Loading...
nl

Acheliah, fotolezen

Acheliah
Acheliah jun 21 '10
Ik weet niet wie er aan foto lezen doe maar wie wil mag het proberen

Voor wie een foto alleen van mij nodig heeft bij deze.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with [URL=http://imageshack
Delen:
gast
gast jun 21 '10
He Dieni dat is alweer een aardig tijdje geleden. Zo te zien op deze foto gaat het goed met je, je ziet er relexed uit.
Verder laat ik het lezen van je foto aan diegenen over die het goed kunnen. Welcome back in iedergeval.
Acheliah
Acheliah jun 21 '10
hahaha leuk weer terug te zijn

Liefs Dieneke
admin
admin jun 22 '10
Hallo Dieneke,

Ik ga een poging voor je doen ben nog in de leer dus ik kan er volkomen naast zitten.

Oke hier komt de lezing:

Wat heb je met zeep het eerste wat er in me opkomt is zeep, En ik hoor de uitdrukking wat een zeperd, het zegt mij niets maar jou misschien des te meer.
Ik word getrokken naar een wat oudere man hij heeft ook met die uitdrukking te maken.
het is een vrolijke en ontspannen man met humor, ziet het leven niet zo somber in, en acepteerd gewoon wat op zijn pad komt, ik hoor de naam gerrit zegt je dat iets?
Ik zie een tuin en een zinken emmer dit hoort ook nog bij die man.
Voor jou zie ik allemaal kraaltjes kleine kralen voor een ketting, ben je daar als kind veel mee bezig geweest.
Ik zie ook dat je daar veel geduld voor had en ik denk dat de man die zich nu laat zien daar mee te maken heeft kan hij je opa of vader zijn geweest.
Ik zie dat deze meneer een slag in zijn haar heeft en het haar is een beetje springerig.
Het was een beschaafde man en niet opvallend, maar wel aanwezig.
Hij wijst naar boven naar de sterren, en laat me een hele mooie sterrenhemel zien.
Hij hield ook van soep en met name tomatensoep.
Hij zegt je gedag en laat weten dat hij over je waakt.
Hij zegt tegen je dat het goed komt het gaat allemaal goed komen wees maar niet bang het komt goed.
Ik weet niet wat het is maar jij zal het wel weten zegt hij.
Ik zie ook een klein zwart withondje.
niemand wilde dit hondje hebben hij was van niemand, hij verteld me nu dat hij hem wel wilde, het beestje is nog steeds bij hem en ze zijn heel gelukkig samen.
Hij verteld me dat je je niet zo druk moet maken, dat heeft geen zin doe maar eens een beetje rustig zegt hij, het komt goed hoor ik weer.
Ik zie nu een kannetje beetje grof van structuur en grijsblauw met een donkerder blauwe streep vrij breed, een soort boterkannetje van vroeger maar er kan ook zeep in gezeten hebben,
groene zeep.

Neem je wel voldoende rust ik voel dat je moe bent af en toe, je hebt dan niet veel zin in dingen.
En bent geneigd om dan te blijven zitten en inderdaad niets te doen.
Je laat de boel de boel en komt dan tot helmaal niets meer.
ik zie nu een dambord of schaakbord voor me, veel zwart witte vlakjes.
Wie is er aan zet? ben jij dat? of wacht je af wat de ander doet?
Houd je van Bonnie st clair, ik hoor het liedje morgen word alles anders...

Ik denk dat dit de vreemdste lezing is tot nu toe hij gaat heel anders als normaal, maar ja ik volg alleen wat er in me opkomt Ik weet niet of je er iets mee kunt, ik hoop het wel en anders vergeet het maar wat hier staat.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag, en wil je me een reactie geven zodat ik weet of het idd een gekke lezing is, of er toch ook herkenning is.

liefs van Bea
taro
taro jun 23 '10
Hallo Acheliah,

Ik wil het graag proberen.

Je bent afwachtend, kijkt eerst even de kat uit de boom.
Dat is wel eens anders geweest, vroeger was je veel meer impulsiever.
Je bent gekwetst en daardoor heb je geleerd om eerst even af te wachten.
Probeer alleen niet iedereen te wantrouwen, je moet weer meer vertrouwen krijgen in de mens.
Ga meer leren om op je gvoel af te gaan, kijk wie goed voelt en bij wie je even moet afwachten.

Voel veel onrust in je buik, je moet meer gaan loslaten en verwerken.
Krijg onrustige benen te voelen. Voelt of je last van je aderen hebt. Rook je? probeer te minderen en als het kan stoppen.

Ik voel verdriet bij je, verlangen naar warmte en liefde.
Zoek niet te hard, daardoor kun je er langs lopen zonder dat je het door hebt. Laat het los en het zal naar je toe komen.
Heb vertrouwen.

Je bent een gezelligheidsbeest, maar ik voel dat je veel aan het nadenken en aan het piekeren bent.
Het voelt of je vastloopt.
Loslaten en verwerken is momenteel erg belangrijk voor je.
Daarna zul je weer lucht en ruimte krijgen.

Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Lieve groet, Taro
Acheliah
Acheliah jun 26 '10
Hoi iedereen zal ik later reageren of willen jullie nu het antwoord al. Bea hij is indd anders maar wel heel leuk. Is weer eens wat anders. zijn er nog andere die het willen proberen. Bea en Taro super bedankt.

Liefs Dieneke
admin
admin jun 27 '10
Hoi Dieneke wat mij betreft mag je reageren hoor.

liefs van Bea
admin
admin jun 27 '10
Ik kijk naar je foto en ik zie ...
Ik zie een maanritueel, bij valavond , samen met vrouwen met lange witte klederen aan,
ze eren de Godinnen van de maan, en hun krachten.
Ze "openen" zich om healings te ontvangen, en zijn blijmoedig, dansend en offeren bloemen en laten oude pijnen los.
Dat is wat ik zie, als ik naar je foto kijk, jij kan me misschien vertellen waarom? grin
susie14
susie14 jul 1 '10
Ik probeer het in het kort.

Warme persoonlijkheid, lief en zorgzaam karakter, sfeermaker.
Je voelt voor een gedeelte berustend in iets.
Lijkt me dat je een moeilijke periode achter de rug hebt en het voelt als een grote ruzie/vete en dan zoek ik het in de direkte familie. Het voelt alsof je goede bedoeling niet wordne gewaardeerd en niet worden geaccepteerd. Het goede wordt niet gezien.
Ik heb het gevoel dat ik moet zeggen dat het heel knap is hoe jij je er doorheen hebt geslagen. Je hebtjezlef heel onbaatzuchtige met reden an de kant gezet.
Ik weet niet of ik goed zit indeze hoek, maar dit is wat ik voel...net alsof de hobbelweg uiteindelijk weer stukken rechter wordt.

Goed luisterend oor, begripvol en gevoelig.
Schilder jij of is dit iets wat je graag zou willen doen ? je voelt artistiek aan.

Dit was het voor mij...groetekes Sieske
Acheliah
Acheliah jul 10 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Dieneke,

Ik ga een poging voor je doen ben nog in de leer dus ik kan er volkomen naast zitten.

Oke hier komt de lezing:

Wat heb je met zeep het eerste wat er in me opkomt is zeep, En ik hoor de uitdrukking wat een zeperd, het zegt mij niets maar jou misschien des te meer.
Ik word getrokken naar een wat oudere man hij heeft ook met die uitdrukking te maken.
het is een vrolijke en ontspannen man met humor, ziet het leven niet zo somber in, en acepteerd gewoon wat op zijn pad komt, ik hoor de naam gerrit zegt je dat iets?
Voor jou zie ik allemaal kraaltjes kleine kralen voor een ketting, ben je daar als kind veel mee bezig geweest.
Ik zie ook dat je daar veel geduld voor had en ik denk dat de man die zich nu laat zien daar mee te maken heeft kan hij je opa of vader zijn geweest.
Ik zie dat deze meneer een slag in zijn haar heeft en het haar is een beetje springerig.
Hij wijst naar boven naar de sterren, en laat me een hele mooie sterrenhemel zien.
Hij zegt tegen je dat het goed komt het gaat allemaal goed komen wees maar niet bang het komt goed.
niemand wilde dit hondje hebben hij was van niemand, hij verteld me nu dat hij hem wel wilde, het beestje is nog steeds bij hem en ze zijn heel gelukkig samen.
Hij verteld me dat je je niet zo druk moet maken, dat heeft geen zin doe maar eens een beetje rustig zegt hij, het komt goed hoor ik weer.
Ik zie nu een kannetje beetje grof van structuur en grijsblauw met een donkerder blauwe streep vrij breed, een soort boterkannetje van vroeger maar er kan ook zeep in gezeten hebben,
groene zeep.

Neem je wel voldoende rust ik voel dat je moe bent af en toe, je hebt dan niet veel zin in dingen.
ik zie nu een dambord of schaakbord voor me, veel zwart witte vlakjes.
Wie is er aan zet? ben jij dat? of wacht je af wat de ander doet?

