valt het bij de andere niet echt op.

Zo, dat wassie dan! Het is niet zoveel informatie.. kweetniet hoe dat komt. Misschien omdat ze nog jong is?? Ik heb trouwens nog nooit kinderen gelezen :).

groetjes, wendy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Hoi Mar, direct toen ik de eerste foto zag wilde ik hem lezen. Ik heb dus ook expres de lezing van Wendy nog niet gelezen om niet beinvloed te zijn. Hier komt de lezing:

Ik zie een heel bijzonder meisje.

Het valt enorm op hoe doordringend haar ogen zijn. Het enige dat ik daaruit kan opmaken is, dat zij de dingen heel anders ziet zoals wij ze gewend zijn.

Ze is veel grootser dan dat iemand zou zeggen.

Ze is heel eerlijk.

Ik zie wel een onrust in haar. Iets dat haar niet gerust maakt. Waarschijnlijk komt dit omdat ze niet altijd even goed begrijpt wat ze zelf ziet.

Ik heb het idee dat ze in contact staat met andere entiteiten, die normaal gesproken weinig van aarde kunnen meekrijgen. Alsof ze hier is met een dubbele taak.

Helaas beperkt dit haar wel in haar aardse bestaan of ontwikkeling. Maar wees gerust, ze heeft hier zelf volledig voor gekozen. Het is tenslotte ook een grote taak die ze heeft gekregen. Ik hoop daarom ook, dat ze deze kan uitvoeren zoals het bedoeld was.

Ik vroeg me af, vind ze het moeilijk om kind te zijn? Ik heb namelijk wel het idee dat ze ervan geniet, maar er niet echt mee omkan gaan. Zo hulpeloos en beperkt, zonder gaves en andere eigenschappen hier.

Soms hoor je wel eens de uitdrukking dat iemand het gewicht van de wereld meedraagt, en bij haar heb ik ook dat gevoel. God wat voelt zij zich verantwoordelijk over bepaalde dingen.

Toch vind ik het leuk hoe vrolijk ze is. Ze heeft echt die momenten die het voor haar goed maken. Jullie zijn hele goede ouders! Twijfel ajb niet eraan of jullie het goed doen. Al is het contact soms moeilijk te krijgen, op de juiste manier valt er wel contact te maken. Dit zal vanzelf duidelijk worden voor jullie. Kijk eens naar je dromen. Misschien begint er iets te dagen.

Goed dit was de lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Mar76
Mar76 jan 26 '07
Ok mijn antwoord op de lezing:

Ten eerste wat mij gelijk opvalt is dat ze snel in een eigen droomwereldje kan zijn. **klopt**Er speeld veel in dat kleine meisje om in haar hoofdje. Daarom denk ik ook dat ze vaak een beetje afwezig kan zijn, alsof ze niet zo snel reageerd.
Volgensmij denkt ze erg veel over bepaalde dingen na. En vraagt zich vaak bepaalde dingen af, zoals hoe dingen in elkaar zitten.** dat gevoel heb ik zelf ook, weet je ook hoe ze zich hierbij voelt? En welke dingen er afspelen bij haar**

Ze kan erg veel plezier hebben met de mensen om haar heen. Ze vergeet dan de dingen waar ze mee zit, het is een afleiding voor haar. Ik voel dat ze veel liefde heeft met de mensen die ze echt goed kent, denk ook dat ze er makkelijk en goed mee om kan gaan. Ze is echt zoon meisje wat niemand kwaad wilt doen. **klopt ook helemaal**

Ze is een beetje afwachtend, en kan daarom een beetje op de achtergrond staan. **klopt** Ze kan op sommige momenten erg rustig zijn (in haar eigen wereldje leeft ze dan), maar als ze vermaakt heeft dan straalt ze veel plezier uit.. en is het stille meisje helemaal veranderd. **hahaha en hoe....**

Ik heb het gevoel alsof ze 'iets' heel graag wilt. Alsof ze met iets zit. Ik kan er zo niet opkomen wat het precies is. Lijkt erop alsof ze niet echt goed weet hoe ze het moet bereiken. **klopt ook, maar volgens mij zijn er wel mee dingen wat ze wil en wat niet lukt**

Ze is een ondeugend maar toch ook wel een lief meisje. Ze kan naar mijn gevoel af en toe wel ondeugend zijn, alleen dat valt het bij de andere niet echt op. **hahaha ja dat klopt ook zeker!!!!**

Al met al heb je ook hier heel veel gelijk. Super,dank je wel!!

Liefs Mar
Wendy's
Wendy's jan 26 '07
Wouw :Dvett.. ging best goed!

ik zal later terug komen op jouw vraag

'dat gevoel heb ik zelf ook, weet je ook hoe ze zich hierbij voelt? En welke dingen er afspelen bij haar**''
Mar76
Mar76 jan 26 '07
Ok ook hier mijn bevindingen:

Ik zie een heel bijzonder meisje. **txs**

Het valt enorm op hoe doordringend haar ogen zijn. Het enige dat ik daaruit kan opmaken is, dat zij de dingen heel anders ziet zoals wij ze gewend zijn. ** dat gevoel heb ik zelf ook al jaren**

Ze is veel grootser dan dat iemand zou zeggen. **ook dit gevoel deel ik**

Ze is heel eerlijk. **ja klopt, soms wel kinderleugentjes hoor**

Ik zie wel een onrust in haar. Iets dat haar niet gerust maakt. Waarschijnlijk komt dit omdat ze niet altijd even goed begrijpt wat ze zelf ziet. **Er zit zo wie zo heel veel onrust in haar volgens mij, ze heeft te veel meegemaakt!**

Ik heb het idee dat ze in contact staat met andere entiteiten, die normaal gesproken weinig van aarde kunnen meekrijgen. Alsof ze hier is met een dubbele taak. **IS dat goed of fout??**

Helaas beperkt dit haar wel in haar aardse bestaan of ontwikkeling.**zo voel ik dat ook** Maar wees gerust, ze heeft hier zelf volledig voor gekozen. Het is tenslotte ook een grote taak die ze heeft gekregen. Ik hoop daarom ook, dat ze deze kan uitvoeren zoals het bedoeld was.**enig idee wat ik onder die taak mot verstaan?**

Ik vroeg me af, vind ze het moeilijk om kind te zijn? Ik heb namelijk wel het idee dat ze ervan geniet, maar er niet echt mee omkan gaan. Zo hulpeloos en beperkt, zonder gaves en andere eigenschappen hier. ** dat weet ik niet, met andere kinderen staat ze vaak aan de zijlijn, of dat nou komt omdat ze niet geaccepteerd wordt of om wat anders durf ik niet te zeggen**

Soms hoor je wel eens de uitdrukking dat iemand het gewicht van de wereld meedraagt, en bij haar heb ik ook dat gevoel. God wat voelt zij zich verantwoordelijk over bepaalde dingen.**kun je ook zeggen waarvoor?**

Toch vind ik het leuk hoe vrolijk ze is. Ze heeft echt die momenten die het voor haar goed maken. Jullie zijn hele goede ouders! **dat hoop ik** Twijfel ajb niet eraan of jullie het goed doen. Al is het contact soms moeilijk te krijgen, op de juiste manier valt er wel contact te maken. Dit zal vanzelf duidelijk worden voor jullie. Kijk eens naar je dromen. **dit is leuk, ik heb destijds voorspellende dromen gehad over haar, ik werd wakker en wist wat ik gedroomd had, alleen had ik heel sterk het gevoel dat die droom ook gelijk de toekomst was. Precies hetgeen dat ik gedroomd had is uitgekomen, op dezelfde manier...** Misschien begint er iets te dagen.

Heel bijzonder, ik heb heel vaak het gevoel gehad dat ze bepaalde gaven had/heeft. En je hebt ze bevestigd.

Kun je ook zien hoe het met haar in de toekomst zal gaan, wat haar verleden voor een impact op haar maakt voor de toekomst? Hoe zal het gaan met praten, met groeien, ontwikkelen? Wat voor en verwachtingen mag ik van haar hebben? Normaal kun je er als ouders vanuit gaan datj e kind gaat trouwen, en misschien kindjes krijgt, gaat studeren, werken, noem maar op. Ik wil dat ook wel, maar weet niet of ik dat kan doen......

Liefs Mar
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '07
 Quote:
Origineel van Mar76:
Ok ook hier mijn bevindingen:

Ik heb het idee dat ze in contact staat met andere entiteiten, die normaal gesproken weinig van aarde kunnen meekrijgen. Alsof ze hier is met een dubbele taak. **IS dat goed of fout??**

Het is niet fout, dus wees niet bang.

Het is tenslotte ook een grote taak die ze heeft gekregen. Ik hoop daarom ook, dat ze deze kan uitvoeren zoals het bedoeld was.**enig idee wat ik onder die taak mot verstaan?**

Dat weet ik niet precies, maar ik denk wel dat het veel te maken heeft met de nieuwe aarde in de 9e dimensie.

God wat voelt zij zich verantwoordelijk over bepaalde dingen.**kun je ook zeggen waarvoor?**

Ik denk het verbeteren van de wereld.

Heel bijzonder, ik heb heel vaak het gevoel gehad dat ze bepaalde gaven had/heeft. En je hebt ze bevestigd.

Goed te horen :D.

Kun je ook zien hoe het met haar in de toekomst zal gaan, wat haar verleden voor een impact op haar maakt voor de toekomst? Hoe zal het gaan met praten, met groeien, ontwikkelen? Wat voor en verwachtingen mag ik van haar hebben? Normaal kun je er als ouders vanuit gaan datj e kind gaat trouwen, en misschien kindjes krijgt, gaat studeren, werken, noem maar op. Ik wil dat ook wel, maar weet niet of ik dat kan doen......

Liefs Mar
Dat kan ik niet zien en ook niet weten. Het enige dat ik je kan zeggen is, geef haar wat ze nodig heeft. Wat ze er dan zelf mee doet kan ik niet zeggen. Sorry maar ik weet ook niet alles hoor ;).
Thomas A
Thomas A jan 27 '07
Ik zie alles, maar praat er niet veel over
Ik be-grijp alles daarom kan ik rustig blijven
Ik heb meer vertrouwen dan menigeen
De grote mensen wereld is gek en de mijne niet

Het boek “de kleine Prins”is dit meiske op haar lijf geschreven.

Omdat ik het lastig vind geen naam te hebben ga ik nu even een fictieve gebruiken. Ik noem haar Nova (van 9)

De beschermde wereld waarin Nova zich heeft teruggetrokken, is er een waarin zij zich voldoende zal kunnen ontwikkelen. Er is voldoende zelfgeloof om overeind te kunnen blijven. Bevestig haar daarom in haar manier van omgaan met de dingen. Dit zal haar eerder uit haar isolement halen dan aan haar gaan lopen trekken, teneinde haar klaar te willen stomen voor de maatschappij. Een goede ontwikkeling op basis van persoonlijke aandacht dus.
Kinderen als Nova kun je een oude ziel noemen. Een kind met een ziel die al meerdere malen geïncarneerd is en al een hele ontwikkeling achter de rug heeft.
Het is allang geen vraag meer voor een kind met een oude ziel waarom ze is ingedaald in jullie gezin. Jullie kunnen haar genoeg stof meegeven zodat zij zich verder kan ontwikkelen en dat daar ware uitdagingen bij zijn in de vorm van ook heftige ervaringen hoort daar gewoon bij.

Aandacht en liefde is de sleutel voor Nova. Oordelen en veroordelen horen daar niet bij, hooguit sommige correcties in gedrag als dit nodig is.

Nova heeft een diep ziels leven. Voor haar is dit dan ook zeer vertrouwd en hierbinnen heeft zij zelf al op veel vragen antwoorden gekregen (iets wat vele volwassenen al lang vergeten zijn helaas). Hier vanuit heeft zij ook haar zelfvertrouwen.
Omgang met leeftijd genootjes is lastiger soms. In het spel zijn zij in de ogen van Nova te spelerig en gaat het in de ogen van Nova nergens over. Zij zal in de loop van haar ontwikkeling kiezen voor regelmatig alleen willen zijn. Dit heeft grotendeels te maken met haar eigen ervaring, niet goed te kunnen communiceren met leeftijd genootjes. Maak je daar geen zorgen over.
Richting haar adolescentie zal Nova meer uit haar ei komen en dan moet je denken aan een leeftijd van 14/15/16 jaar.

Stel niet te veel eisen aan haar maatschappelijke plek van straks. Aandacht en bevestiging zal haar voldoende leren aansluiten aan de buitenwereld van later!!!!!

Nova is sterk mediamiek.

Ik vroeg mij nog af wat je er aan hebt dat “men”dit meisje de stempel ”autistisch' heeft gegeven, terwijl men het complete plaatje hiervan niet eens rond heeft. Zou toch te denken moeten geven!!!
Opvallend dat, in het stukje “kind”wat ik hier een paar weken terug op het forum plaatste ook een regel aan autisme is besteed die ik toch wel heel erg opvallend vond (even zoeken).

Met respekt

Thomas
Wendy's
Wendy's jan 28 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Wouw :Dvett.. ging best goed!

ik zal later terug komen op jouw vraag

'dat gevoel heb ik zelf ook, weet je ook hoe ze zich hierbij voelt? En welke dingen er afspelen bij haar**''
Ik weet niet precies hoe ze zich hierbij voelt. Naar mijn gevoel denkt ze en vraagt ze zich veel dingen af, waar ze niet echt antwoorden op krijgt. Niet over praktische dingen, waar volwassenen antwoord op kunnen geven.. maar het gaat over diepere onderwerpen. (ik kan zo geen voorbeeld bedenken). Hoe ze zich daarbij voeld? dat vind ik moeilijk te verwoorden. Beetje ingewikkeld gevoel voor haar(??), doordat ze zoveel na denkt (over onderwerpen die niet vaak voorkomen bij andere kinderen van haar leeftijd).
Er speeld zo veel om, in haar hoofdje.

En welke dingen er afspelen bij haar? dat weet ik niet. Ik denk over situaties van nu en het verleden..

ik hoop dat ik zo goed antwoord heb kunnen geven! :):)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '07
Wat dacht je van:
"Waar kom ik vandaan?"
"Hoe moet het nu verder met de wereld?"
"Hoe help ik de mensheid?"

Zoiets?
Mar76
Mar76 jan 28 '07
Ik moet dit allemaal even op me in laten werken. Morgen lees is alles nog even weer rustig door en dan zal ik alles even beantwoorden.

In ieder geval heel erg bedankt alvast!!

Liefs Marilyn

Ooh ja hetzelfde geldt ook even voor mijn andere foto's.
Mar76
Mar76 feb 5 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:
Ik zie alles, maar praat er niet veel over
Ik be-grijp alles daarom kan ik rustig blijven
Ik heb meer vertrouwen dan menigeen
De grote mensen wereld is gek en de mijne niet

Het boek “de kleine Prins”is dit meiske op haar lijf geschreven.

Omdat ik het lastig vind geen naam te hebben ga ik nu even een fictieve gebruiken. Ik noem haar Nova (van 9)

De beschermde wereld waarin Nova zich heeft teruggetrokken, is er een waarin zij zich voldoende zal kunnen ontwikkelen. Er is voldoende zelfgeloof om overeind te kunnen blijven. Bevestig haar daarom in haar manier van omgaan met de dingen. Dit zal haar eerder uit haar isolement halen dan aan haar gaan lopen trekken, teneinde haar klaar te willen stomen voor de maatschappij. Een goede ontwikkeling op basis van persoonlijke aandacht dus. DAT IDEE HAD IK ZELF OOK AL.
Kinderen als Nova kun je een oude ziel noemen. Een kind met een ziel die al meerdere malen geïncarneerd is en al een hele ontwikkeling achter de rug heeft.
Het is allang geen vraag meer voor een kind met een oude ziel waarom ze is ingedaald in jullie gezin. Jullie kunnen haar genoeg stof meegeven zodat zij zich verder kan ontwikkelen en dat daar ware uitdagingen bij zijn in de vorm van ook heftige ervaringen hoort daar gewoon bij. DE HEFTIGE ERVARINGEN HEEFT ZE WEL GEHAD JA.....

Aandacht en liefde is de sleutel voor Nova. Oordelen en veroordelen horen daar niet bij, hooguit sommige correcties in gedrag als dit nodig is.OK!!!

Nova heeft een diep ziels leven. Voor haar is dit dan ook zeer vertrouwd en hierbinnen heeft zij zelf al op veel vragen antwoorden gekregen (iets wat vele volwassenen al lang vergeten zijn helaas). Hier vanuit heeft zij ook haar zelfvertrouwen.
Omgang met leeftijd genootjes is lastiger soms. In het spel zijn zij in de ogen van Nova te spelerig en gaat het in de ogen van Nova nergens over. Zij zal in de loop van haar ontwikkeling kiezen voor regelmatig alleen willen zijn.DIT DOET ZE NU AL. Dit heeft grotendeels te maken met haar eigen ervaring, niet goed te kunnen communiceren met leeftijd genootjes. Maak je daar geen zorgen over. KLOPT DIE COMMUNICATIE IS NIET GOED EN IK MAAK ME DAAR INDERDAAD HEEL VEEL ZORGEN OM. HET DOET GEWOON PIJN OM TE ZIEN.
Richting haar adolescentie zal Nova meer uit haar ei komen en dan moet je denken aan een leeftijd van 14/15/16 jaar.

Stel niet te veel eisen aan haar maatschappelijke plek van straks. Aandacht en bevestiging zal haar voldoende leren aansluiten aan de buitenwereld van later!!!!!TOCH IS DIT MOEILIJK, JE WILT ALS OUDER JUIST OOK ZO GRAAG DAT ZE ZICH NORMAAL ZAL ONTWIKKELEN ZODAT ZE STRAKS OOK ALLES HEEFT ZOALS DE MEESTEN DAT HEBBEN.

Nova is sterk mediamiek.

Ik vroeg mij nog af wat je er aan hebt dat “men”dit meisje de stempel ”autistisch' heeft gegeven, terwijl men het complete plaatje hiervan niet eens rond heeft. Zou toch te denken moeten geven!!!JIJ ZEGT DUS OOK DAT HET DAT NIET IS?? IK HEB DAT GEVOEL NAMELIJK HELEMAAL NIET, GELOOF ER NIET IN DAT ZE AUTISTISCH IS!!!
Opvallend dat, in het stukje “kind”wat ik hier een paar weken terug op het forum plaatste ook een regel aan autisme is besteed die ik toch wel heel erg opvallend vond (even zoeken).

Met respekt

Thomas
DANK JE WEL THOMAS, WAS EEN MOOIE HELDERE LEZING!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki