Loading...
nl

Hoofdpijn

marjoliefje
marjoliefje jun 21 '10
Beste mensen,
Ik begin een beetje radeloos te worden.
Begin maart, kreeg ik hoofdpijn.. En deze hoofdpijn is niet meer weg gegaan. Constant last van.
De hoofdpijn zit voor in mijn hoofd, achter mijn ogen slapen,
(Ook heb ik last van mijn oren. oorsuizen)
Ik dacht aan bijholteonsteking. Dit was het niet.
Tumor in mijn hoofd... Ook niet. (mri gehad)
Spierspanningshoofdpijn.. Ook niet, Ben bij fysio manueel therapeut geweest.
Waar moet ik nu nog verder zoeken?
Zou iemand mij kunnen helpen? Via foto lezen?

Vriendelijke groetjes Marjoliefje
Delen:
admin
admin jun 21 '10

als ik me op je concentreer, voel ik steken zoals speldeprikken die langzaam gestoken worden . klopt dat? en ook je neus die af en toe pijn doet?
admin
admin jun 21 '10
Hallo Marjoliefje,

Hoofdpijn kan zoveel oorzaken hebben.

Het kan met je gebit te maken hebben met een vitamine gebrek alles kan, ook een gevoeligheid voor voedsel, er zijn heel veel oorzaken.

Ik ben geen arts maar je zou eens je bloed nog kunnen laten testen op vitamine gebreken, hoe is het met je ijzer gehalte in je bloed?
En je b12 gehalte.

En hoe is het met je suiker gehalte en zijn je ogen al gemeten?

Ik zal morgen even een alternatieve methode voor je opzoeken die ook haarfijn de onbalans in je lichaam kan aantonen en waar het zit.
nu moet ik naar bed rol om van slaap maar morgen zoek ik het even voor je uit.

liefs van Bea
marjoliefje
marjoliefje jun 21 '10
Hoi Tinne,
Ik heb meer een dof zwaar gevoel in mijn hoofd,
Als ik een dag echt meer hoofdpijn heb voel ik die steken wel.
Mijn neus doet geen pijn, maar heb het gevoel dat als ik ga liggen luchtbelletje voel in mijn neus. soort van tikjes.
Bedankt voor je moeite, als je meer voelt of dingen "ziet" hoor ik het graag.
marjoliefje
marjoliefje jun 21 '10
Hoi Bea,
Mijn bloed is getest, ook op allergieen, daar is niets uitgkomen.
B12? Zit dat standaard in een algemene bloedtest. Ijzer ook?
Suiker is goed, ogen ook. (heb lenzen en zijn niet verder achteruit gegaan)
Mijn bloeddruk is ook dik in orde!

Bedankt voor de moeite, en hoor morgen graag van je

Liefs
admin
admin jun 22 '10
Laat je b12 gerust effe checken, bij mijn dochter was het weer zwaar mis (12 jaar) ze gaan nu eindelijk uitzoeken waardoor ze dat tekort heeft.
Zij heeft ook veel hoofdpijnklachten, is enorm moe, heeft stemmingswisselingen (heftig!!) depressieve klachten en is daardoor vaak thuis.
Als je b12 wordt gechecked, kijken ze ook gelijk naar je ijzer en nog een aantal zaken.
Al is het maar om uit te sluiten dat dit je probleem is.
B12 zit niet in een standaard bloedonderzoek en veel artsen wijzen problemen door b12 tekort resoluut van de hand.
Toch mag het best heel serieus worden genomen.

http://www.stichtingb12tekort.nl/
admin
admin jun 22 '10
Hallo ik heb het even voor je opgezocht en de methode heet bioresonantie, ik heb dit zelf op een beurs laten doen en ik was verbluft wat je er allemaal mee kunt aantonen in je lichaam.
Zelf wist ik dat ik vaak een ijzer tekort heb maar de oorzaak was niet te achterhalen volgen mijn huisarts.
Hoe dacht dat het kwam door de overgang en hevige menstruaties, iets in mij zei nee hoor maar ja daar sta je dan als leek.
Bij dit onderzoekje wat maar tien euro koste en bovendien met een kwartiertje klaar was kwam jaren lang narigheid gewoon even als diagnose voorbij een b 12 tekort dus, vandaar het ijzer gebrek en een legio andere klachten.

De man die me teste kon me haarfijn uitleggen wat de klachten waren en wat ik er aan kan doen.
Een flesje b 12 mee naar huis en na twee weken was ik van de klachten af.
Ik slik nu regelmatig een natuurlijke b12 en voel me prima nergens meer last van.
Dit vertelde ik aan mijn huisarts maar helaas was zijn antwoord nee hoor daar geloof ik niet in.
Hij wilde ook niet weten wat het was...heb dit maar zo gelaten en ga nu naar de bioresonantie test en vertel daar niets het komt gewoon uit de test wat er mis is.
Wanneer ik wel de huisarts nodig heb dan weet ik hem wel te vinden voor het medicijn.
De diagnose laat ik door de bioresonantie test doen, is goedkoper en sneller dus doeltreffender.

Hopelijk kun je iets met deze info,

liefs van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki