hai hai....
we zijn gisteren bij een paranormale beurs geweest, daar zat een vrouw aan een tafeltje (weet niet precies wat zij deed of wat haar gave was) maar ik raakte aan de praat met haar over koetjes en kalfjes opeens ging mijn zoontje met zijn hand naar een paar edelsteentjes die op de tafel lagen (bij elkaar) en toen zeiden mijn man en ik nee dat mag niet is van de mevr. waarop zij zei kies er maar eentje uit en hij pakte als steen de jaspis. de mevr vroeg hem is dit de goeie voor jou ja zei hij en wilde ook absoluut niet meer ruilen. maar nu is mijn vraag hoe doe je dat nu met een kind van 2 1/2 jaar die een edelsteen heeft want echt bij hem dragen is geen optie. hij heeft nog een bergkristal onder zijn matras en een tijgeroog bij de deur maar met de jaspis weet ik dus niet hoe en wat (of wel wat de opties zijn)
verder kreeg ik van een andere vrouw het advies om een chakra meting te laten doen (was toch gratis dus waarom niet) en daaruit bleek dat mijn zoontje de kruinchakra dicht had maar ik dacht dat dit bij kinderen niet zo snel kon gebeuren, en nu hij het heeft opengezet blijft dit dat ook zo????
ik heb ook bij mezelf een chakra meting laten doen en deze stonden allemaal open alleen vroeg hij mij waarom ik zo opgejaagd was dat vroeg hij terwijl hij bij de hartchakra in de buurt was wat kan dit te betekenen hebben??? hij adviezeerde me een bergkristal te gaan dragen.
wie heeft er antwoord op mijn vele vraagjes???
alvast heel erg bedankt