Loading...
nl

Wie wil Simba lezen?

Sanny
Sanny jan 20 '07
Delen:
jo
jo jan 20 '07
ik krijg een beetje een zenuwachtig gevoel van op en neer lopen nieuwsgierig wat ga je doen wat moet ik doen, mag ik al mee naar buiten.
afwachtend naar mensen, naar andere honden weet ik eigenlijk niet lijkt wel sommige wel en andere ook totaal niet. alsof ie echt een bepaalde voorkeur heeft.
heb je iets met zijn etensbak of drinkensbak gedaan?

ik vond dit heeel erg moeilijk om te doen! dus kan er echt helemaal langs zitten!!
maar gewoon zeggen daar leren we van

Gr Jo
Sanny
Sanny jan 20 '07
Hai Jo,

Simba is inderdaad een zenuwachtig hondje..
en ook met de voorkeuren klopt. Ze heeft een tijdje terug nieuwe voerbakken gekregen.. Ik vind het heel erg knap dat je dit weet zeg.. ben der stil van..!!

Jammer dat je het zo moeilijk vond heb nog zoveel vragen over/aan haar en hoe ze denkt..
Dank je wel Jo dat je naar Simba hebt willen kijken. x

Groetjes
San
jo
jo jan 21 '07
Graag gedaan
en de vragen die je zou hebben kan ik toch niet beantwoorden zover zijn we nog niet!

Gr Jo
Sanny
Sanny jan 21 '07
Weet het Jo hoop alleen dat ze nog happy is! :-) thanx
jo
jo jan 26 '07
dat weet jij het beste of ze nog happy is!
maar ik denk van wel hoor ze heeft een goed baasje!
Sanny
Sanny jan 29 '07
Dank je wel.. Weet je ze is al 14 en ik ben de 4e eigenaar.. ik kreeg haar toen ze 9 was uit het asiel.. ik ben altijd zo bang dat haar iets mankeert wat ik niet zie..mede omdat ze in het verleden vaak mishandeld is. Misschien is het ook de angst omdat ze steeds ouder wordt en dat ik der op een dag moet laten gaan..!!
Thanx Jo ...
jo
jo jan 29 '07
je moet er niet meer aan denken aan wat er met haar is gebeurt je moet denken aan dat wat jij haar hebt gegeven in die 5 jaar. denk niet aan dat je haar op een dag moet laten gaan maar geniet nu van elk moment dat je samen nog hebt!
Gr Jo

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420