Zo Stamperke, wat een schattige nickname.
Ik wil het graag voor je proberen.
Had vanmiddag ook al even snel je foto bekeken en nu vanavond heb ik meteen dezelfde ervaring......druk op mijn keel en voel me misselijk. (Lijkt op zwangerschapsmisselijkheid)
Spreek jij je wel uit over je problemen? Krijg het idee dat je je ontzettend inhoudt.
Je houdt niet van confrontaties en laat het vaak maar voor wat het is. ma.s.w je cijferte jezelf en je gevoel weg.
Je bent lief, zorgzaam, fijngevoelig met een introvert karakter.Ook voel ik een bepaalde eigenwijsheid/eigenzinnigheid. Trouw aan vrienden.
De woorden
sport en
treinen komen bij me binnen maar daar twijfel ik sterk aan....weet niet of ej er iets mee kunt?
Hoofdpijn, migraine is dat iets waar je vaker last van hebt?
Grenzen stellen voor jezelf zie ik heel duidelijk....ook jij mag gewoon nee zeggen als je iets niet wil of kunt!
Je neemt mensen zoals ze zijn, alleen zelf kun je nog wel es een stap terug zetten. Zet jezelf niet aan de kant voor anderen.
Dit is het stukje onzekerheid in je wat er nog zit. Als kind was je verlegen en nog onzekerder naa rmijn idee.
Kom je uit een groot gezin en woonde je vroeger met je ouders op het platteland en/of waren je ouders boeren ?
Spiritualiteit is je niet vreemd, al zal het voor jezelf vaak niet wel als vreemd hebben aangevoeld. je bent aan het ontdekken. Ben je bekend met de uitdrukking hsp-er? heb het idee dat je snel dingen uit je omgeving oppikt, meer als je in de gaten hebt en je lief is.
Je bent wel een nuchter type en staat met beide voeten aan de grond en wil ook graag dat dat zo blijft.
ook een echte giechelmeid, zo'n lekkere droge hunor volgens mij.
Ik hoor graag van je of ik een beetje in de buurt zat....of helemaal niet
groetjes Sieske