Loading...
nl

E = MC² : over spiritualiteit en kwantumfysica

admin
admin jun 21 '10
Origineel bericht van: Gast
Maar het is niet ons denken dat bewustzijn is; bewustzijn is dat wat tot ons komt juist zonder het denken!


wink
en daar ga je niet opnieuw over zitten nadenken. Ik niet, tenminste.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '10
Origineel bericht van: Anke
Oh ja, wat betreft waarneming en resultaat... is Schrödingers kat wel een leuke:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schrödingers_kat

*nu echt uit topic verdwijnen gaat*


Leuk dat je dit aanhaalt. Zo heb ik een tijd geleden dit topic gestart: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/21435/1.html

Gaat zeker over wat we hier bespreken smile.
Serenity
Serenity apr 2 '11
Origineel bericht van: gast
Laat ik een gooi doen:

E (leven/beweging)= M (materie) C²(bewustzijn)

Dus door de samenwerking van materie en bewustzijn ontstaat het leven/beweging.
Kan ook zijn door leven/beweging ontstaat materie en bewustzijn.
Ons ego is m.i. trouwens onderdeel van de materie en niet van het bewustzijn. Bewustzijn is voor mij een alles omvattend iets waar we via onze hersenen contact mee kunnen maken (via het denken/ego).
Dit kan een nieuwe formule zijn, er is een mogelijk!
Ego onderdeel van de materie, wil dat zeggen dat het ego in onze genen zit en daarbij het ons oerinstinct is?
Bewust zijn is toch ook energie ik bedoel met alpha training breng je je hersenen toch op een andere frequentie?
Bewust zijn is toch ook dat je alle prikkelingen en impressies sneller verwerkt door de patronen te ontdekken en de linken kunnen inzien?
Bewust zijn is toch ook 'die' energie dat zich opwekt in de hersenen om op een hogere of lagere frequentie te functioneren en die frequenties laat ons toch in de 1ste, 2de, 3de, 4de, 5de, of wat dan ook dimensie leven door dat er geen tijdverschil is of afstand leven we toch tegelijkertijd en elke gedachten die word vervolgens in 'een' dimensie uitgevoerd doordat het al gevisualiseerd word?
Waneer je in hogere frequentie kom en daarmee in een hogere staat van bewust zijn leef je met meer inzicht en daarmee zie je meer patronen en linken die die dimensies maken , toch?
Je kan tekenen zoals de uhmm 1d, of in 2D of in 3D nou jouw wereld word naarmate je meer D's weet uit te tekenen en daarmee inziet of inzicht creëer des te meer je alles mee maakt en begrijpt door dat je het kan zien of doormiddel tekenen of doormiddel het te "tekenen" in je hoofd je schetst de situatie en hoe hoger je observatie hoe meer details jouw niet ontgaan en hoe meer je weet en begrijpt waarom iets is zoals het is en daarmee lijkt je super-mens te worden omdat jij de geruststelling van "het weten" hebt .


Als je het niet snapt geef goed en duidelijk aan waarom je iets niet snapt dan probeer ik het nog beter uit te leggen
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki