Loading...
nl

Fay, Ik en mijn gezin.

Fay
Fay jun 17 '10
Hej.

Ik ben heel benieuwd wat julllie zien/lezen in deze foto:

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1680
Dit ben ikzelf. (closeup)

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1681
dit ben ik ook (van top tot teen ;))
Delen:
Cialara
Cialara jun 17 '10
Beste Fay,

Het is niet de bedoeling dat je de foto's van anderen laat lezen op dit openbare forum. Ik zal daarom de links naar de foto's van de andere gezinsleden weghalen.

Je man kan zelf het laten doen als hij dat wil, dan moet hij zelf een account aanmaken en een aanvraag doen hier.

Lees de fotoregels er nog even op na alsjeblieft smile

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Liefs Jorine.
Fay
Fay jun 17 '10
Hej jorine.

Sorry, had de voorwaarde wel snel door gelezen, maar dat over het hoofd gezien.
Dank je dat je de linken al hebt verwijderd wink
New Moon
New Moon jun 17 '10
Hej Fay,

Ik wil het wel even proberen. Ben geen echte foto lezer maar heb zin om dit te doen, dus ben benieuwd of je er wat mee kan smileIk ga gewoon de gedachtes en gevoelens af die door me heen gaan, op volgorde.

Bij het klikken op de foto komt een soort tintelend ronddraai gevoel in mijn buik/maag in me op. Niet onprettig, maar wel apart en bijzonder.

Je bent een licht wezen. (een letterlijke gedachte toen ik naar je gezicht keek)

Ik moet de hele tijd aan Lisbeth Salander denken, ik vind dat je op haar lijkt. Ik weet dat je in Zweden woont, die film heb je vast wel gezien? Ik vermoed dat je een groot zelfbeschermingsmechanisme hebt opgebouwd door de jaren heen, en tegelijkertijd vanalles en nog wat in de gaten hebt. Dat komt door de dingen en situaties die je meemaakt en waar je nog erg mee aan het worstelen bent. Hierdoor kom je (nog) niet helemaal duidelijk uit de verf.

Dit was het even. Haal je de foto's even weg van je familie op dat foto album? Heeft met hun privacy te maken, zoals Jorine al zei. smileAlvast bedankt. *ik heb er overgins niet naar gekeken maar zag dat er nog het 1 en ander stond..*
admin
admin jun 17 '10
Hallo Fay,

Je doet me aan een bekende denken als ik je zo zie op de foto dan kun je zijn dochter wezen, dit even terzijde.

Ik ben een beginner in foto lezen dus kan ik er helemaal naast zitten.

Allereerst zie ik een brandweer wagen voor me, heb je ooit een brand meegemaakt of is er sprake van een andere verbinding met een brandweer wagen.
Ik zie ook een meer met heel helder water.
Het is koud water en daar is het erg stil het meer is niet zo groot maar een bijzondere plek er komen bijna geen mensen de natuur is er nog ongerept.
Ik krijg erg veel slaap ben je moe of is het zo dat je veel slaap nodig hebt.
Ik zie je lekker je kussen opbollen en het slapen geeft je troost op de een of andere manier.
Ik krijg een gevoel dat je terug wilt kruipen in de geborgenheid van je kindertijd en daarvoor dus de periode van voor je geboorte.
Je bent alles een beetje zat en wilt rust en onbezorgdheid vrijheid en spelen zoals een kind zijn Ik zie een weg voor me en zie dat je aldoor op weg gaat.
Je bent al vaak opnieuw begonnen met je leven.
Telkens maak je een nieuwe start en gaat op weg, alleen dan komen er zijwegen en dan weet je het niet meer wat je moet kiezen.
Daarom neem je iedere keer opnieuw een rechte weg, totdat er zijwegen komen dan ga je twijfelen en kies je een pad waar je achteraf weer vanaf gaat en weer opnieuw begint.
Je kan natuurlijk ook die zijpaden overslaan en op de rechte weg blijven, dan kom je verder.
Wanneer ik verder wil op je pad dan voel ik een angst opkomen en deins je terug voor de gevolgen, je haakt af en kiest een zijweg.
Wanneer ik weer voel wat er gebeurd dan kruip je weer in de moederschoot terug daar is het veilig.
Het is net alsof je je erg onveilig voelt op aarde en er eigenlijk niet ten volle wil zijn.
Daar ben je nog niet aan toe om je voledig met de aarde te verbinden.
Ik kom bij je kindertijd en voel er een angst, heb je vroeger een brand meegemaakt of heeft je vader of moeder dit gevoel op je overgebracht.
verder voel ik wat druk op mijn linkerborst.
Ik hoor de naam Mariaana zegt je die naam iets het klinkt een beetje buitenlands het word geroepen door iemand van heel ver weg hoor ik iemand roepen buiten mariaaaanaaa.
Het is een lieve vrouwelijke stem.
Ik zie een boeket bloemen wilde gemengde bloemen in een glazen vaas ze worden je gegeven door die vrouw.
Ik denk dat ze jou zo noemt en ze roept je af en toe met die naam.
Ik zie dat ze bij het meer een huisje heeft en je daar vandaan roept, is het zo dat je op zoek bent naar je gids, ik zie in ieder geval dat deze vrouw probeert je te roepen en kontakt met je wil leggen op deze manier.
Het is een vrouw van in de vijftig zoals ze zich laat zien en een erg vlotte dame nog, met heel veel liefde in zich.
Ze heeft een hele zacht energie en je voelt je heel veilig bij haar.
Het is iemand waar je niets van moet en niets opgelegd krijgt ze geeft alleen liefde en geborgenheid een soort bescherming.
Heb je zo het gevoel alleen te staan hier, ik krijg het gevoel van terugtrekken iedere keer.
Op dit moment komen er geen dingen meer naar voren, ik hoop dat je er wat in herkend.
Zo niet dan laat het maar weg waaien uit je hoofd, dan zijn het mijn eigen gedachte,s

Ik wens je nog een fijne dag en mooie readingen op dit forum

liefs van Bea
Fay
Fay jun 18 '10
Bedankt voor de antwoorden!

Ik hoop dat er nog meer mijn foto willen lezen!
Als je t gewoon wil proberen mag het ook, ik laat dan gelijk weten of het klopt of niet wink

Liefs Fay

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420