Loading...
nl

Mijn scheetje mankeert iets, maar wat........

Mar76
Mar76 jan 22 '07
Dit is 1 van mijn honden. Het is een vreselijke schat. Ik hoop dat jullie me iets kunnen vertellen over haar. We lopen met een aantal vragen.
Alvast hartelijk dank!!!

Liefs Mar76

http://www.mijnalbum.nl/Foto=PQXHDGDR
Delen:
Mirreke
Mirreke jan 23 '07
Ik kan geen fotoos lezen maar ik wil toch ff reageren.

WAT EEN LIEVERD ZEG,mooie hond!
Mar76
Mar76 jan 23 '07
Ja he, dank je wel. Daarom hoop ik ook dat iemand me kan helpen.... Ze is echt mijn (letterlijke) grote schat!!! ;)
jo
jo jan 23 '07
wat zegt de dierenarts ervan?
Mar76
Mar76 jan 23 '07
Dat is het punt juist. Die staat momenteel ook voor een raadsel.
jo
jo jan 23 '07
als ik naar zijn foto kijk voel ik me ontzettend moe is hij lusteloos? heeft ie nergens zin in? en eet ook weinig?
ik krijg ook hoofdpijn.
Mag ik vragen wat de dierenarts heeft voorgesteld? afwachten?
Mar76
Mar76 jan 23 '07
Hallo Jo,

Ze slaapt inderdaad de laatste heel erg veel, speelt wel af en toe maar dan liggend met een piepbeestje
Is veel afgevallen maar eet wel wat, wel minder
En het gaat om haar achterpoten.
Zie je daar niks??

Liefs Mar76
jo
jo jan 24 '07
nee sorry daar zie ik niks ik heb nog even gekeken naar de foto maar ik krijg weer hoofdpijn.

Loopt hij helemaal niet meer?
of nog wel maar erg moeilijk en met veel pijn?

Heeft de dierenarts zijn ruggewervel nagkeken?
of er foto's van gemaakt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Heeft de hoofdpijn er mss iets mee te maken? Heeft ze zelf hoofdpijn mss?
Mar76
Mar76 jan 26 '07
Ik weet niet of ze hoofdpijn heeft.

Ja ze loopt wel maar moeilijk. De laatste dagen gaat het iets beter. Het is met vlagen, ze eet ook wel, maar wel minder en valt toch af. Ze is nog maar 1,5 jaar....

Liefs Mar76
Wendy's
Wendy's jan 28 '07
Beste mar,

ik zal is de foto van je hond lezen. Ik vind het zelf een moeilijke foto om te lezen, dus misschien dat er maar weinig informatie van af komt. De bovenstaande berichtjes heb ik nog niet gelezen, dat doe ik na mijn lezing ff.

Ik zie iets traags in haar, ook iets van luiheid. Ik denk dat ze meer aan het rusten is dan dat ze rondloopt. Of ze af en toe nog speelt daar twijfel ik aan, ik denk dat het maar één keer in de zoveel tijd voorkomt dat ze speelt. Of eigenlijk nooit

Ze vindt het heerlijk om geknuffeld te worden.

Naar mijn gevoel vindt ze alles maar best, en kijkt ze niet zoveel om naar de meeste dingen/gebeurtenissen. Ze doet alles erg op haar gemakje..

hoe oud is ze eigenlijk???

Het lijkt wel alsof ze heel erg moe is, maar volgensmij slaapt ze heel erg veel.. net alsof ze slaap te kort heeft, maar eigenlijk heeft ze dit niet volgensmij
jo
jo feb 16 '07
hoe is het nu met haar??
Mar76
Mar76 feb 19 '07
Hallo Jo,

Het gaat de laatste tijd weer wat beter met haar. Ze loopt redelijk goed. Heel af en toe nog wat mank en gebruikt ze haar poot wat minder. Maar ze is weer levendig en speelt weer. Ze eet ook veel beter. Hoe en wat het geweest is weten we nog steeds niet, maar eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. Zolang het maar goed met haar gaat en ze straks weer lekker kan rennen en spelen.

Bedankt dat je er naar vroeg!!!

Liefs Mar76
jo
jo feb 20 '07
goed om te horen dat het weeer goed gaat dat is toch het belangrijkste!!

gr jo
Mar76
Mar76 feb 25 '07
Ja zeker weten!!!!

Gr Mar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies