Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik wist dat dit nog zal komen.
Ik ben erachter gekomen dat ik "de strijd met mezelf" moet aangaan, omtrend het thema: "waarheid". Hier wezen mijn huidige relatie en mijn exvriend, (die elkaar nooit ontmoet of gesproken hebben en ver van elkaar wonen) mij op, EN zelfs mijn gids bevestigde het in mijn transreizen (die overgins bijna "belachelijk" methaforisch blijven, maar mijn gids heeft zn best gedaan net toen ik er naar vroeg om het nu zo duidelijk mogelijk te maken wat mijn "quest" is, wat ik erg lief van hem vond, want de droom zat er bijna kinderlijk versimpeld uit haha. Het is nu voor mij duidelijk dat het iets is wat ik in mijn eentje moet doen, want het bleef een versimpelde metafoor over mijn spirituele pad.). Mijn exvriend legde het uit als: "you will need a real brainstorm" (ik heb daarbij stilte nodig, waar ik zo op terug kom)
Ik ben ontzettend boos, verdrietig, en in de war, mede omdat mijn exvriend nu ook opeens een stuk verder lijkt te zijn dan ik in spiritualiteit, en me nu wijst op wat ik moet doen.
Hij en mijn huidige relatie lijken bizar veel op elkaar, met als verschil dat het thema "onvoorwaardelijke liefde" bij mij-vriendlief centraal staat/stond, en bij mij-exvriend het thema honesty/truth (eerlijkheid vanuit het hart/waarheid) altijd centraal stond en nog steeds staat. *teminste, dat vermoed ik, want ik hou mezelf dus blijkbaar voor de gek, of iemand anders*
Exvriend wees me er ook op dat er iets is gebeurd in mijn kindertijd, en dat mijn huidige vriend bij mij is vanwege zijn verleden (ze kennen elkaar niet eens! en ex kent mij nu amper een jaar)
Ook zei hij dat hij nooit tussen mij en mijn huidige vriend zou willen inkomen. *voelt opeens liefde vanuit exvriend naar mij en terug*
Ik help iedereen hier met veel liefde uit mijn hart, echt, maar ik ben er zelf ook nog helemaal niet : ik ga me de komende tijd even focussen op mijn eigen proces dus ik weet niet of ik hier nog actief ga zijn voor een tijdje (ik kom terug, heus! maar alleen als dat goed voelt) Voel me in de war en het is nooit goed in die staat andere mensen te helpen.
Veel liefs en sterkte + plezier op jullie pad.
The moon
ps: voor alles wat ik voor dit bericht heb geplaatst, dat was van voor de staat van verwarring