Loading...
nl

voorstellen

Seamiss
Seamiss jun 17 '10
Hoi ik wilmezelf even voorstellen. Ik ben Ingrid 45 jaar en heb twee kinderen een van 19 en een van 14. Ik heb het nu even niet makkelijk.. Ben een zoon kwijt geraakt weet niet waar hij is. Mijn tweede zoon Dean van 14 wordt groot en hij gaatbij zijn vader blijven (wij gaan scheiden)en ik heb besloten om nederland te verlaten. zo genoeg gezeur het leven is niet allemaal rot er is vast ook nog iets moois al kan ik dit nu even niet vinden maar dat komt wel weer.
Delen:
admin
admin jun 17 '10
Hallo Seamiss van harte welkom op het forum, ik voel me erg geraakt door je verhaal, en vind het zeker geen gezeur.
Ik bewonder je moed om zo open over je levens situatie te zijn, en daarom lieve Seamiss, blijf dit vooral doen en denk niet dat je zeurt, je hebt genoeg meegemaakt en deze ervaringen gaan heel diep en zijn bijzonder ingrijpend voor je.
Natuurlijk zijn er ook goede dingen in het leven, maar een kind kwijtraken is altijd zo,n verlies wat ook in alle andere dingen gevoeld word...

ik wens je heel veel liefde en licht op je pad en hoop dat je ondanks alles toch een beetje steun ervaart van anderen om je heen en op het forum zullen er ongetwijfeld mensen zijn die met je mee leven en je ook kunnen steunen.

warme groet en liefs van Bea
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '10
Lve Seamiss,
jeetje wat een verhaal. ik hoop dat je hier steun zult vinden die je nodig hebt! Voel je welkom,
Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '10
Welkom seamiss. Een heftig verhaal waarin ik hoop dat je vooral jezelf zult vinden en niet voor jezelf gaat weglopen.
admin
admin jun 18 '10
Hartelijk welkom seamiss!
Waar ga je naartoe, als je nederland gaat "verlaten", als ik vragen mag?
gast
gast jun 18 '10
Welkom smile
New Moon
New Moon jun 18 '10
Welkom seamiss, ik wens je veel sterkte toe
Pegasus
Pegasus jun 18 '10
Hallo Seamiss,

Is ook niet niks. En dan lijken de mooie kanten van het leven even ver weg, ook al zijn ze er nog....
Van hieruit wil ik even zeggen: fijn dat je er bent!

Veel sterkte.

Liefs Pegasus
admin
admin jul 10 '10
Hey Sea Miss

Voel je welkom!

ps ga je soms NL verlaten en verruilen voor SXM??

Warme groet,
Marjan
Acheliah
Acheliah jul 12 '10
Voel je welkom Seamiss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies