Beste Mar76,
Ik zal is voor U kijken..
Ten eerste wat mij gelijk opvalt is dat ze snel in een eigen droomwereldje kan zijn. Er speeld veel in dat kleine meisje om in haar hoofdje. Daarom denk ik ook dat ze vaak een beetje afwezig kan zijn, alsof ze niet zo snel reageerd.
Volgensmij denkt ze erg veel over bepaalde dingen na. En vraagt zich vaak bepaalde dingen af, zoals hoe dingen in elkaar zitten.
Ze kan erg veel plezier hebben met de mensen om haar heen. Ze vergeet dan de dingen waar ze mee zit, het is een afleiding voor haar. Ik voel dat ze veel liefde heeft met de mensen die ze echt goed kent, denk ook dat ze er makkelijk en goed mee om kan gaan. Ze is echt zoon meisje wat niemand kwaad wilt doen.
Ze is een beetje afwachtend, en kan daarom een beetje op de achtergrond staan. Ze kan op sommige momenten erg rustig zijn (in haar eigen wereldje leeft ze dan), maar als ze vermaakt heeft dan straalt ze veel plezier uit.. en is het stille meisje helemaal veranderd.
Ik heb het gevoel alsof ze 'iets' heel graag wilt. Alsof ze met iets zit. Ik kan er zo niet opkomen wat het precies is. Lijkt erop alsof ze niet echt goed weet hoe ze het moet bereiken.
Ze is een ondeugend maar toch ook wel een lief meisje. Ze kan naar mijn gevoel af en toe wel ondeugend zijn, alleen dat valt het bij de andere niet echt op.
Zo, dat wassie dan! Het is niet zoveel informatie.. kweetniet hoe dat komt. Misschien omdat ze nog jong is?? Ik heb trouwens nog nooit kinderen gelezen
.
groetjes, wendy