Loading...
nl

Vreemde droom gehad vanacht

admin
admin jun 22 '10
Vanacht had ik een hele rare droom.

Ik droomde dat ik samen met een vriend op een steen zat en we kletsten wat.
Opeens hoorde ik een geluid boven ons en keek in de lucht, ik zag een vliegtuit als de wieken van een helicopter rond draaien en dat vliegtuig begon al harder te draaien in het rond.
Ik waarschuwde mijn vriend en zei kom op weg wezen hier hij stort naar beneden en dat is gevaarlijk, mijn vriend bleef nog kijken maar ik liep al weg.
Een moment later was ik in een gebouw met dezelfde vriend, en we werden daar tegen gehouden door een aantal vrouwen, ze wilden ons er niet doorlaten, alleen waneer ik een bepaald woord zei (Jezus) dan hadden ze geen macht over ons en ging de deur naar boven open, net zoals je weleens in een film ziet van een vliegende schotel.
Ik gebruikte dat woord en hopla dan ging de deur open heel even dus je moest de juiste timing hebben om erdoor te kunnen.
Die vrouwen verloren door het uitspreken van het woord even hun controle en konden niets uitrichten.
Mijn vriend had het nog niet zo goed onder de knie en de deur ging bij hem weer dicht.
Toen ik het woord voor hem gebruikte kon hij er wel door dat werkte dus ook.

Ik zei nu tegen hem nu snel dit gebouw uit dan zijn we vrij.
Maar inplaats van de lift omlaag te nemen wilde mijn vriend de lift omhoog, en we gingen dus omhoog wel honderd of meer verdiepingen.
Ik vertelde dat dit alleen maar een omweg was en het langer ging duren voor we het gebouw uitwaren.

Toen ik al heel wat verdiepingen omhoog gestegen was met hem kreeg ik in de gaten dat er geen grens was er was geen hoogste verdieping het ging maar verder en verder, zo hoog dat ik dacht dit kan gewoon niet.
Daarna kreeg ik weer een beeld van ons op een steen, en ik vroeg aan mijn vriend hoe is het met je auto, hij vertelde dat het niet goed was met zijn auto en dat hij er iets verkeerds mee had gedaan en hem nu kon afschrijven hij kon er niet meer mee rijden.

Daarna werd ik wakker....
Herhinnerde me de droom en voelde me niet raar of zo ben in gedachten vandaag wel met de droom bezig geweest maar kan er nog niet veel van maken.
Symbolisch is het niet een droom die echt bij me hoort hij is nogal afwijkend bij wat ik normaal droom.

Als iemand een idee heeft wat de droom me wil vertellen dan hoor ik het graag.

liefs van Bea
Delen:
Cialara
Cialara jun 23 '10
Misschien wil je ziel je tonen dat je niet alleen hier beneden bent, maar tegelijk ook hoger kunt zijn, hoger kunt komen, er is geen bovengrens smileJe kunt waarnemen in andere dimensies en tegelijk gewoon lekker beneden kletsen met je vriend.

Hoe je daar komt wordt je ook verteld, via Jezus, ofwel via liefde, via je hart. En ja, je kunt samen met iemand gaan, dat is zeer goed mogelijk weet ik uit ervaring.

In momenten van chaos is het misschien zelfs wel heel belangrijk voor je, dat je je dit hebt herinnert... dat je deze "uitvlucht" hebt...

Nu denk ik natuurlijk wel heel multidimensionaal, maar het lijkt er ook zo op... laugh

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen Bea smile

Liefs Jorine
admin
admin jun 23 '10
Hoi Jorine wat een mooie uitleg,
ik kan er wel wat mee, volgens mij klopt het. het landschap wat ik zag had een licht gele uitstraling,van de zon, alsof het ergens in een ander land was, de steen was iedere keer licht geel.

Bedankt voor je hulp,

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki