Loading...
nl

Astrologie en geboortehoroscoop.

miyase
miyase jun 18 '10
Is er iemand hier geinteresseert in astrologie? Ik heb het niet alleen over een sterrenbeeld & ascendant, je hebt meer dan dat smile

Wat er in astrologie een rol speelt:
-7 planeten met daarbij: maan, zon, Pluto & Cheiron
-12 huizen
-12 sterrenbeelden
-Aspecten tussen planeten.

Astrologie geeft je veel informatie, en is voor mij de betrouwbaarste manier om iemand te begrijpen.
Delen:
admin
admin jun 18 '10
Hoi Miyase,

Ja, ik ben wel geinteresseerd in astrologie. Kun jij zelf deze berekening maken m.b.t. een horoscoop?
admin
admin jun 18 '10
Ik ben heel lang zelf bezig geweest met horoscopen maken en uitleggen.

Dus wees vrij om te vragen.

liefs Bea
admin
admin jun 18 '10
Hoi Bea,

Heb jij ook verstand van Jod-aspecten en planeten die retrograde lopen?

Groetjes,
Bart
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 18 '10
Hoi Miyase (mooie naam trouwens;) ),

Ik ben zeker geinteresseerd in astrologie. mijn inmiddels ex had zo'n programma die precies gegevens bij je geboortedata
uitdraaide. is al weer lang geleden.

Kun jij een bereking maken als ik mijn geboortetijd/datum geef? ben er nieuwsgierig naar:)

Lfs!
admin
admin jun 20 '10
Hallo Bart,

Wel een klein beetje, een Jod figuur zeggen ze is een aanwijzing van god in de punt van het Jod daar ga je uiteindelijk naar toe.

Het is een lastig aspect omdat het in de eerste instantie onbewust is en het nogal moeilijk is om het bewust te maken en te integreren in jezelf, dit gaat meestal later in je leven gebeuren in je jeugd zal het niet veel voorkomen dat je het al onder de knie hebt, maar wanneer je er bent dan is het een kado van God.

En retograde planeten en direct lopende planeten, hebben een verschillende werking.
Bij een retrograde planeet, het lijkt alsof hij achteruit loopt ten opzichte van de vooruit lopende planeet, kun je te maken krijgen met vertragingen of juist verdiepingen in een werking van de planeet zoals de buiten planeten uranus neptunus en pluto, deze drie misterie planeten worden geintensiveerd tijden het retrograde proces (het blijft wel als ze geen aspect maken met de persoonlijke planeten lastig om ze te herkennen in jezelf de invloed ervan.
Meestal is het dan meer voor het algemeen bedoeld zoals een generatie aspect waar meerdere mensen dan gezamelijk mee te maken krijgen.
Wat overigens normaal ook al zo is bij de drie misterie planeten, ze moeten echt op een hoek terecht komen of verbonden zijn met een aspect naar je persoonlijke planeten.

Bij een retrograde mercurius is het vaak zo dat bv het leerproces bemoeilijkt word mercurius staat voor communicatie reizen en leren en nog meer dingen maar nu even deze.
Dit zie je soms gebeuren wanneer kinderen leerproblemen ervaren en dan na verloop van tijd wanneer deze planeet weer direct gaat lopen het ineens beter gaat.
Is dit een beetje de info die je zoekt over dit onderwerp?

liefs van Bea
admin
admin jun 20 '10
Hoi Bea,

Vind het een boeiend onderwerp .. kun en/of heb je zin om er iets over vertellen als ik je mijn geboortedatum/tijd/plaats geef?
admin
admin jun 20 '10
Ik houd me er eerlijk gezegd niet meer zo mee bezig, omdat ik bemerk dat ik het op een andere manier gebruik.
een tekening van een horoscoop is voor mij nu een manier om dieper te gaan dus via een lezing dus, het werkt net zoals foto lezen of een mooie tekening maken voor me.
Dit komt ook omdat ik ervaarde dat astrologie je beperkt tot een bepaalde grens.
Ik wilde dieper dus ben op een andere manier verder gegaan.
En het kost heel veel tijd.
Terwijl een lezing veel sneller gaat.


liefs van Bea
admin
admin jun 20 '10
Begrijp het. Dank voor je info smile
admin
admin jun 20 '10
Ik vraag nu aan mijn gidsen wat er belangrijk is om te weten voor de ander, dit is veel meer op het nu gericht, dus waar de ander nu zit, terwijl astrologie een ui is die je afpelt, en dat kost je heel veel studie en tijd en analyse.
Een astroloog werkt meer met zijn hoofd, ik werk nu liever met mijn hart, en laat gewoon mijn eigen gedachte,s los die spelen geen enkele rol meer als het lekker loopt.
Ik bemerkte dat ik een horoscoop ook zo gebruikte dus via andere kanalen, dan een doorsnee astroloog, ik kwam daardoor op hele andere dingen en liet de aangeleerde kennis los.
Heb alles overboord gegooid en daarna kwam er ruimte voor andere dingen vanuit het weten....

Dat is veel meer waard voor mij dan alles wat in boekjes terug te vinden is...maar dat is dus heel persoonlijk, Astrologie is een hele wetenschap en wil je dat goed doen dan komt er veel bij kijken.

liefs van Bea
admin
admin jun 20 '10
Dat is zeker meer waard dan alles wat er in boekjes terug te vinden is. Astrologie op zich komt inderdaad heel erg veel bij kijken...

Liefs, Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki