Hallo Dieneke,
Ik ga een poging voor je doen ben nog in de leer dus ik kan er volkomen naast zitten.
Oke hier komt de lezing:
Wat heb je met zeep het eerste wat er in me opkomt is zeep, En ik hoor de uitdrukking wat een zeperd, het zegt mij niets maar jou misschien des te meer.
Ik word getrokken naar een wat oudere man hij heeft ook met die uitdrukking te maken.
het is een vrolijke en ontspannen man met humor, ziet het leven niet zo somber in, en acepteerd gewoon wat op zijn pad komt, ik hoor de naam gerrit zegt je dat iets?
Ik zie een tuin en een zinken emmer dit hoort ook nog bij die man.
Voor jou zie ik allemaal kraaltjes kleine kralen voor een ketting, ben je daar als kind veel mee bezig geweest.
Ik zie ook dat je daar veel geduld voor had en ik denk dat de man die zich nu laat zien daar mee te maken heeft kan hij je opa of vader zijn geweest.
Ik zie dat deze meneer een slag in zijn haar heeft en het haar is een beetje springerig.
Het was een beschaafde man en niet opvallend, maar wel aanwezig.
Hij wijst naar boven naar de sterren, en laat me een hele mooie sterrenhemel zien.
Hij hield ook van soep en met name tomatensoep.
Hij zegt je gedag en laat weten dat hij over je waakt.
Hij zegt tegen je dat het goed komt het gaat allemaal goed komen wees maar niet bang het komt goed.
Ik weet niet wat het is maar jij zal het wel weten zegt hij.
Ik zie ook een klein zwart withondje.
niemand wilde dit hondje hebben hij was van niemand, hij verteld me nu dat hij hem wel wilde, het beestje is nog steeds bij hem en ze zijn heel gelukkig samen.
Hij verteld me dat je je niet zo druk moet maken, dat heeft geen zin doe maar eens een beetje rustig zegt hij, het komt goed hoor ik weer.
Ik zie nu een kannetje beetje grof van structuur en grijsblauw met een donkerder blauwe streep vrij breed, een soort boterkannetje van vroeger maar er kan ook zeep in gezeten hebben,
groene zeep.
Neem je wel voldoende rust ik voel dat je moe bent af en toe, je hebt dan niet veel zin in dingen.
En bent geneigd om dan te blijven zitten en inderdaad niets te doen.
Je laat de boel de boel en komt dan tot helmaal niets meer.
ik zie nu een dambord of schaakbord voor me, veel zwart witte vlakjes.
Wie is er aan zet? ben jij dat? of wacht je af wat de ander doet?
Houd je van Bonnie st clair, ik hoor het liedje morgen word alles anders...
Ik denk dat dit de vreemdste lezing is tot nu toe hij gaat heel anders als normaal, maar ja ik volg alleen wat er in me opkomt Ik weet niet of je er iets mee kunt, ik hoop het wel en anders vergeet het maar wat hier staat.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag, en wil je me een reactie geven zodat ik weet of het idd een gekke lezing is, of er toch ook herkenning is.
liefs van Bea
Neem je wel voldoende rust ik voel dat je moe bent af en toe, je hebt dan niet veel zin in dingen.
En bent geneigd om dan te blijven zitten en inderdaad niets te doen.
Je laat de boel de boel en komt dan tot helmaal niets meer.
Daar zit wel iets van waarheid in als ik niks uit mijn vingers krijg gaat het ook echt niet lukken en kom ik tot niets
Houd je van Bonnie st clair, ik hoor het liedje morgen word alles anders...
Nee ik houd niet van Bonnie st claire maar dat het morgen anders wordt dat hoor ik wel vaker. Mijn leven zou eens een positieve wending kunnen gebruiken en ik vindt zelf dat ik al best op de goede weg zit
Wat heb je met zeep het eerste wat er in me opkomt is zeep, En ik hoor de uitdrukking wat een zeperd, het zegt mij niets maar jou misschien des te meer.
Ik word getrokken naar een wat oudere man hij heeft ook met die uitdrukking te maken.
het is een vrolijke en ontspannen man met humor, ziet het leven niet zo somber in, en acepteerd gewoon wat op zijn pad komt, ik hoor de naam gerrit zegt je dat iets?
Ik zie een tuin en een zinken emmer dit hoort ook nog bij die man.
Voor jou zie ik allemaal kraaltjes kleine kralen voor een ketting, ben je daar als kind veel mee bezig geweest.
Ik zie ook dat je daar veel geduld voor had en ik denk dat de man die zich nu laat zien daar mee te maken heeft kan hij je opa of vader zijn geweest.
Ik zie dat deze meneer een slag in zijn haar heeft en het haar is een beetje springerig.
Het was een beschaafde man en niet opvallend, maar wel aanwezig.
Hij wijst naar boven naar de sterren, en laat me een hele mooie sterrenhemel zien.
Hij hield ook van soep en met name tomatensoep.
Hij zegt je gedag en laat weten dat hij over je waakt.
Hij zegt tegen je dat het goed komt het gaat allemaal goed komen wees maar niet bang het komt goed.
Ik weet niet wat het is maar jij zal het wel weten zegt hij.
Ik zie ook een klein zwart withondje.
niemand wilde dit hondje hebben hij was van niemand, hij verteld me nu dat hij hem wel wilde, het beestje is nog steeds bij hem en ze zijn heel gelukkig samen.
Hij verteld me dat je je niet zo druk moet maken, dat heeft geen zin doe maar eens een beetje rustig zegt hij, het komt goed hoor ik weer.
Gerrit zegt me niks maar wel leuk dat hij over mij waakt, thnx Gerrit. Ja dat het goed gaat komen kan ik alleen maar hopen maar die gedachte heb ik ook wel dat het goed gaat komen.
Ja het geduld heb ik zeker en ben wat dat betreft wel creatief zeker vroeger
Het is indd een gekke maar wel vooral een leuke lezing bedankt Bea