Ik denk dat dit de vreemdste lezing is tot nu toe hij gaat heel anders als normaal, maar ja ik volg alleen wat er in me opkomt Ik weet niet of je er iets mee kunt, ik hoop het wel en anders vergeet het maar wat hier staat.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag, en wil je me een reactie geven zodat ik weet of het idd een gekke lezing is, of er toch ook herkenning is.

liefs van Bea

Daar zit wel iets van waarheid in als ik niks uit mijn vingers krijg gaat het ook echt niet lukken en kom ik tot niets

Nee ik houd niet van Bonnie st claire maar dat het morgen anders wordt dat hoor ik wel vaker. Mijn leven zou eens een positieve wending kunnen gebruiken en ik vindt zelf dat ik al best op de goede weg zit

Gerrit zegt me niks maar wel leuk dat hij over mij waakt, thnx Gerrit. Ja dat het goed gaat komen kan ik alleen maar hopen maar die gedachte heb ik ook wel dat het goed gaat komen.

Ja het geduld heb ik zeker en ben wat dat betreft wel creatief zeker vroeger

Het is indd een gekke maar wel vooral een leuke lezing bedankt Bea
Acheliah
Acheliah jul 10 '10
Origineel bericht van: taro
Hallo Acheliah,

Ik wil het graag proberen.

Probeer alleen niet iedereen te wantrouwen, je moet weer meer vertrouwen krijgen in de mens.
Ga meer leren om op je gvoel af te gaan, kijk wie goed voelt en bij wie je even moet afwachten.

Krijg onrustige benen te voelen. Voelt of je last van je aderen hebt. Rook je? probeer te minderen en als het kan stoppen.

Zoek niet te hard, daardoor kun je er langs lopen zonder dat je het door hebt. Laat het los en het zal naar je toe komen.
Heb vertrouwen.

Je bent een gezelligheidsbeest, maar ik voel dat je veel aan het nadenken en aan het piekeren bent.

Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Lieve groet, Taro

Hier zit wel iets van waarheid in ik wacht tegenwoordig eerst af en vertrouw heel weinig mensen.

Mijn boosheid zit hem in de buik ik moet indd gaan loslaten en verweken dan pas zal de buik ook verdwijnen. Want ookal eet ik niks die buik blijft confusedNee roken doe ik niet zo heel veel wel af en toe een jonko.

Heb vertrouwen.

Dit klopt ook ik verlang zo naar de warmte en liefde, maar besef ook dat je dat niet kan afdwingen bij mensen. Ik verlang naar een gelijke waar ik mee kan praten en lief en leed mee kan delen. Ik verlang naar de juiste man om me heen.

Klopt ook ik hou van gezelligheid en ja mijn emmertje is aan het overlopen dat klopt ik pieker me suf en denk indd veel na. Het resultaat is dat ik ben vastgelopen en nu bij de ggz loop. Maar heb ook wel het gevoel dat ik er wel uit kom.

Ja loslaten en verwerken is momenteel heel belangrijk voor mij maar de stap er toe zetten ook

Bedankt taro
Acheliah
Acheliah jul 10 '10
Origineel bericht van: Tinne
Ik kijk naar je foto en ik zie ...
Ik zie een maanritueel, bij valavond , samen met vrouwen met lange witte klederen aan,
ze eren de Godinnen van de maan, en hun krachten.
Ze "openen" zich om healings te ontvangen, en zijn blijmoedig, dansend en offeren bloemen en laten oude pijnen los.
Dat is wat ik zie, als ik naar je foto kijk, jij kan me misschien vertellen waarom? grin

en laten oude pijnen los.

Ja dat kan wel kloppen ik moet nog steeds best veel verwerken en er is veel boosheid maar dat gaat wel goed komen. De rest ja kan me er wel iets bij voorstellen maar daar heb ik niet zoveel mee maar het intreseert me wel

Ook jij bedankt grin
Acheliah
Acheliah jul 10 '10
Origineel bericht van: sies
Ik probeer het in het kort.

Je voelt voor een gedeelte berustend in iets.
Lijkt me dat je een moeilijke periode achter de rug hebt en het voelt als een grote ruzie/vete en dan zoek ik het in de direkte familie. Het voelt alsof je goede bedoeling niet wordne gewaardeerd en niet worden geaccepteerd. Het goede wordt niet gezien.
Ik heb het gevoel dat ik moet zeggen dat het heel knap is hoe jij je er doorheen hebt geslagen. Je hebtjezlef heel onbaatzuchtige met reden an de kant gezet.
Ik weet niet of ik goed zit indeze hoek, maar dit is wat ik voel...net alsof de hobbelweg uiteindelijk weer stukken rechter wordt.

