Hej Fay,
Ik wil het wel even proberen. Ben geen echte foto lezer maar heb zin om dit te doen, dus ben benieuwd of je er wat mee kan
Ik ga gewoon de gedachtes en gevoelens af die door me heen gaan, op volgorde.
Bij het klikken op de foto komt een soort tintelend ronddraai gevoel in mijn buik/maag in me op. Niet onprettig, maar wel apart en bijzonder.
Je bent een licht wezen. (een letterlijke gedachte toen ik naar je gezicht keek)
Ik moet de hele tijd aan Lisbeth Salander denken, ik vind dat je op haar lijkt. Ik weet dat je in Zweden woont, die film heb je vast wel gezien? Ik vermoed dat je een groot zelfbeschermingsmechanisme hebt opgebouwd door de jaren heen, en tegelijkertijd vanalles en nog wat in de gaten hebt. Dat komt door de dingen en situaties die je meemaakt en waar je nog erg mee aan het worstelen bent. Hierdoor kom je (nog) niet helemaal duidelijk uit de verf.
Dit was het even. Haal je de foto's even weg van je familie op dat foto album? Heeft met hun privacy te maken, zoals Jorine al zei.
Alvast bedankt. *ik heb er overgins niet naar gekeken maar zag dat er nog het 1 en ander stond..*