Loading...
nl

Lady, Wie wil mijn foto lezen???

Lady
Lady jun 18 '10
Hallo Allemaal,

Een tijd geleden heb ik mijn foto laten lezen en ik wil graag nog een keer laten doen. Ik ben een hele tijd niet meer op het forum geweest omdat ik bezig ben geweest met mezelf.

http://img709.imageshack.us/img709/4909/dsc03821t.jpg
Delen:
Lin
Lin jun 20 '10
Hoi Lady
k wil wel een poging doen,
Als ik mijn hand over je foto heen ga voel je heel zwaar aan.
Dat je nog steeds bezig bent om aan jezelf te werken en door je problemen er heel erg mee aan het worstelen bent.
JE wilt zo graag dat het goed komt ook al is het buiten jou verantwoordelijkheid.
Het voelt ook aan dat zodra er zich een vervelende incident voordoet in je omgeving jij wat in paniek raakt... en het je heel erg aantrekt waardoor het zich vastzet op je spieren.
Heel gek mss maar ik voel heel erg je nek , maar ook je kaken vastzitten, net of daar de meeste spanning op zit.

Je bent al op een hele goede weg, maar de strijd vaart nog steeds in je, wees niet bang om een keuze te maken.
Want daar groei je immers van. Je doet het goed , zolang je handelt uit je beste weten en kunnen.
Want als je perfect zou moeten zijn, dan behoud je geen ruimte meer om fouten te kunnen maken en dan zou je als menszijnde stil staan en overal verantwoordelijk voor zijn.

Mss zegt dit niets maar ik krijg het gevoel iets over je broer
maak je je daar zorgen over ? of heb je altijd het idee hem te moeten beschermen ?

In afwachting van je reactie

Liefs Linda
Lady
Lady jun 23 '10
Beste Linda,

Sorry voor de late reactie. Bedankt voor de reading.
Het klopt wat je zegt maar ik doe mijn best. Het klopt dat ik veel last heb van mijn nek en dat dat spanningen zijn.

Over mijn broer maak ik geen zorgen, ik heb er geen contact mee en daar heb ik vrede mee.

Ben benieuwd of er nog meer lezingen komen.

Harstikke bedankt.

Liefs Lady

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske