Loading...
nl

Hallo!

Fay
Fay jun 17 '10
Hejhej.

Ik zal me gelijk even voorstellen.
Ik ben Melanie (gebruikersnaam Fay).
26 jaar, getrouwd en mama van 2 actieve jongens, Max van 4 jaar en Sem-Thor van 10 maanden.

Ik woon samen met mijn man en kids in Zweden sinds oktober 2007. Het is heerlijk om hier te wonen in de vrije natuur en met veel beesten om ons heen, genietend van de rust.

We hebben ook nog een hond Laika en 2 poezen, Mila en haar dochter Lola.

Ik ben zelf spiritueel, maar nog wel in 'ontwikkeling'.
Ik zie en voel al vrij veel, maar ben er niet altijd mee bezig omdat ik pas wil openstaan als ik goed in mijn vel zit. Zodra ik goed in mijn vel zit, word ik er ook vaak naar toe getrokken en gebeuren er dingen.
Mijn jongste zoon is volgens een paragnoste een heel bijzonder kristal kindje en hoog helderziend. Mijn oudste zoon is dat een heel stuk minder, net als mijn man die daar weinig mee heeft.

Ik lees verder veel en verdiep me in vele 'takken' van het spirituele, maar toch wel voornamelijk in de 'geestenwereld' omdat ik daar de meeste ervaring in heb.

Verder heb ik een saai maar fijn leven midden in de natuur van Zweden, en geniet van elke dag.

Als je meer wilt weten vraag het gerust hoor grin

Liefs Melanie (Fay)
Delen:
New Moon
New Moon jun 17 '10
Hejdå smile

Välkommen "till" Merudi smile
Verstandig dat je niet met spiritualiteit bezig gaat als je niet lekker in je vel zit, dat kan naar mijn mening erg gevaarlijk zijn.

Ik kreeg kriebels toen dit bericht las, misschien wel omdat ook ik een bijzondere band heb met Zweden en er binnenkort een maandje heenga. Ik vind het ontzettend tof dat jij daar woont, en ook nog een bijzondere band hebt met spiritualiteit!

Als je vragen hebt of iets kwijt wil, vraag of schrijf het gerust.

puss xx, themoon
Cialara
Cialara jun 17 '10
Hoi Melanie,

Wat mooi wat je allemaal over jezelf al schrijft, ook over je kinderen. Voel je welkom bij Merudi en vraag ons ook gerust wink

Liefs Jorine
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 18 '10
Ook ik wil je nog een warm welkom toewensen op Merudi smile.
Pegasus
Pegasus jun 18 '10
Hallo Melanie,

Ik sluit me aan in deze rij: Van harte welkom!
laugh

Liefs,

Pegasus
admin
admin jun 18 '10
Welkom Melanie smile
gast
gast jun 18 '10
Welkom smile
Beschermengel
Beschermengel jun 19 '10
Van Harte Welkom Melanie ... smile