Goed luisterend oor, begripvol en gevoelig.
Schilder jij of is dit iets wat je graag zou willen doen ? je voelt artistiek aan.

Dit was het voor mij...groetekes Sieske

Ja dat klopt wel, ik ben heel lief (soms wel eens te) maar vooral zorgzaam, ja sfeer daar heb ik niet zoveel moeite mee indd

Lijkt me dat je een moeilijke periode achter de rug hebt en het voelt als een grote ruzie/vete en dan zoek ik het in de direkte familie.

Er is niet echt een vete of grote ruzie ik heb alleen niet zo'n band met de familie. Wordt indd niet zo goed begrepen door de familie. Ik heb indd een hele moeilijke periode achter de rug wat ik nog moet verwerken, 5 jaar verkrachting door vriend, kinderen kwijt door bureau jeugdzorg, misbruik door hem met één van de kids of met meerdere van mijn kids.

Het voelt alsof je goede bedoeling niet wordne gewaardeerd en niet worden geaccepteerd. Het goede wordt niet gezien.

Ik ben door mijn familie niet echt begrepen nu niet en vroeger ook niet. Maar ik heb wel het gevoel dat dat aan het veranderen is. (en dan met name mijn moeder)

Ik sta nog recht en dat is indd heel knap met wat ik heb meegemaakt, maar ik was er niet voor mijzelf maar meer voor andere, maar nu is de tijd gekomen dat ik meer met mijzelf bezig ben (hulp enz)

Denk dat aan deze ellende eindelijk een einde gaat komen en dat de weg indd een stuk rechter gaat worden.

Bedank Sieske
Lin
Lin jul 10 '10
Hoi Acheliah

Wat een krachtige foto, vooral de bovenste sprak me heel erg aan.
Als eerste voelde ik een bepaalde steek in mijn rug aan de linkerkant net even onder de schouderblad. Net of deze spieren met regelmaat vastzitten.

Verder voel ik ook een bepaalde serene rust van je afkomen dat vooral word opgemerkt bij kleine kindjes. Zij voelen zich snel vertrouwd en veilig. Heb bij het woord veiligheid een dubbel gevoel bij jou...net of het in het verleden er iets voor heeft gezord dat jij er nu voor vecht om anderen te beschermen en te verzorgen.

In afwachting van je reactie

Liefs Linda
Acheliah
Acheliah jul 12 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi Acheliah

Als eerste voelde ik een bepaalde steek in mijn rug aan de linkerkant net even onder de schouderblad. Net of deze spieren met regelmaat vastzitten.

Verder voel ik ook een bepaalde serene rust van je afkomen dat vooral word opgemerkt bij kleine kindjes. Zij voelen zich snel vertrouwd en veilig. Heb bij het woord veiligheid een dubbel gevoel bij jou...net of het in het verleden er iets voor heeft gezord dat jij er nu voor vecht om anderen te beschermen en te verzorgen.

Liefs Linda

Er is een periode geweest dat ik veel problemen had met de nieren mss dat je dat bedoeld, verder zou ik dit niet zo één twee drie weten.

Hier zit een behoorlijke waarheid in ik heb telkens de drang andere mensen te willen helpen, beschermen en verzorgen dat klopt indd ja. Mensen voelen zich vertrouwt bij mij vooral kinderen. Laatst zei een vriend van mij die ook paragnost is ik mag jou zegt hij omdat je zo puur bent, zo eerlijk ik vertrouw je meteen.

Liefs Angel
Lin
Lin jul 12 '10
Origineel bericht van: Acheliah
Origineel bericht van: Lin
Hoi Acheliah

Liefs Linda

Er is een periode geweest dat ik veel problemen had met de nieren mss dat je dat bedoeld, verder zou ik dit niet zo één twee drie weten. Dat is heel goed mogelijk.

Hier zit een behoorlijke waarheid in ik heb telkens de drang andere mensen te willen helpen, beschermen en verzorgen dat klopt indd ja. Mensen voelen zich vertrouwt bij mij vooral kinderen. Laatst zei een vriend van mij die ook paragnost is ik mag jou zegt hij omdat je zo puur bent, zo eerlijk ik vertrouw je meteen. Je hebt een hele open blik maar wel 1 met een stevig verleden, wat ik later na mijn reading ook van je heb gelezen maar vooral is te voelen. Een hele herkenbare blik trouwens van iemand die heel dicht bij me staat.

Liefs Angel

Nog bedankt voor je reactie
Liefs Linda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy