Loading...
nl

stamperke, wil er iemand mijn foto lezen??

stamperke
stamperke jul 29 '10
hoi Maryssa,


merci'kes om mijn foto te lezen meid smile.

het enige dat ik last van heb aan mijn linkerhand dat is dat het precies wat slaapt en eigenlijk meer mijn pnkelke die daar last van geeft,de laaste tijd meer dat ambetand gevoel.

situatie's loslaten kan ik eigenlijk maar moeilijk,en idd ga ik altijd eerst het waarom achterhalen van gelijk welk een situatie eigenlijk,zowel goed of slechte situatie,dat is iets dat ik idd minder moet proberen van doen,maar lukt nie zo precies.het duurd soms idd wel een einje tegen dat ik in slaap val,hierboven in het kopke blijft het constant doordraaien wil maar nie stoppen smile.

als het met een man te maken heeft kan dit idd wel kloppen maar dat is van een aantal jaren geleden.

heb idd veel gedaan voor een persoon en die persoon is mijn zus,hebben er nooit iets voor trug gekregen iets die nie hoefde maar een dank je wel ging wel ééns mooi geweest zijn,maar ook dat hebben we zelfs niet echt gekregen frown.en nu bij ieder persoon/situatie kijk ik meer dan de kat uit de boom omdat ik niet hetzelfde wil mee maken.

een jaloers type ben ik idd niet,waarom jaloers zijn smile.egoisme eigenlijk ook nie,integendeel zelfs.

op het gevoel van mijn partner klopt het helemaal hihi,het is een schat van een ventje,maar ik knuffel nog graag een keer,een zoentje,idd een streling,hij zou het wel een beetje meer mogen tonen,mja...venten zeker hihi smile.

voor de moment heb ik niet echt last van mijn onderrug,geen zeurdirig gevoel,mss dat het nog moet komen wink.wat zou dit kunnen zijn denk je?

vroeger alé als ik mij dit nog goed rapleer heb ik niet gedanst,buiten in het school voor een toneel smile

over het bootje,ik heb nog met mijn pa in een bootje gezeten als we in de ardennen waren maar dat is al zeker een paar jaar geleden.we waren bezig met de peddels en we gingen gewoon nie vooruit,om de slappe lach te krijgen ervan.

mijn schouders zijn idd een hele blok,zou heel veel deugt doen een massage'ke,zal ik ééns laten doen si.

een hele dikke merci smile
zat op bijna alles helemaal juist si meid.

dikke knuf

stamperke
Maryssa
Maryssa jul 30 '10
Lief Stamperke,

Het is heel graag gedaan voor je. Fijn dat het aardig klopt!

Ik zie jullie samen zo voor me in dat bootje.. Leuk!

Dikke knuf terug voor jou,


Liefs Maryssa
stamperke
stamperke aug 3 '10
hey Maryssa,


wil je nog ééns bedanken om mijn foto te lezen.
amai was lastig zo moeten bootje varen,maar hebben er veel plezier aan gehad laugh.

vele groetjes en knufje

stamperke
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki