Hoi lieve netmama,
goeie morgen,
de eerste foto laat zien dat je ondersteuning nodig hebt door iemand.
Het straalt - als ik er naar kijk - een verwijt uit naar jezelf toe, want hoor het woord "sukkel"..en ik voel een boosheid. en dat zijn woorden die vna jezelf komen..
Booszijn of wat stoer willen overkomen, is niet hetzelfde als sterk zijn en in evenwicht. Maar je probeert sterk te zijn op sommige punten en momenten, en je weet niet altijd hoe..
ergens wens je wel de buitenwereld te laten zien, dat je iemand bent die opkomt voor haarzelf en haar mannetje kan staan, en je denkt dat je daar stoer voor moet doen, of koeler..maar lieve mama, je mag je liefde ook uitstralen, das ook in je kracht staan..
in je binneste - laat je in de tweede foto zien - ben je onzeker. Ben je aan het twijfelen over vele dingen in het leven, en ben je afhankelijk van de meningen en houdingen van anderen.
Ik zie iets opgejaagds bij je.. een gevoel. Je bent niet in rust, niet in een warmte. Dingen overkomen je, zo voel je het.. het overkomt jou allemaal.
Het punt is, dat je , wanneer je aan je onzekerheid werkt, en meer vertrouwen krijgt in jezelf.. het stoere wegvalt en dat ik een persoon zie die zingt, lacht, en zelf rijmpjes maakt, gedichtjes.. ik zie tekeningen met krulletjes en mooie gezichten. Zelf dingen maken..
Maar op dit moment gaan je gedachten vooral uit naar een mans-persoon, eentje van het nu en eentje van het verleden. kan het zijn, dat de jongen van je verleden.. nog iets voor je voelt? En dat dit jou aan het twijfelen brengt? Ik kan me vergissen, maar ik hoor jou en je vriendinnen uren praten over twee personen.
Ik krijg rond je mama zijn, niets binnen van info..
Liefs van mij ,
Tinne