Loading...
nl

Bo vermist!!

Sanpan
Sanpan jan 26 '07
Pffff ik hoop het niet :(
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '07
Ik ben er ook bang voor helaas.
Acheliah
Acheliah jan 27 '07
Heel veel sterkte gewenst namens mij aan de baasjes van BO

Kus en Liefs Dieneke
indigo
indigo jan 27 '07
hier komt mijn lezing

In mijn ogen is Bo een lief , vriendelijk hondje. Maar ook een hondje dat zelf graag dingen ontdekt en uitzoekt. Ik weet niet onder welke omstandigheden Bo is kwijt geraakt. Maar mijn gevoel zegt mij dat hij met het idee van ik ga even de wereld om me heen ontdekken is vertrokken. Niet kwaadwillig want hij geeft om zijn baasjes maar wel in de zin van ik ben groot, slim en sterk. Ik ga eens even lekker aleen op pad. En kijken naar het leven. Zie het als een avondtuur.

Het is een hondje met heel veel energie. Hij wil dingen leren en ontdekken. Hij is ook wijs.

Wat ik momenteel voel dat op dit moment speelt is onderdrukkig en woede. Wat erop zou kunnen wijzen dat Bo. Ergens misschien door handelaren? Opgesloten zit en los wil. Hij wil terug. Hij is boos.

Ik weet nooit zeker of wat ik lees klopt. Het is ook iets wat je moet ontdekken terwijl je verder leeft.

Maar mijn gevoel zegt me dat Bo wel leeft, maar dat hij er niet uit kan. Hij zit opgesloten. Hij wil terug naar zijn baasjes. Want hij mist ze. Voor hen is het ook zo dat hun wereld als het ware is ingestort zo zonder bo.

Dit klinkt niet fijn om te horen. Maar dit zijn de dingen die ik door krijg. Ik doe dit ook nog niet zo lang dus ik weet ook niet zeker of het klopt.

Ik wil de eigenaren van bo heel veel sterkte en succes toewensen. En ik hoop dat ze bo snel weer veilig in hun armen kunnen sluiten!

Liefs,

Indigo

Wat ik wel voel is dat Bo wel weer veilig komt. Misschien ontsnapping? Ik zie hem ergens rond lopen opzoek naar zijn thuis.
Sanpan
Sanpan jan 27 '07
Ik kan dit vanaf het begin niet loslaten, en denk ook dat ze nog leeft.Althans het voelt zo, of het nu misschien hoop is weet ik niet.

Ik hoop echt dat ze nog thuis komt, bedankt voor deze foto lezing.
Groetjes Sanpan
Wendy's
Wendy's jan 28 '07
goede lezing indigo!! :D

vooral over dat opgesloten, dat was ook een gevoel wat ik kreeg bij de foto.

Dit is iets wat ik gewoon MOET opschrijven:
Het kan zijn dat bo is aangereden, en dat ze haar toen meegenomen hebben.. om te kijken of er nog iets te helpen viel.
Misschien vandaar ons 'opgesloten' gevoel?

Bij dat voorbeeld heb ik een sterk gevoel, en jij indigo??
er kunnen wel 1000 manieren zijn hoe ze verdwenen is, maar dit blijft mijn sterkste gevoel.

btw ik zeg niet dat het zo is
Sanpan
Sanpan feb 1 '07
Vanavond is Bo gevonden en in haar vertrouwde omgeving begraven

Dit is het bericht wat ik las op het forum over Bo *zucht*

Vreselijk, maar waar....
Groetjes Sanpan
jo
jo feb 1 '07
ja dat is idd echt heel erg....
sterkte voor de baasjes...
Gr jo
Mirreke
Mirreke feb 1 '07
Oef wat erg....
Acheliah
Acheliah feb 1 '07
Heel erg veel sterkte voor de baasjes van Bo liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '07
Veel sterkte voor de baasjes. Helaas was ons voorgevoel juist.
Sanny
Sanny feb 1 '07
Jullie voorgevoel was zeker juist.. helaas..!! R.I.P Bo x
Mimi*
Mimi* feb 1 '07
Sterkt aan de baasje!
mause
mause feb 1 '07
heel veel sterkte voor de baasjes.
Mar76
Mar76 feb 5 '07
Jeetje wat vreselijk zeg.

Weet iemand ook wat er is gebeurt met Bo?

Bo rust zacht, en voor de baasjes van Bo, heel veel sterkte met dit verlies.

liefs Mar
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske