Loading...
nl

Oud zeer en een confrontatie met mezelf :(

New Moon
New Moon jun 21 '10
Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik wist dat dit nog zal komen.

Ik ben erachter gekomen dat ik "de strijd met mezelf" moet aangaan, omtrend het thema: "waarheid". Hier wezen mijn huidige relatie en mijn exvriend, (die elkaar nooit ontmoet of gesproken hebben en ver van elkaar wonen) mij op, EN zelfs mijn gids bevestigde het in mijn transreizen (die overgins bijna "belachelijk" methaforisch blijven, maar mijn gids heeft zn best gedaan net toen ik er naar vroeg om het nu zo duidelijk mogelijk te maken wat mijn "quest" is, wat ik erg lief van hem vond, want de droom zat er bijna kinderlijk versimpeld uit haha. Het is nu voor mij duidelijk dat het iets is wat ik in mijn eentje moet doen, want het bleef een versimpelde metafoor over mijn spirituele pad.). Mijn exvriend legde het uit als: "you will need a real brainstorm" (ik heb daarbij stilte nodig, waar ik zo op terug kom)

Ik ben ontzettend boos, verdrietig, en in de war, mede omdat mijn exvriend nu ook opeens een stuk verder lijkt te zijn dan ik in spiritualiteit, en me nu wijst op wat ik moet doen.
Hij en mijn huidige relatie lijken bizar veel op elkaar, met als verschil dat het thema "onvoorwaardelijke liefde" bij mij-vriendlief centraal staat/stond, en bij mij-exvriend het thema honesty/truth (eerlijkheid vanuit het hart/waarheid) altijd centraal stond en nog steeds staat. *teminste, dat vermoed ik, want ik hou mezelf dus blijkbaar voor de gek, of iemand anders*

Exvriend wees me er ook op dat er iets is gebeurd in mijn kindertijd, en dat mijn huidige vriend bij mij is vanwege zijn verleden (ze kennen elkaar niet eens! en ex kent mij nu amper een jaar)
Ook zei hij dat hij nooit tussen mij en mijn huidige vriend zou willen inkomen. *voelt opeens liefde vanuit exvriend naar mij en terug*

Ik help iedereen hier met veel liefde uit mijn hart, echt, maar ik ben er zelf ook nog helemaal niet : ik ga me de komende tijd even focussen op mijn eigen proces dus ik weet niet of ik hier nog actief ga zijn voor een tijdje (ik kom terug, heus! maar alleen als dat goed voelt) Voel me in de war en het is nooit goed in die staat andere mensen te helpen.

Veel liefs en sterkte + plezier op jullie pad.

The moon

ps: voor alles wat ik voor dit bericht heb geplaatst, dat was van voor de staat van verwarring smile
Delen:
New Moon
New Moon jun 21 '10
ps2: als jullie nog raad weten of willen geven, of een inzicht willen geven, eigen verhalen mogen ook, ik hoor het HEEL erg graag smilealvast bedankt.
admin
admin jun 21 '10
Hallo Moon, ik zie je worstelen met het thema waarheid, wat me opvalt is dat je de waarheid die anderen je voorspiegelen ook aanneemt alsof ze jouw waarheid is, is dit echt zo of is dit misschien juist datgene wat je hieruit mag gaan zien, zo dat je dichter bij je eigen waarheid word gebracht.

Ik kan me daarom je verwarring goed voorstellen, omdat je nu verder van jezelf afstaat, je onderzoekt en spiegeld je aan een mening van iemand anders, lieverd zorg dat je niet je zelf kwijtraakt.
Het is altijd goed om de mening van iemand anders te overdenken, maar er van in de war raken dat is niet goed.

Ik hoop zo even wat meer helderheid voor je te geven.

liefs van Bea
New Moon
New Moon jun 21 '10
Hmm Bea, dat is een goeie, bedankt. *gaat nadenken*

Liefs themoon
Maryssa
Maryssa jun 21 '10
Lieve TheMoon,

Wat maakt dat je zoveel waarde hecht aan wat jouw ex zegt? Hoezo is hij verder dan jij op spiritueel vlak? (heeft niet iedereen een ander pad hierin te lopen wat eigenlijk niet te vergelijken is met elkaar?)Hij heeft zoals ik het voel een vrij grote invloed op jou. Je draagt heel veel gevoel in je lieve TheMoon, je bent heel intuïtief. Jij WEET of iets juist is of niet, ongeacht de stelligheid van degene die de woorden uitspreekt als zijnde de enige waarheid. Het is een kwestie van even stil staan en uitspraken van anderen voelen in jou. Hoe voelt het? En laat het in die rust van je afglijden als het niet als JOUW waarheid voelt of doe er wat mee, maar alleen als het goed voelt.

Liefs Maryssa
admin
admin jun 21 '10
Origineel bericht van: themoon
ps2: als jullie nog raad weten of willen geven, of een inzicht willen geven, eigen verhalen mogen ook, ik hoor het HEEL erg graag smilealvast bedankt.


ja, ik wil wel reageren.
Oud zeer en confrontatie met jezelf... het komt meestal op die momenten dat je het minst verwacht, of zelfs helemaal niet wil. Ik ken het ook, en het is niet iets om over te schamen. Integendeel zelfs.. het is moedig.
Ik word om de zoveel tijd ook weer voor tests gezet, oude pijnen die weer naar boven komen, zelfs pijnen die ik nooit heb geweten die te hebben. Van lang vervlogen tijden..
pijnen die ik had beschermd, en verborgen voor de buitenwereld,voor mezelf...
verdriet die ik niet heb gevoeld, verstopt achter een berg kracht. En toch..is deze tijd de ideale tijd om weer los te laten... dàt is wat het wil... het wil ook vrij. Het wil niet langer bij je blijven, het heeft ook geen nut.
Diegene die de pijn heeft willen beschermen - omdat het zo veel was, en zo diep de wonden, en zo ongelooflijk onbegrijpbaar - die persoon bestaat niet meer.
Je hebt al een lange weg afgelegd, en er is nog een stuk weg. Het licht is er, en de liefde.. de vreugde, het vertrouwen. De Gidsen en de engelen, de vrienden uit de Cosmos, het kontakt met de Bron.
Daarom is het goed wederom, voor de zoveelste keer, die confrontatie met je oude ik, aan te gaan.. en los te laten. In liefde.. met liefde en voor de liefde.

Liefs
Tinne

(heb niet meer teruggelezen, spontaan geschreven... kan wat doorelkaar zitten, maar je snapt me wel)

admin
admin jun 21 '10
Probeer eens een beetje meer naar je hart te gaan, en stil te worden van binnen even uit je hoofd, niet denken maar meer voelen, denk dat daar de oplossing ligt.
Mooi muziekje aan en lekker mee laten voeren op de muziek even al je gedachten aan de kant en lekker lui alle opkomende gedachten laten weg laten waaien....

Denk maar aan een persoonlijke ruimte die alleen voor jou is en waar je veilig bent, en waar je al je gedachten kan loslaten waar je lekker dobbert in je persoonlijke niets, waar alles goed is wat er komt en waarin alles alleen van jou is...er kunnen daar geen invloeden komen die niet van jou zijn alleen jouw energie en alles wat alleen maar met jou te maken heeft kan daar zijn.

liefs van Bea
New Moon
New Moon jun 21 '10
Wow, hier kan ik echt veel mee, met jullie reacties! Bedankt lieve maryssa en tinne.

Liefs, the moon
New Moon
New Moon jun 21 '10
YES! Bedankt Bea!!!!!!!
admin
admin jun 21 '10

take a little time for yourself,
to heal , to discover , to let go..
and to feel and become the new moon! grin
New Moon
New Moon jun 22 '10
Hoi mensen,

Had niet verwacht dat het binnen 12 uur opgelost zou zijn, maar het heeft precies zo lang geduurd. *typisch voor een maan hmm, het was ook nog solstice gister, een bijzondere dag, heeft allemaal met het heelal te maken hahaha*
Het was een erg bijzondere queeste, waarmee ik ook mijn ex en vriendlief heb geholpen. Ik wil bij deze jullie bedanken, want jullie waren allemaal fijne richtingaanwijzers!

Liefs

the (new) moon.

ps: het begin van het vinden in mijn oplossing lag inderdaad in mijn persoonlijke ruimte *bea, fantastisch!!!*, waarmee ook de tekst het nummer wat ik opzette als metafoor heeft gewerkt. Toen ben ik in de goede trein gestapt laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki