Loading...
nl

Mooi Bonaire

Delen:
admin
admin jun 18 '10
Moooooooooi !!!!!!!
gast
gast jun 18 '10






admin
admin jun 18 '10
Goh, dat je die beestjes zo maar in je achtertuin ziet.. grin
(bij wijze van spreke)
gast
gast jun 19 '10
Hahaha, ja geweldig he laugh(alleen die koeien en flamingo's niet overigens, de rest wel)
Beschermengel
Beschermengel jun 19 '10

Mooi zeg!...die geel met groene vogels zijn dat Rosella's? ..ze lijken erg op mijn vogels, alleen die zijn rood met geel.
gast
gast jun 19 '10
Ze worden hier west-Indische parkieten genoemd. Weet niet of dit de officiele naam is. Zijn wel herrie schoppers hoor, ze kunnen krijsen!!!
Beschermengel
Beschermengel jun 19 '10
Ik heb het nagekeken en west-Indische Parkiet is de officiele naam smile...de Rossela is ook een parkietachtige en lijkt heel veel op hem alleen dus een ander kleurtje en ze krijsen ook ... smile

Leuk hoor de west- Indsche parkiet......zou ik ook wel in mijn tuin willen!




Bron: wallpapers/birds/rosella
gast
gast jun 19 '10
Ziet er ook heel mooi uit zo met al die kleuren.
Ik weet wel dat er in Amsterdam heel veel parkieten los rond vliegen en waar wij eerst woonden in Nederland kwamen ook wel eens wat parkieten langs buiten.
Pegasus
Pegasus jun 19 '10
Gast, FANTASTISCH!
Wat een uitzicht vanuit jouw stulpje.
Ik word er helemaal kalm van. Ik zou zo de koffer inpakken. Heerlijk zeg.
gast
gast jun 19 '10
HAhaha, mocht ik willen dat dit ons uitzicht vanuit het huis is. Dit is Bonaire Washington park. Wij wonen op Curacao, wat overigens ook heel mooie plekjes heeft.
Maar we hebben wel leguanen, blauwblauwtjes, west-indische parkieten en nog een heleboel andere mooie vogels in de tuin. Maar helaas niet dit uitzicht......nog niet.......
Islandlady
Islandlady jun 19 '10
Ja da's Bonaire. Mooi eiland. Beetje erg rustig he Gast maar om even uit te blazen :)Prachtige foto's
admin
admin jun 19 '10
En dan zegt ze ijskoud merudiaan zonder vrije tijd..lol laugh
Gave foto´s zeg!!
gast
gast jun 19 '10
Bedankt dames.
Hahaha, Karin, dat zie ik nu pas "merudiaan zonder vrije tijd" ik heb alleen maar vrije tijd wink
Vond die andere titel wel beter bij mij passen.
admin
admin jun 19 '10
Ik ben op een positieve manier echt wel een beetje veel jaloers op jou smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki