Loading...
nl

Ben heel benieuwd wat jullie zien.....

Mar76
Mar76 jan 22 '07
Dit is mijn dochtertje. Zij heeft al vreselijk veel meegemaakt. Nu is mijn vraag hoe ver ze kan komen voor de toekomst en wat er allemaal in haar koppie omgaat. Nou ja eigenlijk wil ik alles weten wat jullie maar zien. Ik hoop echt dat jullie mijn twijfels en vragen wat kunnen verzachten.

Alvast bedankt!!

[Verwijderd door de beheerder, het plaatsen van foto's van anderen is niet toegestaan!]

Liefs Mar76
Delen:
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Heeey Mar76,

Ik heb het andere topic verwijderd, en jouw vraag hierbij gezet.

Anders heb je twee topics over hetzelfde

groetjes wenn
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik het niet fijn om een foto van je dochtertje te lezen.

Ten eerste lees ik liever géén foto's die door andere zijn geplaatst (alleen van de gelezenen). Ik kan dus niet nagaan of hier toestemming voor is.

Ten tweede kunnen er prive-zaken uitkomen, of dingen die ze voor zich wilt houden.

Ik hoop dat je dit begrijpt
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 22 '07
Sorry Mar maar het plaatsen van foto's van anderen is niet toegestaan. Als je je dochter wilt begrijpen zal ze zelf de foto moeten plaatsen en er zelf om vragen om gelezen te worden. Als je denkt dat je dochter bepaalde gaves heeft, zou ik er met haar over praten. Zij kan dan zelf bepalen of ze haar foto gelezen wilt hebben. Ik heb hierom ook haar foto verwijderd! Graag je begrip hiervoor. In onze ogen is het leven van foto's van anderen die hier niet om gevraagd hebben, het aantasten van privacy!
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Hallo Wendy,

Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor. Je hebt nu alleen mijn foto onder de tekst gezet die bij de foto van mijn dochtertje hoort. De foto die je dus nu ziet ben ik zelf. En de foto van mijn dochter heb je verwijderd.
De reden waarom ik graag wat wil weten is omdat ze op medisch gebied al vreselijk veel heeft meegemaakt. Daarnaast valt ze onder de categorie gehandicapten omdat ze een zeer grote achterstand heeft in de ontwikkeling. Ze is 9 namelijk en fuctioneerd als een 4 jarige. Toestemming hoef ik dan toch niet aan iemand anders te vragen. Het immers mijn eigen dochtertje. Daarnaast kan zij zelf de foto niet plaatsen. Gezien haar ontwikkeling is er verder helemaal niemand die me kan helpen. Daarom had ik haar foto hier geplaatst.

Kun je mijn foto wel lezen en die van mijn hond?

Liefs Mar76
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Hallo Nims,

Ik heb net mijn vorige bericht geschreven en had dus nog niet jouw reactie gelezen.

Het punt is namelijk dat ze niet goed kan praten. Het spreekniveau ligt op een drie jarige.

Ik vind het heel erg jammer dat jullie me niet kunnen helpen, maar begrijp de reden van privacy wel.

Liefs Mar76
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Ooh ik zie nu dat ook mijn foto is verwijderd.........
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 22 '07
Oh ik had niet begrepen dat jouw foto er dus stond, ik dacht dat die foto die er stond die van jouw dochter was. Excuses. Je mag hem weer terugplaatsen om gelezen te worden. Blijkbaar is hier sprake van een duidelijk misverstand.

P.s. het lezen van je dochter vind ik ook geen probleem. Ik wist namelijk niet dat dat het probleem was.
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Hahahah ja dat vermoeden had ik al. Ik weet ook niet hoe mijn foto onder de tekst is gekomen die bij de foto van mijn dochtertje hoorde. Maar goed de foto van mijn dochtertje was al verwijderd, helaas. Jullie maken voor dit soort situaties geen uitzonderingen?

Dit is dus mijn foto.

Liefs Mar76

http://www.mijnalbum.nl/Foto=BQPS6I8V
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Oeps gaat goed, had je laatste zinnetje niet gelezen.
Als ik het goed begrijp wil je haar foto dus wel lezen??

Dat zou ik heel erg tof vinden, dank je wel.
Ik hoop dat je me kunt helpen, voel me soms aardig radeloos omdat de hele medische wereld zijn handen er van af trekt.

Alvast héél erg bedankt!!!

Liefs Mar76

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RW48KMU6
Thomas A
Thomas A jan 22 '07
Hoi Mar

Wow, dit kind heeft de wijsheid van een volwassene bij zich. Een kind om rekening mee te houden en te koesteren wanneer ze met iets aan komt.

Ik vraag mij af welke diagnose bij dit kind gesteld is. Zo waar als ik hier zit zie ik dat dit kind ZELF heeft besloten de grote mensen wereld met wantrouwen tegemoet te zien.

Ookal is het soms amper voor je op te brengen; geef dit kind liefde, rust en aandacht. Creeer een sfeer waarin het zich veilig voelt zonder het af te sluiten. Bevestig haar wanneer ze met ware stellingen komt, al zijn ze soms nog zo moeilijk te snappen.

Dit meisje kijkt dwars door alles en iedereen heen en is een kind om rekening mee te houden.
Dit is een heel bijzonder kind!!!

Thomas
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Aangezien er hier nu zo veel tekst staat en de foto's er ergens doorheen staan, begin ik even 2 nieuwe berichten. 1 voor mijn dochtertje en 1 voor mezelf.

Liefs Mar76
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
ow *** foutje!! zo'n vermoede had ik dus al, khad ut al naar lpchip gestuurd of da wel zo was.

hou oud ben jij dan??

haha sorrrrrryyyyyyyyy :o

kwam dus omdat er bij dat andere topic geen foto stond
Mar76
Mar76 jan 22 '07
Hai hai, geeft niet hoor!!

Ik zelf ben 30, mijn dochtertje is 9 jaar.

Omdat het nu zo verwarrend is geworden, heb ik de 2 foto's maar even opnieuw geplaatst. Misschien krijg ik dan nog meer reacties op deze 2 foto's en die van mijn hondje.

Liefs Mar76
Wendy's
Wendy's jan 22 '07
Ik zal dit topic wel ff sluiten voordat er nog meer verwarring komt :p
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies