Loading...
nl

onverwacht ziekenhuis

bloempje
bloempje jun 25 '10
hallo allemaal even laten weten wat er de afgelopen dagen is gebeurt, het was iss al zoals vermoed een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar met nog meer, heb het er gelukig levend vanaf gebracht!

ja daar waar wij woensdag nog een echo kregen waar weer geen baby op te zien was en nog wel positieve zwangerschapstesten gaf....... en de echo volgens de verloskundige 2 enorme cystes liet zien en toch ook het vermoeden bestond voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap besloot ze mij door te sturen naar de gyneacoloog de donderdag om 15.00. Prima, ik manlief uitgelegd en gezegd dat het wel goed was en vast wel mee zou vallen en hem dus gerust zat te stellen.
maar hoe anders kon het lopen.....
ik werd donderdag ochtend wakker en dacht ik voel me niet helemaal fit maar goed zonder iets te laten merken de kleine man aangekleed en gezorgd dat ie met de taxi mee ging. ondertussen kreeg ik alleen maar meer pijn aan de reschterkant van mijn buik doortrekkend naar mijn schuoder en knie. dus ik de verloskundige gebeld en die heeft gezorgd dat ik gelijk door kon naar het ziekenhuis. wij dus in de auto en naar het ziekenhuis en daar was het alleen maar erger geworden echo maken deed zo'n pijn dat het werd afgebroken nadat hij zag dat ik een inwendige bloeding had (al 2 dagen want de ene cyste was geen cyste mar een interne bloeding) en gewoon een kijkoperatie zou worden..... eerst bloedprikken en aan het infuus ( mijn hele lijf tintelde op zo'n manier alsof je op je arm had gelegen en je arm slaapt alleen dan over mijn hele lijf) en toen voelde mijn lijf weer iets normaler ondanks de vreselijke pijn (veeeeeeel erger dan mijn bevalling).
om 11 uur kwam de arts vertellen dat het waarschijnlijk geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was want mijn hcg was te laag. dus ik kreeg medicatie tegen de pijn en zou na 12.30 geopereerd worden. nou de morfine hielp niks...... de paracetamol daarna wel en toen mocht ik idd om 12.30 naar de OK. nou dat was echt wel een verlossing ik lekker in dromenland en toen duurde de operatie 3 uur ipv 2 waarom.... nou god mag weten hoe maar mijn eileider met eierstok waren om elkaar heen gedraaid wat dus de helse pijn veroorzaakte en vervolgens tijdens het weer verder kijken bleek er toch zoals al vermoed een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zitten.die is dus ook verwijderd en die ene cyste die er wel zat is ook gelijk maar verwijderd( als ze toch bezig waren... dan maar gelijk goed doen smilemaar goed daarna mocht ik weer naar de zaal (na op de uitslaapkamer gelegen te hebben) en ja je blijft nog een tijdje duf je bent er wel maar toch ook weer niet zeg maar de pijn was veeeeeeele malen minder en eigelijk voelde ik dus alleen de operatiesneetjes (3 stuks van een laparoscopisch ingreep) maar ik bleef zooooo moe, dat bleek dus van de narcose te komen en ondanks dat je graag wilt drinken..... je gooit alles er weer uit omdat je darmen nog slapen pas vanochtend na een paar beschuitjes als absorptie op te hebben kon ik eindelijk mijn drinken binnen houden. en nu mag ik herstellen van de operatie en geloof me dat is nodig ook!
dus vergeef me als ik niet reageer op dingen maar ben er wl maar net niet helemaal zeg maar.


groetjes Bianca
Delen:
gast
gast jun 25 '10
Jeetje wat een verhaal! Had je intuitie toch gelijk.
Sterkte en beterschap meis.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 25 '10
Jeetje Bloemmpje, wat een heftige gebeurtenis. Gelukkig was je er op tijd bij. Ik wil je heel veel beterschap wensen. Dat je je maar snel weer helemaal fit mag voelen,
Liefs!
admin
admin jun 25 '10
Pfffoeh

Sterkte meid.
Cialara
Cialara jun 25 '10
Tjee, wat een pech allemaal. Ik hoop dat je nu snel weer herstelt Bloempje! Liefs van mij.

Beschermengel
Beschermengel jun 25 '10



Beterschap lief Bloempje...
Lin
Lin jun 25 '10
Heel veel beterschap gewenst Bloempje
Jee wat heftig allemaal zeg,
kan je het zelf allemaal wel bevatten ?
Heel veel sterkte gewenst..

Liefs Linda
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '10
Jeetje wat erg voor je. Veel beterschap toegewenst!
admin
admin jun 26 '10
Wat een nare ervaring Bloempje!
Gelukkig ben je er nog smileeen buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan gevaarlijk zijn.

Heel veel beterschap!

Maryssa
Maryssa jun 26 '10
Hallo Bloempje,

Wat ontzettend dapper hoe je alles hebt doorstaan en wat een taaie ben je, dat je ondanks zoveel pijn doorgaat en niets laat merken aan jouw zoontje.

Gelukkig dat de pijn zoveel minder is nu en je rustig aan kunt herstellen.

Ik wens je heel veel beterschap toe!

Liefs en troostende knuf,

Maryssa
Islandlady
Islandlady jun 26 '10
Lieve Bianca,

Heel veel sterkte meis en ben heel blij dat ze er toch op tijd bij waren. Heb het zelf meegemaakt en die pijn is hels.

Sterkte en liefs
Bea
admin
admin jun 26 '10
Heel veel sterkte voor jou, lieve Bianca!
Ben erg blij dat je er over praat, dat doet meestal heel veel goed!
Liefs van mij,
Tinne
admin
admin jun 26 '10
hoi mooie Bloem,
ik ben blij voor jou dat je het kunt na vertellen, wat een schrik (op z,n zachts gezegd) lijkt me dat.
Sterkte met het verwerken hierin en dat je weer lekker opknapt.
Liefs
Helma
Helma jun 27 '10
Van harte beterschap Bianca! Veel sterkte gewenst met het herstellen en verwerken.
claire1980
claire1980 jun 27 '10
heel veel beterschap stuur je veel liefde en licht!
admin
admin jun 27 '10
Lieve Bloempje ...

Heel veel sterkte en beterschap!
Sterkte met het verwerken en weer opknappen.

Heel veel liefs, Licht en Kracht
Mar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki