Loading...
nl

Mijn piramide van licht doet raar

L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 18 '10
Lve allemaal,

ik weet niet wat het de laatste twee maanden is, maar ik heb moeite om mijn pirmaide van licht standvastig te maken.

Wat bedoel ik hiermee: iedere keer als ik hem voorstel, dus een lichtbol boven mijn hoofd waarvanuit lichtstralen naar beneden gaan, dan lukt het mij niet om die gewoon strak naar beneden te krijgen:

Een paar maanden terug veranderde deze van lichtstralen naar touwen, die zodra te strak getrokken werden naar alle kanten gingen bewegen, naar voor en achter, echt heel vaag.
Heeft iemand enig idee waar dat door zou kunnen komen? Of deelt iemand dezelfde ervaring toevallig?

Lfs!
Delen:
admin
admin jun 18 '10
Energie rekening vergeten te betalen? laugh

Nee flauw, ik heb geen idee, ben je misschien erg moe waardoor je je minder goed kan focussen?
Cialara
Cialara jun 18 '10
Misschien moet je overstappen op zo'n zelfde bol als NiMS, met vijfhoekige vlakken of helemaal rond.

Ik vermoed dat het te maken heeft met de nieuwe tijd waar we nu in gaan. De energie om ons heen veranderd, kan dus heel goed zijn dat de piramide minder krachtig is of minder makkelijk tot stand te brengen.

Een energie of lichtbol om je heen is net zo effectief, misschien nog wel beter smileProbeer het gewoon een keer...

Liefs Jorine.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 18 '10
@ Karen: haha LOL. Back to serieus: daar kan ik wel wat mee, klopt enigszins wel, dat ik moeite heb met me te concentreren de laatste tijd.

@Jorine: zo had ik er nog niet over nagedacht, dat klinkt aannemelijk, ik ga het proberen. dankje voor je tip
admin
admin jun 18 '10
Misschien heb jij inderdaad die pyramide van licht simpelweg niet meer nodig en wordt hij daarom touw net als Jorine al aangaf,dat is wat ik ook denk.
admin
admin jun 19 '10
Probeer het licht eens van binnen je lijf naar buiten te laten schijnen, als je last hebt met focussen en je bent moe lukt deze bij mij best goed.
´t is een ideetje.
admin
admin jun 19 '10
Goeie tip smile
Ze horen je altijd.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 19 '10
@ Karin: thankss dat is ook een ideetje, oefening nummer 2 haha.

@ Peejay: Ja daar heb ik wel sterk het vermoeden van nu ik er zo over nadenk, uhmm..ik ga het proberen vanavond, dankjewel voor je tip!

Liefs beide!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki