Loading...
nl

Netmama, mijn foto

Netmama
Netmama jun 27 '10
Delen:
Netmama
Netmama jun 27 '10
wie kan / wilt het proberen ? x
Cialara
Cialara jun 27 '10
Misschien een gekke vraag... maar is dit een foto van jezelf? Of van A.lessia... even voor de duidelijkheid hoor smile
Netmama
Netmama jun 27 '10
van mij zelf mijn dochter is 3 wekenn oud wink
Islandlady
Islandlady jun 29 '10
Gefeliciteerd met je dochtertje!
Netmama
Netmama jun 29 '10
dank je x
admin
admin jun 29 '10
Heb je een foto zonder die hand aan je kin ?
ik wordt licht beïnvloed door de energie die de foto daarmee uitstraalt,
Netmama
Netmama jun 29 '10
lukt dat zo ? x
admin
admin jun 29 '10

yep ditlukt prima!!
Maryssa
Maryssa jun 30 '10
Ik wil jouw foto wel lezen..

* Moet jij je sterker voordoen dan je je voelt? Ik krijg een beetje het gevoel dat je je moet vermannen.

* Iets heeft jou waanzinnig boos gemaakt.Ruzie die escaleert. Ik krijg hier het gevoel Don't Mess With Me bij. Het heeft ook met het bovenstaande een verband.Je pikt iets gewoon niet meer wat je eerder wel toeliet.

* Jouw onderrug voelt wat stijf aan. Heb je daar last van?

* Ik krijg mn keel te voelen. Je bent verdrietig maar je kunt het niet goed uiten. Het lijkt wel alsof je het gevoel hebt dat iemand niet echt luistert en je daardoor dingen niet meer verteld. Ik krijg ook een stukje onbegrip hierbij door.

* Tekenen. Zit jij vaak kleine tekeningetjes te maken? Bijvb als je aan de telefoon zit? Volgens mij kun je best wel mooie dingen maken maar vind je het zelf maar mwah mwah wat je maakt. Ga er eens echt voor zitten en ga lekker tekenen of schilderen; moet jij eens opletten wat je voor moois maakt als je niet nadenkt maar gewoon voelt wat er nodig is op het doek of papier. Je bent hartstikke artistiek!

* Ben jij soms wat duizelig? Ik krijg een beetje een draaierig gevoel te voelen bij je. Eet jij wel goed? Sla je geregeld een maaltijd over? Eten is bij jou even snel tussendoor je gaat er niet echt voor zitten zeg maar. Even snel aan het aanrecht...

* Ik zou je willen aanraden om lekker te gaan sporten. Ga lekker op zumba of jazz dance. Dat past wel bij je. Ik heb het gevoel dat je soms niet goed je lijf voelt. Dansen is een prima manier om te aarden en je lijf te voelen. Het geeft je een stuk ontspanning en contact met nieuwe mensen.

* Is muziek zo belangrijk voor je? Je kunt er helemaal in opgaan en je even afzonderen met jouw muziek. Ik krijg een nummer hierbij te horen:

REO Speedwagon - I'm Gonna Keep On Loving You.Ik zet de songtekst er even voor je bij.

You should have seen
By the look in my eyes baby
There was something missin'
You should have known
By the tone in my voice maybe
But you didn't listen
You played dead
But never bled
Instead you lay still in the grass
All coiled up and hissin'

And I though I know
All about those men
Still I don't remember
Cause it was us baby
Way before them
And we're still together
And I meant every word I said
When I said that I love you
I meant that I love you forever

And I'm gonna keep on lovin' you
Cause it's the only thing I wanna do
I don't wanna sleep
I just wanna keep on lovin' you

And I meant every word I said
When I said that I love you
I meant that I love you forever

And I'm gonna keep on lovin' you
I don't wanna sleep

Baby I'm gonna keep on lovin' you
I don't wanna sleep

Dit was mijn lezing voor jou. Laat je me even weten wat er juist is en wat niet?

Liefs Maryssa
Netmama
Netmama jun 30 '10
* Moet jij je sterker voordoen dan je je voelt? Ik krijg een beetje het gevoel dat je je moet vermannen.
ja dit klopt zeker, ik wil niet laten zien aan iemand dat ik soms zwak ben.

* Iets heeft jou waanzinnig boos gemaakt.Ruzie die escaleert. Ik krijg hier het gevoel Don't Mess With Me bij. Het heeft ook met het bovenstaande een verband.Je pikt iets gewoon niet meer wat je eerder wel toeliet.
Dit is ook juist, Door leugens van 3 jaar geleden heb ik het nog altijd moeilijk mee, heeft me heel onzeker gemaakt! Maar als mijn vriend nu nog liegt weet hij dat het oorlog is!

* Jouw onderrug voelt wat stijf aan. Heb je daar last van?

ja idd ik ben pas 3 weken geleden bevallen en tijdens mijn zwangerschap heb ik geen rust genomen. Ik heb gewerkt tot 3 weken voor mijn bevalling in de horeca ondertussen nog verhuisd, die rugpijn heb ik nog altijd

* Ik krijg mn keel te voelen. Je bent verdrietig maar je kunt het niet goed uiten. Het lijkt wel alsof je het gevoel hebt dat iemand niet echt luistert en je daardoor dingen niet meer verteld. Ik krijg ook een stukje onbegrip hierbij door. Ja ik heb altijd het gevoel het niet serieus nemen als ik iets zeg! Dus ik praat ook niet meer over zo dingen omdat ik vind dat praten niet helpt.

* Tekenen. Zit jij vaak kleine tekeningetjes te maken? Bijvb als je aan de telefoon zit? Volgens mij kun je best wel mooie dingen maken maar vind je het zelf maar mwah mwah wat je maakt. Ga er eens echt voor zitten en ga lekker tekenen of schilderen; moet jij eens opletten wat je voor moois maakt als je niet nadenkt maar gewoon voelt wat er nodig is op het doek of papier. Je bent hartstikke artistiek!

Tekenen deed ik altijd super graag op school ik word er ook rustig van. thuis tekende ik eerst soms ook gewoon uit het niets, mijn vriend vind dat ik mooi kan tekenen maar voor mij is het gewoon een kribbel!

* Ben jij soms wat duizelig? Ik krijg een beetje een draaierig gevoel te voelen bij je. Eet jij wel goed? Sla je geregeld een maaltijd over? Eten is bij jou even snel tussendoor je gaat er niet echt voor zitten zeg maar. Even snel aan het aanrecht...

Ik heb heel veel last van duizeligheid, ik heb heel lage bloeddruk en ijzer te kort! Wat eten betreft is ook helemaal juist! ik Sta om 5 u smorgens op maar ik eet pas om 6 u s avonds omdat mijn vriend dan thuis komt. Ik eet gewoon omdat ik me slecht voel anders zo ik gewoon niks eten.

* Ik zou je willen aanraden om lekker te gaan sporten. Ga lekker op zumba of jazz dance. Dat past wel bij je. Ik heb het gevoel dat je soms niet goed je lijf voelt. Dansen is een prima manier om te aarden en je lijf te voelen. Het geeft je een stuk ontspanning en contact met nieuwe mensen.
Dansen heb ik altijd graag gedaan, ik heb me altijd te dik gevoeld het maakte niet uit hoe veel ik afviel het was nooit genoeg.

* helemaal in opgaan en je even afzonderen met jouw muziek.

hlemaal waar muziek luister ik heel veel. Altijd teksten met betekenis. muziek houd me recht ik kan echt niet zonder
REO Speedwagon - I'm Gonna Keep On Loving You.Ik zet de songtekst er even voor je bij.

Zoals je leest was echt alles juist! je hebt perfect omschreven hoe ik me voel! Heel fijn van je dat je het wou doen je bent er super goed in! Bedankt echt ongelooflijk gewoon xx
Netmama
Netmama jun 30 '10
Origineel bericht van: Netmama
admin
admin jun 30 '10

Hoi lieve netmama,
goeie morgen,

de eerste foto laat zien dat je ondersteuning nodig hebt door iemand.
Het straalt - als ik er naar kijk - een verwijt uit naar jezelf toe, want hoor het woord "sukkel"..en ik voel een boosheid. en dat zijn woorden die vna jezelf komen..
Booszijn of wat stoer willen overkomen, is niet hetzelfde als sterk zijn en in evenwicht. Maar je probeert sterk te zijn op sommige punten en momenten, en je weet niet altijd hoe..
ergens wens je wel de buitenwereld te laten zien, dat je iemand bent die opkomt voor haarzelf en haar mannetje kan staan, en je denkt dat je daar stoer voor moet doen, of koeler..maar lieve mama, je mag je liefde ook uitstralen, das ook in je kracht staan.. wink

in je binneste - laat je in de tweede foto zien - ben je onzeker. Ben je aan het twijfelen over vele dingen in het leven, en ben je afhankelijk van de meningen en houdingen van anderen.
Ik zie iets opgejaagds bij je.. een gevoel. Je bent niet in rust, niet in een warmte. Dingen overkomen je, zo voel je het.. het overkomt jou allemaal.
Het punt is, dat je , wanneer je aan je onzekerheid werkt, en meer vertrouwen krijgt in jezelf.. het stoere wegvalt en dat ik een persoon zie die zingt, lacht, en zelf rijmpjes maakt, gedichtjes.. ik zie tekeningen met krulletjes en mooie gezichten. Zelf dingen maken..
Maar op dit moment gaan je gedachten vooral uit naar een mans-persoon, eentje van het nu en eentje van het verleden. kan het zijn, dat de jongen van je verleden.. nog iets voor je voelt? En dat dit jou aan het twijfelen brengt? Ik kan me vergissen, maar ik hoor jou en je vriendinnen uren praten over twee personen.
Ik krijg rond je mama zijn, niets binnen van info..
Liefs van mij ,
Tinne
Netmama
Netmama jun 30 '10
Goeiemorgen !

Ik verwijt mijn eigen voor vanalles. Ik laat me idd nooit doen. Ik doe wel soms dat dingen mij helemaal niet raken terwijl het wel zo is maar ik ben niet zo van kijk hier ben ik. Ik sta niet graag in belangstelling ik hou me liever op de achtergrond. onbewust denk ik wel aan wat andere vind zo van als ik dit zo aan doen wat zullen ze dan wel niet denken, maar doe dit niet bewus. ik ben all lang niet meer in rust dat komt door de weinig zelvertrouwen! gedichten schreef ik vroeger over mijn gevoelens enzo. ik twijwel aan veel dingen vooral aan mijn eigen maar mijn vriend is enigste waar ik aan denk twijfel niet tussen 2 mannen, deze foto is ook al 2jaar oud!

hier ook bijna alles juist! echt heel knap en speciaal dat jullie dit kunnen !! bedankt ! xxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki